نوشته شده توسط : پریسا راد

تعميرات برد الكترونيكي : امروزه زندگي ما تا حدود زيادي به لوازم الكترونيكي گره خورده و اين ابزار در سطوح مختلف بسياري از امورات را براي جامعه بشري آسان مي كنند. تمامي دستگاه هاي الكترونيكي داراي يك قسمت مهم هستند كه به آن برد الكترونيكي گفته مي شود. برد الكترونيكي صفحه اي است كه مدارهاي مختلفي بر روي آن تعريف شده و قطعات متعددي بر روي آن نصب مي شوند.

 

بردهاي الكترونيكي انواع گوناگوني دارند، و با توجه به نوع وسيله و كاربرد آن از انواع متفاوت بردهاي الكترونيكي استفاده مي شود، به همين دليل براي عيب يابي و تعمير بردهاي الكترونيكي مي بايست از تخصص و مهارت لازم برخوردار بود تا بتوان به صورت اصولي و تعميرات بردهاي مختلف را انجام داد.

 

اما گاهي پيش مي آيد كه با يك وسيله روبرو هستيد كه برد آن دچار آسيب ديدگي شده است و شما دانش كافي در زمينه تشخيص عيب پيش آمده را نداريد. ما در ادامه اين متن بهترين روش براي تشخيص اوليه عيوب ايجاد شده در بردهاي الكترونيكي را به شما آموزش مي دهيم. براي تعميرات و عيب يابي تخصصي بردهاي الكترونيكي توصيه مي كنيم در دوره هاي تعميرات برد الكترونيكي ثبت نام نماييد.

 

7 مرحله اساسي براي عيب يابي بردهاي الكترونيكي

مرحله اول:

اگر دستگاه الكترونيكي پيش روي شما دچار خرابي شده است و شما مطمئن هستيد اين عيب مربوط به قسمت برد است در اولين مرحله مي بايست كاوري كه با چند پيچ بر روي برد قرار گرفته است را برداريد.

مرحله دوم:

در دومين مرحله مي بايست برد مورد نظر را باز كرده و اتصالات آن را به صورت ايمن از دستگاه جدا كنيد. افرادي كه دوره آموزش تعميرات برد الكترونيك را فراگرفته اند مي دانند كه باز و بسته كردن اين قطعات بايد با دقت خاصي انجام شود زيرا در بعضي از دستگاه ها چندين برد وجود دارد كه همه آنها به وسيله اتصالاتي به هم متصل هستند و هر گونه عجله و يا بي توجهي مي تواند به آنها آسيب زند.

 

قطعات در برخي از بردها به صورت تراشه اي يا سوكتي جا زده مي شوند، و به همين دليل مسائلي مثل گرد و غبار مي تواند بر بازدهي آنها تاثيرگذار باشد. به همين دليل توصيه مي شود اينگونه قطعات را به آرامي جدا كرده و پس از نظافت دوباره در جاي خود قرار دهيد.

 

مرحله سوم:

گاهي وسايل خارجي مي توانند باعث اختلال در كاركرد برد شوند. اين اشياء مي توانند از يك تكه چوب، كاغذ تا يك تكه فلز متغير باشند. گاهي وجود آب در برد نيز باعث اتصالي يا مختل شدن كاركرد آن مي شود. به همين دليل اگر با خيسي و آب در برد مواجه شديد حتما آن را كاملا خشك كنيد. بنابراين تمام برد را بررسي كرده و به دنبال اشيا خارجي باشيد.

 

مرحله چهارم:

اتصالات سيمي قرار گرفته در برد را بررسي كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه اتصالات سيمي پوسيده يا آسيب ديده نباشند.

 

مرحله پنجم:

قطعات قرار گرفته بر روي برد را از نظر سياهي، شكسته بودن، ذوب شدن، متورم شدن، رنگ پريده شدن و مسائلي از اين قبيل بررسي كنيد.

 

مرحله ششم:

تَرَك ها و مسيرهاي شكسته در برد را بررسي كنيد.

 

مرحله هفتم:

پس از تشخيص خرابي نوبت آن است كه عيب به وجود آمده را تعمير نماييد. براي مثال در بردهاي daughter و piggy-back مي بايستي اتصالات سيمي ثانويه حتما چك شوند چون پوسيدگي آنها مي تواند تاثير منفي بر روند كاركرد برد داشته باشد.

 

با توجه به حساس و پيچيده بودن بردهاي الكترونيك تعميرات آن امري تخصصي بوده و نيازمند دانش و مهارت لازم در اين زمينه است. توصيه مي كنيم در صورت نداشتن تخصص و مهارت لازم در اين زمينه به هيچ عنوان نسبت به تعمير و عيب يابي آن اقدامي نكنيد زيرا ممكن است آسيب بيشتري به برد وارد شود.

 

آموزش تعميرات برد الكترونيك بهترين راه عيب يابي و تعمير بردها

گذراندن دوره هاي آموزش تعمير بردهاي الكترونيكي بهترين گزينه براي فعاليت در زمينه تعمير بردهاي الكترونيكي به شمار مي رود. در واقع عيب يابي به تنهايي نمي تواند كمكي در تعمير بردهاي الكترونيك كند. بهترين گزينه اين است كه عيب يابي و تعميرات در كنار هم صورت گيرد به همين دليل توصيه مي شود افراد علاقه مندان و مستعد در اين زمينه حتما اين دوره آموزشي را فرا بگيرند.

 

افرادي كه جوياي كار هستند مي توانند با فراگيري دوره آموزش تعميرات برد الكترونيك صاحب تخصص شوند و از آن پس مي توانند به صورت شخصي و يا در قالب مراكز تعميراتي مختلف مشغول به كار شوند. تنها نكته مهم در مورد طي نمودن دوره آموزش تعميرات برد الكترونيك اين است كه حتما در مراكز تخصصي و حرفه اي گذرانده شود.

 

آموزش تعميرات برد الكترونيك دوره اي است كه مجتمع فني برق آن را مطابق با استانداردهاي روز دنيا و به وسيله بهترين اساتيد آموزشي ايران برگزار مي كند، و در نتيجه مدرك آموزشي آن از اعتبار بالايي برخوردار است.

 

اين مركز آموزشي همچنين دوره هاي ديگري در رشته هاي تعميرات موبايل، تعميرات ايسيو، نصب و تعميرات كولر و پكيج،اموزش پي ال سي،  برق ساختمان و آموزش برق صنعتي و بسياري از ديگر رشته هاي برق و الكترونيك برگزار مي نمايد، و هر ساله از اين طريق چند هزار كارآموز زبده را روانه بازار كار مي كند.

 

آموزش تعميرات موبايل و ايسيو رشته هاي با بازاركار عالي

دوره آموزشی تعميرات موبايل و آموزش تعميرات ايسيو از جمله رشته هاي پرطرفدار با بازار كار عالي و پردرآمد مي باشند كه اين آموزشگاه به صورت كاملا حرفه اي و جهت ورود كارآموزان به بازار كار برگزار مي نمايد.

 

در دوره تعميرات موبايل كارآموزان با صفر تا صد تعميرات انواع مشكلات نرم افزاري و سخت افزاري انواع موبايل هاي اندرويد و آيفون آشنا شده و در پايان دوره به عنوان متخصصي حرفه اي مي توانند وارد بازار كار شده و درآمدزايي داشته باشند.

 

در دوره آموزش تعمير اي سي يو خودرو نيز به صورت كاملا تخصصي انواع مشكلات ايسيو خودرو و طريقه عيب يابي آن آموزش داده مي شود. با توجه به عملي بودن دوره تعميرات اي سي يو خودرو كارآموزان در پايان اين دوره مي توانند ايسيو انواع خودروهاي داخلي و خارجي را عيب يابي و تعمير نمايند.

 

شما براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد دوره هاي اين آموزشگاه مي توانيد به وب سايت رسمي اين مركز آموزشي به آدرس اينترنتي www.fannibargh.com مراجعه نماييد يا با شماره 02166121029 تماس حاصل نموده و مشاوره رايگان بگيريد.

منبع: نكات تعميرات برد الكترونيكي

 



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

مشكلات رايج پكيج ديواري گوناگون بوده و از جمله مهم ترين مسائلي است كه بسياري از مصرف كنندگان پكيج هاي ديواري با آن روبه رو شده و دنبال راهي براي رفع آن مي باشند.

 

در حال حاضر و با افزايش قيمت منابع سوخت هاي فسيلي و محدود بودن آنها، ديگر نمي توان به روش هاي سنتي براي گرم كردن ساختمان ها اقدام كرد، و در نتيجه بهترين اقدام اين است كه از ابزار و تجهيزات بروز براي اين كار استفاده شود.

 

يكي از بهترين تجهيزات گرمايشي و رفاهي ساختمان هاي نوين پكيج ها هستند كه مي توانند با كمترين ميزان مصرف انرژي بيشترين بازدهي ها را به همراه داشته باشند. پكيج ديواري در واقع وسيله اي است كه با مصرف مناسب سوخت و همچنين بهره گيري از تجهيزات الكترونيكي به صورت مناسب در زمينه گرمايش قسمت هاي مختلف يك ساختمان اقدام مي كند.

 

به همين دليل مي توان تعميرات اساسي و حرفه اي پكيج ديواري را يك فن تخصصي دانست كه تنها افرادي مي توانند آن را انجام دهند كه دوره آموزش تعمير پكيج ديواري را در مراكز معتبر سپري كرده اند. اما گاهي مي توان با يك سري اطلاعات قسمتي از مشكلات و تعميرات پكيج ها ديواري را به صورت شخصي انجام داد. در ادامه به بررسي مشكلات ايجاد شده در پكيج هاي ديواري و دلايل بروز آنها پرداخته مي شود.

 

رايج ترين مشكلات پكيج ديواري چيست و چگونه مي توان آن را رفع نمود؟

پكيج ديواري وسيله اي پيچيده بوده تعميرات آن نيز به دانش و مهارت كافي نياز دارد، نداشتن تخصص لازم در اين زمينه منجر به وارد شدن خسارات جبران ناپذيري خواهد شد.

براي تعميرات پكيج ديواري به صورت پيشرفته بايد حتما دوره هاي آموزش تعميرات پكيج ديواري در مراكز آموزشي طي شود ولي با اين حال، ما در اين قسمت مشكلات رايج پكيج ديواري را عنوان و دلايل ايجاد اين مشكلات را بررسي مي كنيم. مهمترين و معمول ترين مشكلاتي كه در كاركرد يك پكيج ديواري به وجود آيد عبارتند از:

 

پكيج بيش از اندازه داغ مي كند:

داغ شدن بيش از اندازه آب پكيج يكي از مشكلات رايج در رابطه با پكيج ديواري است. اين مشكل مربوط به ترموستات دستگاه است و باعث مي شود دماي آب را پايين تر از ميزان واقعي نشان دهد. براي حل اين مشكل توصيه مي كنيم ترموستات دستگاه را تعمير و يا تعويض كنيد.

 

روشن نشدن پكيج:

اين مشكل بنا به دلايل گوناگوني ممكن است اتفاق بيفتد. از جمله دلايلي كه موجب اين اتفاق مي شوند مي توان به عدم تنظيم فشار مناسب، مسدود بودن لوله ها، خرابي ترموستات و مشكلات شمعك اشاره كرد.

 

براي رفع اين مشكل مي توان با تامين كردن فشار آب نوسان آن را كنترل كرد و با استفاده از محافظ برق، جريان برق را كنترل كرد يا با تعويض شير ورودي گاز، نقص ورودي گاز را از بين برد و با تعويض كردن سوئيچ فشار هوا، نقص ناشي از فشار هوا را از بين برد.

 

كار نكردن دكمه هاي پكيج:

اين مورد مربوط به قسمت هاي الكترونيكي و احتمالا برد دستگاه است. اين مشكل بايد بلافاصله پس از بروز رفع شود، در غير اين صورت مشكلات ديگري را به همراه خواهد داشت. جهت رفع مشكل كار نكردن دكمه هاي پكيج ديواري نسبت به تعميرات برد پكيج ديواري اقدام كنيد.

 

هواگيري شوفاژ:

حتما بايد براي نصب پكيج از افرادي استفاده شود كه در دوره هاي آموزش نصب پكيج ديواري شركت كرده و موفق به اخذ مدرك شده اند. براي نصب پكيج حتما بايد آن را در حالت تراز نصب كرد تا آب به قسمت هاي مختلف شوفاژ و رادياتور برسد. اگر شوفاژ در قسمت بالايي سرد و در قسمت پايين گرم بود بايد، هواگيري پكيج را انجام داد.

 

گرم نشدن شوفاژ:

گاهي پيش مي آيد كه آب پكيج گرم است اما شوفاژها همچنان سرد هستند. اين مشكل به دليل ايجاد عيب در شير سوئيچ رخ مي دهد. شير سوئيچ قطعه اي است كه به صورت قفلي عمل مي كند و اولويت آب پكيج را به سمت شيرهاي آب و يا شوفاژها هدايت مي كند. زماني كه اين قطعه خراب شود تقسيم آب را به درستي انجام نمي دهد و مشكلات ذكر شده در پكيج يا شوفاژ رخ مي دهد. بنابراين براي رفع اين مشكل سريعا نسبت به تعويض شير سوئيچ اقدام كنيد.

 

پكيج به كلي آب را گرم نمي كند:

در اين حالت حتما يك متخصص حوزه تعميرات، بايد از پكيج مورد نظر بازديد كند تا بتواند عيب آن را تشخيص دهد. زيرا اين حالت بنا به دلايل مختلفي در پكيج ها رخ مي دهد.

 

معرفي دوره آموزش پكيج ديواري آموزشگاه فنون برق

آموزش پكيج ديواري دوره هاي پولساز و آينده دار به شمار مي رود كه با رشد روز افزون پكيج ها در زندگي بشر، نياز به افراد متخصص در اين حوزه بيشتر احساس مي شود. اين دوره آموزشي شامل دو دوره آموزش تعميرات پكيج ديواري و آموزش نصب پكيج ديواري مي باشد.

 

در دوره تعميرات پكيج ديواري به صورت تخصصي و كاملا عملي صفر تا صد تعميرات انواع برندهاي پكيج ديواري مانند بوتان، ايران رادياتور و غيره آموزش داده مي شود. دوره آموزش نصب پكيج ديواري نيز به صورت كاملا مرحله به مرحله و كاملا عملي صفر تا صد طريقه نصب پكيج ديواري را آموزش مي دهد. كارآموزان پس از طي نمودن دوره هاي فوق و اخذ مدرك معتبر از اين آموزشگاه مي توانند در داخل و خارج كشور به صورت شخصي و يا در قالب مراكز تعميرات و خدماتي مشغول به كار شوند.

 

آموزشگاه فنون برق علاوه بر دوره پكيج ديواري دوره هاي آموزشي متعدد ديگري را نيز برگزار مي نمايد. دوره آموزشی تعميرات موبايل، آموزش كولر گازي، دوره آموزش تعمير لوازم خانگي، آموزش تعميرات اي سي یو خودرو، آموزش برق خودرو برخي از دوره هاي آموزشي پرطرفدار اين آموزشگاه است كه زير نظر بهترين اساتيد آموزشي ايران و به وسيله بروزترين تجهيزات آموزشي روز دنيا برگزار مي شوند.

 

علاقه مندان به مشاغل فني از سراسر كشور مي توانند در دوره هاي آموزشي اين مجتمع آموزشي شركت كنند. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد دوره هاي اين آموزشگاه مي توانيد به وب سايت رسمي مجتمع فنون برق به آدرس اينترنتي https://fonoonbargh.com مراجعه نماييد. همچنين براي دريافت مشاوره رايگان با شماره 02166576476 تماس حاصل نماييد.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

تعميرات موبايل همانند هر كار ديگري نيازمند رعايت نكات و قوانين و مقرراتي است كار فير مستقيمي بر كيز . در اين مطلب به بررسي نكات تعميرات موبايل مي پردازيم با ما همراه باشيد.

نكته 1: از ابزارهاي مناسب براي تعميرات موبايل استفاده كنيد.

يكي از مهم ترين نكات در تعميرات موبايل توجه و به كارگيري ابزارهاي مناسب براي تعميرات مي باشد. داشته باشيد استفاده به خاطر از ابزار نامناسب براي تعميرات موبايل باعث بروز آسيب جدي هاي و جبران ناپذور متاسفانه بسياري از تعميركاران به اين موضوع توجه نكرده و به زور يا از استفاده ابزارهاي نامناسب,

به طور مثال براي شل كردن قاب گوشي مي بايست از ابزارهاي آياسكلك (iSclack) قاب كش و ساكشن كاپ استفاده كرد اما برخي از تعميركاران از اين ابزارها استفاده نكرده يا با زور قاب گوشي را جدا مي نمايند و اين امر باعث مي شود تا به كابل ها و ديگر قطعات گوشي آسيب وارد شود.

نكات طلايي كه هنگام تعميرات موبايل بايد رعايت كرد

نكته 2: در جداسازي قطعات گوشي دقت داشته و عجله نكنيد.

دقت و حوصله از ديگر نكات مهم براي موفقيت در شغل تعميرات موبايل است بنابراين هنگام جداسازي اجزاي گوشي عجله نداشته و با دقت و حوصله قطعات را جدا كنيد, زيرا بسياري از كابل ها و قطعات گوشي مانند سيم آنتن, كابل دوربين, كانكتورهاي روي برد بسيار حساس بوده و سهل انگاري هنگام جداسازي قطعات گوشي ممكن است آسيب هاي جبران ناپذيري را به اين قطعات وارد

نكته 3: چينش صحيح قطعات گوشي و بستن تمام پيچ ها

يكي از مهم ترين نكات هنگام تعمير گوشي چينش مناسب اجزاي گوشي پس از باز كردن و بستن تمامي پيچ ها است. Photos

براي جلوگيري از بروز اين مشكل توصيه مي كنيم هنگام باز كردن قطعات هر يك از قطعات گوشي به همراه كابل ها , پيچ ها و متعلقاتش را در گوشه اي از ميز كار قرار داده و به تربيت ديگر اجزا باز شده در هر مرحله را در كنار آن بگذاريد. با انجام اين كار هنگام بستن گوشي دچار سردرگمي نبوده و مي دانيد كدام قطعه را در كدام مرحله بايد نصب

نكات طلايي كه هنگام تعميرات موبايل بايد رعايت كرد

نكته 4: به اطلاعات حافظه گوشي مشتري و سيمكارت او اهميت دهيد.

توصيه مي كنيم هنگام تحويل گوشي براي تعميرات حافظه گوشي و سيمكارت او را بازگردانيد. در صورتي كه فراموش كرديد اين كار را انجام دهيد , حتما سيمكارت و حافظه را در باتتا شاشته و نام مشر 

همچنين هنگام تعمير گوشي از مشتري بخواهيد از اطلاعاتي كه بر روي حافظه گوشي ذخيره شده است نسخه پشتيبان تهيه كند , تا حد ممكن تلاش كنيد تا اطلاعات گوشي پاك نشود و تا حد امكان از پاك شدن اطلاعات گوشي مشتري جلوگيري به عمل آوريد .

نكته 5: از قطعات مرغوب استفاده كنيد.

به كارگيري قطعات مرغوب يكي از مهم ترين نكاتي است كه هنگام تعميرات موبايل بايد در نظر داشته باشيد. Photos اين امر باعث مي شود تا موبايل در مدت زمان كوتاهي مجددا خراب شود و اين امر منجر به نارضايتي مشتري و عدم اعتو

نكته 6: دانش خود را در زمينه تعميرات موبايل بروز كنيد.

همانطور كه مي دانيد تكنولوژي موبايل روز به روز در حال توسعه است , بنابراين تعميركار حرفه اي موبايل مي بايست خود را با اين تغييرات هم سو كرده و مهارت ها و تخصص لازم براي تعميرات به روز ترين مدل هاي گوشي را داشته باشد . متاسفانه بسياري از تعميركاران گوشي در زمينه تعميرات گوشي هاي جديد مهارت و تخصص لازم را نداشته و بدون داشتن مهارت اقدام به تعمير و عيب يابي مي كنند و در بسياري از موارد به دليل نداشتن تخصص لازم به جاي عيب يابي خسارت و لطمه بيشتري را به گوشي وارد مي نمايند.

اما تعميركاران حرفه اي موبايل با اطلاعات و دانش روز تعميرات موبايل آشنا بوده و دوره ها و كلاس هاي آموزش تعميرات موبايل را به صورت تخصصي و حرفه اي گذارنده اند . بنابراين توصيه مي كنيم پيش از آن كه وارد بازار كار تعميرات موبايل شويد. 

اگر به دنبال آموزشگاهي حرفه اي براي گذراندن دوره تعميرات موبايل هستيد , آموزشگاه فني برق يكي از بهترين آموزشگاه ها در اين حوزه است كه به صورت كاملا تخصصي و حرفه اي در كارگاه هاي مجهز و زير نظر اساتيد متخصص دوره آموزش تعميرات موبايل را برگزار مي نمايد . دوره مي هاي توصيه كنيم  اموزش تعميرات موبايل را با و برق درآموزشگاه فني سپري كرده دريافت مدرك معتبر فني حرفه اي آماده ورود به شغل تعميرات موبايل شويد.

نكات طلايي كه هنگام تعميرات موبايل بايد رعايت كرد

مزاياي شركت در دوره هاي تعميرات موبايل فني برق چيست؟

آموزشگاه فني يكي از بهترين آموزشگاه هاي برگزار كننده دوره هاي موبايل در تهران است كه به صورت تخصصي و حرفه اي به آموزش تعميرات سخت افزاري و نرم افزاري انواع برندهاي موبايل اندرويد و آيفون مي پردازد . از جمله مزاياي شركت در دوره تعميرات موبايل اين آموزشگاه عبارتند از:

  • آموزش بر اساس جديدترين سرفصل هاي آموزشي تعميرات موبايل
  • آموزش عملي در كارگاه ها مجهز
  • آموزش زير نظر اساتيد با تجربه و حرفه اي تعمير موبايل
  • آموزش زير نظر سازمان فني حرفه اي
  • ارائه مدرك معتبر فني حرفه اي
  • برگزاري دوره در ساعات منعطف
  • پشتيباني نامحدود كارآموزان پس از پايان يافتن دوره آموزشي
  • برگزاري مجدد دوره به صورت رايگان در صورت عدم يادگيري كارآموزان
  • ارائه مشاوره هاي بازاريابي جهت ورود موفق به بازار كار
  • رفت و آمد آسان به دليل نزديك بودن به وسايل حمل و نقل عمومي
  • تدارك خوابگاه براي كارآموزاني كه ساكن استان تهران نيستند.
  • اين آموزشگاه علاوه بر دوره هاي تعميرات موبايل دوره هاي آموزشي ديگري در زمينه برق و الكترونيك برگزار . در ادامه به صورت مختصر با يكي از پردرآمد ترين دوره هاي اين آموزشگاه كه طرفداران بسياري نيز دارد 
     

    آموزش كولر گازي دوره اي با درآمد بالا

    آموزش كولر گازي  از دوره بسيار هاي اين است كه پرطرفدار آموزشگاه امروزه به با توجه افزايش تقاضا براي از نصب كولر گازي درآمد بالايي نيز برخوردار مي باشد. آموزش كولر گازي به دو دوره آموزش تعميرات كولر گازي و آموزش نصب كولر گازي تقسيم مي شود. در دوره  آموزش تعميرات كولر گازي  صفر تا صد مطالب مربوط به طريقه عيب يابي, در دوره نصب كولر گازي نيز به صورت كاملا تخصصي كليه مراحل مربوط به نصب كولر گازي آموزش داده مي شود. 

    كارآموزان در دوره كولر گازي به صورت كاملا.
  • توانند وارد بازار كار كولر گازي شده و همانند استادكاري ماهر به نصب و تعميرات انواع برندهاي كولر بپ
  • هاي برق فني آموزشگاه دوره متعدد ديگري از جمله دوره اموزش تعمير لوازم خانگي و آموزش تعميرات اي سي يو خودرو نام برد. كسب براي اطلاعات بيشتر درباره اين دوره هاي و از آموزشگاه بهره مندي تخفيف به سايت هاي برق ويژه فني به آدرس https: // fannibargh.com/  مراجعه كنيد. براي دريافت مشاوره رايگان نيز با شماره 02166121029 تماس حاصل نماييد. 


:: برچسب‌ها: تعمیرات موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

همان طور که می دانید امروزه موبایل بسیار پرکاربرد بوده و می توان گفت تمامی افراد جامعه مدت زمان بسیاری را با این وسیله کار می کنند. با توجه به افزایش تقاضا و استفاده گسترده از این وسیله بدون شک تقاضا برای تعمیرات آن نیز افزایش یافته و افراد به دنبال تعمیرکاری حرفه ای برای تعمیر و عیب یابی موبایل می باشند. در چنین شرایطی تعمیرکاران حرفه ای موبایل می توانند از بازار کار خوب این حرفه استفاده کرده و به درآمدزایی بپردازند.

ورود به بازار کار تعمیرات موبایل کار سختی نیست تنها کافیست مهارت و تخصص لازم در زمینه تعمیرات موبایل را به دست آورید و بهترین راه برای کسب این تخصص شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل آن هم در آموزشگاهی معتبر می باشد. اما سوالی که در اینجا مطرح است این است که بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل کدام است؟

آیا بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در ایران را می شناسید؟

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل کدام است؟

با توجه به افزایش تقاضا برای تعمیرات موبایل آموزشگاه های متعددی اقدام به برگزاری دوره های تعمیرات موبایل پرداخته اند. متأسفانه آموزش در بسیاری از این آموزشگاه ها کاربردی نبوده و کارآموز در پایان دوره آموزشی به صورت عملی و در محیط واقعی نمی تواند از آموزش ها بهره گیرد. بنابراین هنگام انتخاب آموزشگاه برای گذراندن دوره های تعمیرات موبایل توجه داشته باشید که  آموزشگاه مربوطه تحت نظارت سازمان فنی حرفه ای کشور و به صورت کاملا عملی و کاربردی، زیر نظر اساتید برجسته به آموزش مباحث مربوطه بپردازد.  بنابراین باید بگوییم هنگام انتخاب آموزشگاه تعمیرات موبایل جهت گذراندن این دوره آموزشی دقت داشته باشید که آموزشگاه انتخاب شده موارد زیر رعایت شده باشد:

آموزش بر اساس آخرین سرفصل‌های آموزشی روز دنیا
ارائه مدرک رسمی فنی حرفه‌ای
آموزش زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای کشور
آموزش عملی و کاربردی
آموزش زیر نظر اساتید باتجربه
آموزش در کارگاه‌های مجهز

با بررسی آموزشگاه های مربوطه در این زمینه به این نتیجه رسیدیم که آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل کشور است که به صورت کاملا تخصصی در محیطی شبیه به محیط واقعی کار و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور به آموزش مباحث مربوطه می پردازد. لازم به ذکر است که کلیه آموزش ها در این آموزشگاه توسط اساتید متخصص آموزش داده شده و کارآموزان می توانند تمامی مباحث را به صورت عملی در کارگاه با تجهیزات کامل انجام دهند. همچنین در پایان دوره مدرک معتبر فنی حرفه ای به کارآموزان ارائه می شود.

فنون برق برای حضور موفق کارآموزان در بازار کار علاوه بر آموزش مباحث مربوط به تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری انواع موبایل اندروید و آیفون مشاوره های کاربردی جهت ورود کارآموزان به بازار کار به آنها ارائه می دهد. بنابراین برای شرکت در دوره های آموزش تعمیر موبایل توصیه می کنیم این دوره را در آموزشگاه تعمیرات موبایل فنون برق سپری کنید.

 این آموزشگاه علاوه بر دوره فوق دوره های تخصصی دیگری را برگزار می نماید. در ادامه به معرفی مختصر دیگر دوره های پرطرفدار و درآمدزا این آموزشگاه می پردازیم.

آیا بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در ایران را می شناسید؟

آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فنون برق

لوازم خانگی به عنوان یکی از مهم ترین لوازم مورد نیاز هر خانه بعد از مدتی ممکن است به دلایل مختلفی دچار نقص و مشکلات فنی شود، به همین خاطر، تعمیرات لوازم خانگی دارای اهمیت بالایی است و افرادی که علاقه مند به یادگیری آموزش تعمیرات لوازم خانگی هستند، می توانند کلاس های آموزشی مربوط به تعمیرات لوازم خانگی را در آموزشگاه فنون برق سپری کرده و با کسب مدرک معتبر در این زمینه به صورت حرفه ای به فعالیت در این شغل بپردازند.

آموزش تعمیرات انواع لوازم خانگی شامل: آموزش تعمیرات انواع یخچال ساید، معمولی و فریزر، آموزش تعمیرات انواع برندهای لباسشویی، آموزش تعمیرات انواع ظرفشویی قدیم و جدید، آموزش تعمیر جارو برقی و دیگر لوازم خانگی از جمله مطالب آموزشی در دوره آموزش تعمیر لوازم خانگی فنون برق می باشد.

آموزش نصب کولرگازی در آموزشگاه فنون برق

آموزش نصب کولر گازی از دیگر دوره های آموزشی پرطرفدار در آموزشگاه فنون برق است که همه ساله کارآموزان بسیاری دراین دوره ثبت نام کرده و وارد بازار کار می شوند. در این دوره آموزشی به صورت کاملا تخصصی و در کارگاهی مجهز تمامی مراحل و نکات مربوط به نصب انواع کولر گازی به کارآموزان ارائه می شود. کارآموزان در پایان این دوره آموزشی قادر به نصب انواع برندهای کولر گازی بوده و در مدت زمان کوتاهی به استادکاری ماهر در زمینه نصب کولر گازی تبدیل خواهند شد.

آیا بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در ایران را می شناسید؟

آموزش برق ساختمان در آموزشگاه فنون برق

برق ساختمان از سری کارهای تخصصی است که نیاز به مهارت بسیار بالایی دارد، این شغل با توجه به اهمیت برق در ساختمان ها همواره از بازار کار خوبی برخوردار می باشد و متخصصان این رشته از درآمد بالایی برخوردار هستند. دوره آموزش برق ساختمان نیز با توجه به بازار کار خوب این رشته از جمله دوره های پرطرفدار آموزشگاه فنون برق می باشد و همه ساله کارآموزان بسیاری در این دوره ثبت نام کرده و وارد بازار کار می شوند.

آموزش کامل سیم کشی ساختمان، آموزش نصب آیفون تصویری، آموزش نصب دوربین مدار بسته، آموزش نصب دزدگیر اماکن، آموزش نصب سیستم اعلام حریق، آموزش نصب انواع درب های برقی از جمله مباحث آموزشی در این دوره می باشد که توسط اساتید متخصص و حرفه ای برق در کارگاه های مجهز به کارآموزان آموزش داده می شود.

آموزش نصب دزدگیر خودرو در آموزشگاه فنون برق

آموزش نصب دزدگیر ماشین نیز از دیگر رشته های محبوب در آموزشگاه فنون برق است که همه ساله افراد بسیاری در آن ثبت نام کرده و وارد بازار می شوند. آموزش نصب دزدگیر خودرو دوره ای کاملا تخصصی و مهم است که با فراگیری آن از مراکز معتبری مانند آموزشگاه فنون برق می توان به صورت مجزا و یا حتی برای شرکت های خدماتی مختلف مشغول بکار شد.

 تقریبا تمامی افرادی که در دوره های آموزشی نصب دزدگیر ماشین فنون برق شرکت کرده اند، پس از پایان دوره جذب بازار کار می شوند. زیرا کلیه آموزش ها در این آموزشگاه به صورت کاملا عملی و توسط اساتید با تجربه و متخصص این رشته به کارآموزان ارائه می گردد. به همین دلیل باید برای انتخاب مرکز و گذران دوره نصب دزدگیر ماشین نهایت دقت و توجه را به خرج داد.

آموزش نصب کولر گازی، آموزش تعمیرات برد، آموزش هوشمند سازی ساختمان، آموزش تعمیرات پکیج برخی از دیگر دوره های این آموزشگاه است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزشی این مرکز، تخفیف دوره ها و سایر اطلاعات تکمیلی به وب سایت رسمی این شرکت به آدرس اینترنتی www.fonoonbargh.com  مراجعه نمایید یا با شماره 02166576476 تماس بگیرید.

آدرس آموزشگاه: تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، بعد از چهار راه فرصت شیرازی نبش کوچه مستعلی، پلاک 2، طبقه اول مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

اگر به دنبال شغلی پردرآمد هستید باید بگوییم که تعمیرات موبایل یکی از مشاغل پردرآمد در بازار کار امروز است. اگر چه برای موفقیت و درآمدزایی در این بازار می بایست دانش و مهارت لازم را داشته باشید اما با شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات موبایل می توانید به این مهارت دست یافته و پس از آن از درآمد خوبی برخوردار شوید. اگر به دنبال دوره آموزشی حرفه ای هستید توصیه می کنیم در دوره آموزش تعمیرات تخصصی موبایل آموزشگاه فنی برق ثبت نام نمایید.

در رابطه با بازار کار تعمیرات موبایل باید گفت، همانطور که می دانید امروزه موبایل جایگاه ویژه ای در زندگی بشر داشته و تقریبا در تمامی سطوح زندگی انسان نفوذ کرده است، به همین دلیل داشتن این وسایل از جمله ضروریات زندگی به شمار می رود. از آنجائیکه تعداد تلفن های همراه موجود در جامعه رقم زیادی است و همچنین خرابی و رفع عیب از این دستگاه ها عضوی جدانشدنی است . این موضوع نشان از بازار کار عالی و پردرآمد برای متخصصان تعمیرات موبایل می دهد.

در صورتی که علاقه مند به حضور در بازاکار تعمیرات موبایل و درآمدزایی در آن هستید، پیش از ورود ابتدا می بایست با شرایط بازار و عوامل تاثیرگذار در موفقیت در شغل تعمیرات موبایل آشنا شوید، در این مطلب به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

چگونه در شغل تعمیرات موبایل موفق شویم؟

با توجه به حساس و پیچیده بودن قطعات موبایل، تعمیرات این وسیله امری تخصصی بوده و نیازمند دانش و مهارت حرفه ای می باشد. در واقع باید گفت مهم ترین عامل برای موفقیت در بازار کار تعمیرات موبایل داشتن مهارت و دانش تخصصی در رابطه با تعمیرات موبایل است.

یک تعمیرکار حرفه ای موبایل می بایست با تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع موبایل های اندروید و آیفون و نحوه عیب یابی و رفع مشکلات آن آشنا باشد و این مهارت از طریق مشاهده فیلم های تعمیرات موبایل یا خواندن جزوه های مربوط به تعمیرات موبایل به دست نمی آید. در واقع باید گفت بهترین راه برای رسیدن به این مهارت شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات موبایل آن هم در آموزشگاهی حرفه ای می باشد. در واقع با حضور در دوره تعمیرات موبایل و فراگرفتن فن تعمیرات موبایل می توان یک حرفه و شغل آینده دار داشت.

اما برای شرکت در یک دوره تعمیرات تخصصی موبایل باید در انتخاب آموزشگاه مورد نظر نهایت دقت و توجه را به خرج داد. دوره تعمیرات موبایل امروزه توسط شرکت ها و آموزشگاه های مختلفی برگزار می شود و لازم است برای یادگیری اصولی این فن، به آموزشگاه تعمیرات موبایل مراجعه شود که از بهترین کادر آموزشی، ابزار و تجهیزات برای برگزاری دوره تعمیرات تخصصی خود استفاده می کنند. از آنجایی که هر روز مدل های جدیدی به بازار گوشی موبایل و تبلت ورود می کند در نتیجه لازم است که آموزشگاه هایی برای اینکار انتخاب شوند که به این مسئله مهم در انجام دوره آموزشی تعمیرات موبایل خود اهمیت می دهند.

برای شرکت در دوره های تعمیرات موبایل پیشنهاد می کنیم در دوره های آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی برق ثبت نام کنید.

علاوه بر داشتن تخصص و مهارت، قیمت گذاری مناسب برای انجام خدمات ، خوش قول بودن، سرعت عمل، ارائه خدمات با کیفیت، تبلیغات مناسب و غیره نیز از عوامل تاثیر گذار بر موفقیت در این شغل هستند.

بازار کار نصب دوربین مدار بسته و نحوه درآمدزایی

نصب دوربین مدار بسته پس از تعمیرات موبایل یکی از رشته های مهمی است که امروزه از رونق بالایی برخوردار است. امروزه وجود دوربین مدار بسته برای بسیاری از مراکز یک امر واجب است و تقریبا در تمامی مراکز اداری، تجاری، خدماتی، رفاهی و عمومی می توان این وسیله را مشاهده کرد، که این امر نشان از بازار کار خوب دوربین مدار بسته می دهد.

برای آن که بتوان وارد این بازار کار دوربین مدار بسته شد و به درآمدزایی پرداخت می بایست مهارت و دانش لازم در نصب انواع دوربین مدار بسته آنالوگ، آی پی، hd و غیره را داشت. بهترین راه برای رسیدن به این مهارت شرکت در دوره های آموزش دوربین مدار بسته است. در این دوره های آموزشی، آموزش صفر تا صد نصب دوربین مدار بسته به صورت عملی آموزش داده می شود. 
البته برای آن که پس از گذراندن دوره آموزشی بتوانید وارد بازار کار شده و به کسب درآمد بپردازید توصیه می کنیم دوره نصب دوربین مدار بسته را در آموزشگاهی معتبر مانند آموزشگاه فنی برق سپری کنید.

چگونه در بازار کار نصب دوربین مدار بسته درآمدزایی کنیم؟

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر کسب درآمد و جذب مشتری در بازار کار نصب دوربین مدار بسته افزایش میزان تعاملات و ارتباطات است. برای اینکه در این شغل موفق شده و به درآمدزایی بپردازید می توانید با فروشگاه های دوربین مدار بسته و تجهیزات آن، مدیران ساختمان ها و ادارات، فروشگاه های قطعات الکتریکی و غیره تعامل داشته و از آن بخواهید شما را به مشتریان معرفی کنند.

همچنین می توانید در نرم افزارهایی مانند استاد کار، آچاره و غیره ثبت نام کرده و از طریق همکاری با آن ها به جذب مشتری بپردازید. می توانید در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته و در تلگرام یا اینستاگرام تبلیغات داشته باشید.

بازار کار دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری

امروزه پکیج های دیواری عضو جدانشدنی ساختمان های هستند و با توجه به افزایش تقاضا و جایگزینی آنها به جای دیگر لوازم گرمایشی مانند آبگرمکن و بخاری نصب و تعمیرات پکیج دیواری از بازار کار خوبی برخوردار است. ورود به بازار کار تعمیرات پکیج دیواری نیاز به سرمایه بسیار نداشته و باید گفت شرط لازم برای حضور در این بازار داشتن تخصص و مهارت است.

در واقع باید گفت تعمیرکار حرفه پکیج دیواری برای موفقیت در بازار کار پکیج می بایست دانش و مهارت لازم در تعمیر و عیب یابی انواع پکیج دیواری را داشته باشد و بهترین راه برای رسیدن به این مهارت شرکت در دوره های آموزش تعمیر پکیج دیواری در آموزشگاهی معتبر می باشد.

در این دوره آموزشی صفر تا صد مباحث مربوط به تعمیرات پکیج مانند مشکلات افت فشار پکیج دیواری، مشکلات شیر انبساط، هواگیری پکیج و بسیاری از موارد دیگر آموزش داده می شود.

دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری در سطوح مختلفی انجام می گیرد و شرکت های مختلفی نیز در زمینه انجام این خدمت فعالیت دارند. در نتیجه توصیه می شود برای حضور در دوره های آموزش تعمیرات پکیج دیواری مرکز آموزشی را انتخاب کنید که از پرسنل مجرب و بهترین ابزار ممکن استفاده می کنند. همچنین سطح کاری و مدرک ارائه شده نیز یکی دیگر از ویژگی های مهم مراکز آموزش تعمیرات پکیج دیواری که لازم است قبل از حضور و ثبت نام در دوره ها، کیفیت مدرک آموزشگاه ها را از مراکز معتبر استعلام کرد، و مراکزی را انتخاب کرد که حتما زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور فعالیت دارند.

این آموزشگاه علاوه بر دوره های فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. از جمله پرطرفدارترین دوره های آموزشی این آموزشگاه عبارتند:

 

دوره تعمیر کولر گازی

دوره تعمیرات ایسیو

دوره تعمیر لوازم خانگی 

و بسیاری از دیگر دوره های آموزشی

بهترین مرکز برگزاری دوره تعمیرات تخصصی موبایل، پکیج و دوربین مدار بسته

در صورتی که به دنبال آموزشگاهی با سابقه و مجهز برای یادگیری مهارت های فنی و ورود به بازار کار هستید ما به شما آموزشگاه فنی برق را توصیه می کنیم. دوره های تخصصی برق و الکترونیک در مجتمع فنی برق برای تمامی افراد از سراسر کشور امکان پذیر است و تمامی داوطلبان می توانند برای شرکت در دوره مورد نظر خود در وب سایت رسمی این مجتمع به آدرس www.fannibargh.com ثبت نام نمایند یا با شماره 02166121029 تماس حاصل نمایند. کارشناسان این مرکز آمادگی دارند برای حضور موفق شما در دوره های آموزشی به شما مشاوره کاملا رایگان دهند.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

در این مطلب به بررسی بازار کار تعمیرات پکیج دیواری و دیگر مشاغل فنی در سال 99 به طور خلاصه و راز موفقیت در این مشاغل و درآمدزایی در آن می پردازیم.

معرفی بازار کار تعمیرات پکیج دیواری

با توجه به جایگزینی پکیج دیواری به جای دیگر سیستم های گرمایشی و حجم بالای استفاده از آن در کشور بدون شک نیاز به خدمت رسانی و تعمیر و عیب یابی پکیج دیواری نسبت به گذشته افزایش یافته و روز به روز بیشتر خواهد شد. این نشان از بازار کار عالی تعمیرات پکیج دیواری و درآمد خوب برای متخصصان پکیج می دهد.

 

بازار کار عالی تعمیرات پکیج دیواری و دیگر مشاغل فنی در سال 99

در صورتی که قصد دارید وارد این بازار شده و به درآمد زایی بپردازید باید با شرایط و عوامل تاثیر گذار بر موفقیت در این شغل آشنا بوده و آنها را پیش بگیرید در این مطلب به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت.

چگونه در شغل تعمیرات پکیج دیواری موفق شویم؟

یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار برای موفقیت در تعمیرات پکیج دیواری دانش و مهارت است. یک تعمیرکار حرفه ای پکیج دیواری می بایست با کلیه مشکلات پکیج دیواری و طریقه عیب یابی آن آشنا بوده و بتواند انواع برندهای پکیج دیواری را تعمیر نماید. لازمه رسیدن به این تخصص شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات پکیج دیواری است. امروزه آموزشگاه های متفاوتی این دوره آموزشی را برگزار می نماید، پیشنهاد می کنیم در دوره آموزش تعمیر پکیج دیواری آموزشگاه فنون برق که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و به صورت عملی این دوره را برگزار می نماید شرکت نمایید.

علاوه بر دانش و مهارت میزان ارتباطات و تبلیغات از عوامل مهم و تاثیر گذار دیگری هستند که برای موفقیت در تعمیر پکیج باید به آن توجه داشت. خوشبختانه امروزه راه هایی گوناگونی برای تبلیغات بدون پرداخت هزینه وجود دارد.

بازار کار عالی تعمیرات پکیج دیواری و دیگر مشاغل فنی در سال 99

به طور مثال می توانید در وب سایت هایی مانند آچاره یا استاد کار ثبت نام کرده و درآمدزایی کنید، یا در شبکه هایی مانند اینستاگرام و تلگرام به تبلیغات بپردازید. همچنین می توانید از طریق پخش تراکت در فروشگاه های تجهیزات برقی و برقراری تعامل با فروشندگان به جذب مشتری بپردازید.

آموزش نصب دوربین مدار بسته و درآمدزایی از آن

نصب دوربین مدار بسته از دیگر مشاغلی است که از بازار کار و درآمد خوبی برخوردار است. امروزه نصب دوربین مدار بسته برای تمامی محل های کاری و سکونت بشر امری ضروری بوده و با توجه به ساخت و سازهای جدید و همچنین استهلاک این دستگاه ها می توان به آینده کاری این حرفه کاملا امیدوار بود.

برای اینکه بتوان در بازار کار این رشته به راحتی جذب شد و درآمدزایی کرد می بایست از دانش و مهارت بالایی برخوردار بوده و مهارت در نصب انواع مدل های دوربین مدار بسته مانند دوربین مدار بسته آنالوگ، دوربین مدار بسته آی پی و غیره را داشت. یکی از راه های کسب این تخصص، حضور در دوره های آموزش دوربین مدار بسته است.

بازار کار عالی تعمیرات پکیج دیواری و دیگر مشاغل فنی در سال 99

دوره های آموزشی نصب دوربین مدار بسته یکی از دوره هایی است که مراکز مختلفی نسبت به برگزاری آن اقدام می کنند. در واقع برای اینکه بتوان پس از گذران دوره نصب دوربین مدار بسته به راحتی جذب بازار کار شد توصیه می کنیم این دوره آموزشی را در آموزشگاهی معتبر سپری کنید.  از مهمترین شاخصه هایی که باید در زمان ثبت نام برای دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته به آنها توجه کرد سطح علمی و کیفیت مدرک ارائه شده این مراکز اشاره نمود. به همین دلیل توصیه می شود برای ثبت نام دوره های نصب دوربین مدار بسته به مراکزی مراجعه شود که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور فعالیت دارند.

آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه ها در زمینه برگزاری دوره های نصب دوربین مدار بسته است که به صورت تخصصی، کاملا عملی و زیر نظر اساتید با تجربه دوره فوق را برگزار می نماید.

آموزش نصب دزدگیر ماشین، بازار کار و نحوه درآمد زایی از آن

نصب دزدگیر ماشین از دیگر مشاغلی است که همواره از بازار کار خوب و پردرآمدی برخوردار است و  ورود به این بازار کار نیاز به سرمایه بسیار نداشته و تنها کافیست از مهارت و تخصص کافی برخوردار باشید . در واقع باید گفت شرط لازم برای ورود و موفقیت در بازار کار نصب دزدگیر ماشین داشتن مهارت و تخصص است زیرا، در هر دوره زمانی آپشن ها و تغییرات جدیدی در سیستم های دزدگیر خودرو توسط تولیدی ها انجام می گیرد، و اگر یک فرد به صورت اصولی و حرفه ای با نصب دزدگیر آشنا نباشد نمی تواند در این شغل موفق شود. بنابراین می توان گفت هر چه تخصص و مهارت شما در این رابطه بیشتر باشد تعداد مشتریان افزایش یافته و در نتیجه درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

بهترین راه برای رسیدن به این تخصص شرکت در دوره های آموزش نصب دزدگیر ماشین است . در این دوره های آموزشی از صفر تا صد طریقه نصب دزدگیر انواع خودرو مانند پراید، پژو 206، پژو 405، سمند، رانا، تیبا و غیره آموزش داده می شود. در واقع دوره آموزشی نصب دزدگیر ماشین یک دوره کاملا تخصصی و کاملا حرفه ای است که در مدت زمانی کوتاه و با پرداخت هزینه ای ناچیز شما را به یک نصاب حرفه ای دزدگیر تبدیل می کند.

بازار کار عالی تعمیرات پکیج دیواری و دیگر مشاغل فنی در سال 99

البته دقت داشته باشید که این دوره آموزشی را در آموزشگاهی معتبر که به صورت جامع آموزش نصب دزگیر بر روی انواع ماشین را بررسی می کند ، ثبت نام کنید. توصیه می کنیم در دوره های آموزشی نصب دزدگیر خودرو آموزشگاه فنون برق ثبت نام نمایید.

مجتمع  فنون برق مرکز تخصصی آموزش برق و الکترونیک

آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های برق و الکترونیک است که با توجه به بازار کار عالی مشاغل فنی دوره های تخصصی برق و الکترونیک را به صورت کاملا تخصصی و توسط بهترین اساتید علمی و تجربی دوره های متعددی را شامل آموزش تعمیر لوازم خانگی، آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تعمیر ایسیو خودرو و غیره برگزار می نماید. این مرکز سالانه بیش از 2500 نیروی کاری را آموزش داده و روانه بازار کار می کند که بیش از 80 درصد آنها جذب مراکز خدماتی و بازار کار حرفه ای می شوند. علاقه مندان به فعالیت در زمینه مشاغل فنی  از سراسر ایران می توانند در دوره های آموزشی این مرکز شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می شود به وب سایت رسمی این مجتمع آموزشی به آدرس اینترنتی www.fonoonbargh.com مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

آموزش تعميرات موبايل را مي توان يكي از دوره هاي موفق و پولسازي دانست كه افراد مي توانند با شركت در آن و فراگرفتن تخصص كافي به يك شغل مناسب و كاملا درآمدزا دست يابند. امروزه تعداد تلفن هاي همراه موجود در جامعه ممكن است از تعداد افراد جامعه بيشتر باشد و اين موضوع  به دليل اينكه بعضي از افراد چندين تلفن همراه دارند امري عادي به نظر مي رسد.

از آنجايي كه هر روزه بر تعداد تلفن هاي همراه موجود در جامعه افزوده مي شود در نتيجه مي توان گفت كه تقاضا براي تعميرات موبايل در جامعه را در حال رشد است زيرا موبايل نيز همانند ديگر لوازم پس از يك دوره كاري دچار خرابي مي شوند، در نتيجه با توجه به افزايش تقاضا تعميرات موبايل مي توان گفت افراد با فراگيري دوره آموزش تعميرات موبايل مي توانند به بازار كار اين رشته وارد شده و درآمد بالايي داشته باشند.

آموزش تعميرات موبايل امروزه به عنوان محبوب ترين رشته در بيشتر مراكز آموزشي كشور تدريس مي شود و با وجود تعداد زيادي تعميركار در جامعه همواره بازار كار اين رشته داراي خلاء نيروي كاري است و در نتيجه مي توان به آينده دوره آموزش تعميرات موبايل خوشبين بود.

با توجه به حساس و پيچيده بودن موبايل هاي امروزي توصيه مي كنيم دوره هاي تعميرات موبايل را در آموزشگاهي معتبر سپري كنيد. آموزشگاه فنون برق يكي از بهترين آموزشگاه هاي برگزار كننده آموزش تعميرات موبايل در ايران است كه به صورت كاملا عملي و تخصصي، زير نظر اساتيد با تجربه و متخصص و جهت ورود به بازار كار برگزار مي نمايد. در اين دوره آموزش كليه مباحث مربوط به آموزش تعميرات نرم افزاري و آموزش تعميرات سخت افزاري موبايل توسط اساتيد با تجربه و متخصص آموزش داده مي شود.

آموزش تعميرات ايسيو دوره اي پولساز و موفق

امروزه تعداد خودروهاي موجود در كشور در حال رشد است و سالانه ميليون ها دستگاه خودرو در ايران مورد معامله و فروش قرار مي گيرد و بيش از نود و پنج درصد آنها از محصولات جديد هستند كه داراي ايسيو يا همان كامپيوتر داخلي مي باشند. ايسيو يكي از قطعات مهم در خودرو است كه بسياري از سيستم هاي خودرو مانند برق، كولر، فن، ترمز، سوخت و غيره را مديريت و كنترل مي نمايد، بنابراين مي توان انتظار داشت كه خراب شدن ايسيو  مشكلات بسياري را براي خودرو به همراه خواهد آورد.

با توجه به اهميت ايسيو، بدون شك در صورت بروز مشكل در ايسيو افراد به دنبال تعميركاري حرفه اي بوده تا مشكل به وجود آمده را عيب يابي و تعمير نمايند.  در چنين شرايطي فردي كه دوره آموزش تعميرات ecu را طي كرده باشد مي تواند به عنوان يك تعميركار حرفه اي ايسيو به نياز افراد پاسخ داده و به عيب يابي و تعمير ايسيو خودروها بپردازد. در نتيجه مي توان گفت دوره آموزش تعميرات ايسيو يك دوره بسيار پولساز و موفق است كه از بازار كار عالي برخوردار مي باشد.

آموزش تعميرات پكيج ديواري دوره اي با بازار كار عالي

دوره آموزش تعميرات پكيج ديواري امروزه به دليل ايجاد ساخت و سازهاي نوين و نياز به پكيج ديواري در آنها داراي اهميت است. امروزه ديگر روش هاي سنتي گرمايش منازل در ساختمان ها مقرون به صرفه نيست، و مي توان با هزينه اي مناسب تر و همچنين خطرات كاري كمتر از پكيج ديواري در منازل استفاده كرد.

با توجه به افزايش تقاضا براي نصب پكيج ديواري بدون شك تقاضا براي تعمير و عيب يابي آن نيز افزايش يافته و در چنين شرايطي افرادي كه دوره آموزش تعميرات پكيج ديواري را فرا گرفته اند مي توانند در زمينه تعميرات و عيب يابي انواع پكيج فعاليت كرده و از بازار كار عالي و پردرآمد اين شغل بهره جويند.

آموزشگاه فنون برق دوره تعميرات پكيج را به صورت كاملا عملي و تخصصي زيرنظر اساتيد حرفه اي و با تجربه پكيج ديواري برگزار كرده و در مدت كوتاهي صفر تا صد تعميرات انواع برندهاي پكيج ديواري را آموزش داده و كارآموزان را براي ورود به بازار كار تربيت مي كند.

آموزش نصب پكيج  نيز همراه با دوره تعميرات پكيج در اين آموزشگاه برگزار مي گردد، تا كارآموزان در تمام زمينه هاي پكيج ديواري حرفه اي شوند. بنابراين توصيه مي كنيم براي ورود موفق و حرفه اي به بازار كار اين شغل در هر دو دوره ثبت نام كرده و متخصصي حرفه اي در زمينه نصب و تعميرات پكيج ديواري شويد.

آموزش تعميرات بردهاي الكترونيكي دوره اي مهم و كاربردي

همانطور كه مي دانيد تمامي دستگاه هايي الكترونيكي كه ما به عنوان قطعه، لوازم خانگي، لوازم كاري و غيره استفاده مي كنيم داراي بردهاي الكترونيكي هستند كه بنا به دلايل مختلف مثل فشار كاري، نوسان برقي، آب خوردگي و غيره دچار خرابي مي شوند. با توجه به حجم گسترده استفاده از بردهاي الكترونيكي بدون شك تقاضا براي تعميرات آنها نيز بسيار بوده و افرادي كه دوره آموزش تعميرات بردهاي الكترونيكي را طي كرده اند مي توانند كار تعميرات اين بردها را انجام دهند.

آموزش تعميرات برد الكترونيكي يكي از دوره هاي تخصصي است كه براي فراگيري آن بايد زير نظر بهترين اساتيد و ابزار آموزشي آن را فراگرفت. به همين دليل لازم است براي طي نمودن دوره آموزش تعميرات بردهاي الكترونيكي به مراكز تخصصي و حرفه اي مراجعه شود.

آموزشگاه فنون برق اين دوره آموزشي را زير نظر سازمان فني حرفه اي كشور و در كارگاه هاي مجهز به صورت كاملا عملي و تخصصي برگزار مي نمايد. در اين دوره كليه مباحث مربوط به تعمير و عيب يابي بردهاي الكترونيكي توسط اساتيد با تجربه و حرفه اي اين آموزشگاه به كارآموزان آموزش داده مي شود.

مجتمع فنون برق مركز تخصصي برگزاري دوره هاي برق و الكترونيك

آموزش تعميرات موبايل، ايسيو، بردهاي الكترونيكي، پكيج ديواري و غيره از دوره هاي مهمي هستند كه با توجه به نياز شديد جامعه و خلا تعميركاران اين حوزه ها در مجتمع فنون برق راه اندازي شده اند. در اين مجتمع آموزشي رشته هاي مذكور زير نظر بهترين اساتيد آموزشي و با بروزترين تجهيزات آموزشي به دانش پذيران آموزش داده مي شوند.

 مجتمع فنون برق به عنوان يك مركز آموزش حرفه اي همواره سعي دارد افرادي را به بازار كار معرفي نمايد كه بتوانند براي حوزه كاري خود موفق باشند. در نتيجه به دليل اين توجهات مدرك اعطايي اين مركز كه در پايان دوره به دانش پذيران ارائه مي شود داراي ارزش بالايي بوده و افراد به راحتي مي توانند جذب شركت هاي مرتبط با رشته خود شوند. شما براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به وب سايت رسمي فنون برق به آدرس اينترنتي https://fonoonbargh.com/ مراجعه نماييد همچنين جهت مشاوره رايگان مي توانيد با شماره 02166576476 تماس حاصل نماييد.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

آموزش برق ساختمان یک دوره تخصصی کاملا کارآمد است که افراد می توانند با طی نمودن آن به عنوان یک برق کش معتبر برای انجام کارهای خرد و عمده برق کشی اقدام کنند. همیشه برق کشی در زمره شغل های تخصصی بوده و به دلیل خطرات جانی و مالی که در اثر اشتباه در برق کشی حادث می شود معمولا افراد ترجیح می دهند خدمات خرده و عمده برق کشی خود را به افراد متخصص واگذار نمایند. به همین دلیل وجود نیروی برق کش متخصص همواره در جامعه لازم و ضروری است، و در نتیجه افراد می توانند با شرکت در دوره برق ساختمان به صورت اصولی و حرفه ای با این کار آشنا شوند.

آموزش برق ساختمان و طی نمودن دوره های تخصصی آن دارای مزایای زیادی است. برای مثال افراد می توانند با شرکت در دوره آموزش برق ساختمان با بروزترین شیوه های برق کشی ساختمان آشنا شوند، که از مهمترین مزیت این آشنایی می توان به صرفه جویی در هزینه ها و همچنین کار با کیفیت تر اشاره کرد.

البته هنگام گذراندن دوره های برق باید دقت نظر داشت و آموزشگاهی را انتخاب کرد که به صورت تخصصی و کاملا عملی این دوره ها را برگزار می نماید. متاسفانه بسیاری از آموزشگاه ها دوره فوق را تنها به صورت تئوری برگزار کرده و کارآموزان پس از پایان دوره مباحث را یاد نگرفته و نمی توانند وارد بازار کار شوند.

 

آموزشگاه فنی برق بهترین مرکز آموزش برق ساختمان

آموزشگاه فنی برق بهترین مرکز آموزش برق ساختمان در ایران است که به صورت کاملا تخصصی و عملی و در کارگاه های مجهز دوره برق ساختمان را برگزار می نماید. در این دوره آموزشی اساتید با تجربه و متخصص برق ساختمان به صورت کاملا عملی و در محیطی شبیه به میحط واقعی کار صفر تا صد اصول برق کشی ساختمان، طریقه نصب سیستم های امنیتی و رفاهی مانند دزدگیر، دوربین، اعلام حریق، آیفون و غیره را به کارآموزان آموزش می دهند.

در پایان دوره نیز با ارائه مشاوره های بازاریابی و مدرک معتبر فنی حرفه ای همچنین پشتیبانی های نامحدود کارآموزان را برای ورود به بازار کار و موفقیت در آن یاری می کنند.

آموزشگاه فنی برق علاوه بر دوره برق ساختمان دوره های متعدد دیگری را در حوزه برق و الکترونیک برگزار می نماید، در ادامه به معرفی برخی از پرطرفدارترین دوره های این آموزشگاه می پردازیم.

آموزش plc یک دوره مهم

آموزش برق ساختمان و دوره آموزش plc دو دوره مهم هستند که فرصت های کاری خوبی را برای افراد علاقه مند فراهم کرده اند. دوره آموزش plc یک دوره تخصصی است که دانش پذیران آن می توانند پس از پایان موفقیت آمیز دوره خود به عنوان تعمیرکار کامپیوترهای صنعتی مشغول به کار شوند. امروز تمامی خطوط تولید شرکت های مختلف از دستگاه های الکترونیکی بهره می برند که همه این دستگاه ها دارای یک کامپیوتر داخلی هستند که به آن plc می گویند. در واقع این کلمه مخفف Programmable Logic Control به معنای کنترل‌گر منطقیِ برنامه‌پذیر است، و کسی که دوره آموزش plc را طی کرده باشد می تواند به عنوان تعمیرکار کامپیوتر دستگاه های خطوط تولید مشغول به کار شود.

 دوره plc حتما بایستی در مراکز معتبر طی شود تا افراد از تخصص کافی در این زمینه برخوردار شوند. زیرا عدم دانش کافی در این حوزه مانعی است که بر سر راه موفقیت افراد قرار می گیرد. آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین مراکز برگزارکننده دوره های پی ال سی در کشور است که به صورت تخصصی به آموزش plc از پایه تا پیشرفته می پردازد.

 

آموزش برق صنعتی رشته ای پرکاربرد

آموزش برق ساختمان و آموزش برق صنعتی دو رشته کاملا مجزا هستند که در اصل با هم ارتباط هایی دارند. برای مثال استفاده از روش های برق کشی مو یا استفاده از لوازم برقی مشترک از جمله این ارتباط ها به شمار می رود. اما به هیچ وجه فردی که در برق کشی ساختمان تبحر دارد نمی تواند در برق کشی صنعتی نیز موفق باشد اما با استفاده از دانش خود می تواند دوره آموزش برق صنعتی را با زمان کمتر و موفقیت بیشتری به پایان رساند.

افرادی که دوره آموزش برق صنعتی را طی می کنند می تواند برای اجرای پروژه های برقی مراکز صنعتی مشغول به کار شوند. در نتیجه با توجه به آمار بالای مراکز صنعتی و رشد روز افزون آنها می توان دوره آموزش برق صنعتی را یک فرصت برای ورود به دنیای کسب و کار قلمداد نمود. افرادی که این دوره را طی نمایند می توانند به صورت شخصی و یا در استخدام مراکز صنعتی و یا تاسیساتی نیز مشغول به کار شوند.

آموزشگاه فنی برق تهران آموزش برق صنعتی را به صورت کاملا عملی و تخصصی و زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص برگزار می نماید، در این دوره آموزشی کارآموزان با صفر تا صد برق صنعتی آشنا شده و به دلیل پروژه محور و عملی بودن دوره به راحتی می توانند وارد بازار کار شده و درآمدزایی داشته باشند.

آموزش نصب دوربین مداربسته دوره ای پردرآمد

آموزش دوربین مدار بسته از دیگر دوره های کاربردی و مهم می باشد که افراد می توانند با داشتن کمی استعداد و پشتکار به راحتی آن را فرا گرفته و وارد یک حرفه مناسب و درآمدزا شوند. امروزه امنیت الکترونیک بخش جدانشدنی بسیاری از مراکز تجاری، مسکونی، اداری، نظامی، تفریحی و غیره می باشد و با توجه به نیاز شدید جامعه به این تجهیزات، در نتیجه افراد می توانند با فراگرفتن دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته یک شغل آینده دار و دائمی داشته باشند. دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته در سطوح مختلفی برگزار می شود و افراد می توانند با توجه به توانایی های خود در یکی از سطوح مورد نظر آن شرکت کنند. به همین دلیل باید در انتخاب یک مرکز تخصصی نهایت دقت و توجه را به خرج دهند.

آموزشگاه فنی برق این دوره آموزشی را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای برگزار می نماید. در این دوره آموزشی صفر تا صد نصب دوربین مداربسته آنالوگ، تحت شبکه، دیجیتال آموزش داده میشود. کارآموزان در این دوره به صورت کاملا عملی تمامی مراحل نصب را انجام داده و آماده ورود به بازار کار می شوند.

آموزشگاه فنی برق علاوه بر دوره های فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید، آموزش تعمیرات موبایل، تعمیرات لوازم خانگی، دوره آموزشی تعمیر برد الکترونیکی و غیره بخشی از دیگر دوره های آموزشی این آموزشگاه است.

این آموزشگاه در تلاش است تا شرایطی را فراهم نماید تا کلیه علاقه مندان به دوره های برق و الکترونیک از سراسر ایران در دوره های این آموزشگاه ثبت نام نمایند، در همین راستا جهت رفاه بیشتر خوابگاه هایی در نزدیکی محل برگزاری دوره تدارک دیده و دوره هایی در ساعات منعطف و متناسب با برنامه زمانی کارآموزان برگزار می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های این آموزشگاه همچنین بهره مندی از تخفیف های ویژه به سایت فنی برق به آدرس https://fannibargh.com/ مراجعه نمایید، همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02166121029 تماس حاصل نمایید.



:: برچسب‌ها: آموزش برق ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()