نوشته شده توسط : پریسا راد

با ایجاد اختلال و مشکل در عملکرد لوازم برقی، نخستین و بهترین راهکار مراجعه به تعمیرکار لوازم خانگی می باشد. تعمیرکاران لوازم خانگی با تکیه بر دانش و مهارت و تخصص خود، با عیب یابی و شناسایی مشکل وسایل برقی، درصدد برطرف کردن مشکلات و تعمیر آن بر می آیند.

از سوی دیگر، با توجه به نوسانات موجود در وضعیت اقتصادی و به تبع آن افزایش فزاینده قیمت های لوازم برقی، بهترین راه حل در مواقع خرابی و بروز مشکلات در قطعات این وسایل، استفاده از خدمات تعمیرکار لوازم خانگی می باشد. تعمیرکار لوازم خانگی توانایی تعمیرات تخصصی بسیاری از وسایل برقی مانند کولرهای گازی، جاروبرقی، تلویزیون های ال ای دی، ماشین لباسشویی، یخچال فریزر و غیره را دارا می باشد.

تعمیرکار لوازم خانگی

تعمیرکار لوازم خانگی

نگاهی به حرفه تعمیرکار لوازم خانگی

به محض وجود خرابی و ایراد جدی در کارکرد لوازم برقی، مراجعه به تعمیرکار لوازم خانگی در دستور کار افراد قرار می گیرد. از آنجایی که بسیاری از لوازم خانگی برای مدت زمان طولانی و مستمر مورد استفاده قرار می گیرند، بروز عیب و ایراد در ساختار و قطعات و متعلقات این دستگاه ها محتمل می باشد. بر همین اساس، نگهداری و مراقبت صحیح و اصولی از این دستگاه ها از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

با توجه به رونق و رشد قابل توجه استفاده مردم از لوازم و وسایل برقی، میتوان چنین برداشت نمود که در مقایسه با سال های قبل، حرفه تعمیرات لوازم خانگی رشد و رونق چشمگیری را تجربه نموده است. از سوی دیگر، با توجه به افزایش 70 الی 100 درصدی لوازم خانگی در سال های اخیر، مقوله تعمیرات لوازم خانگی داغ تر از همیشه دنبال می شود.

علاوه بر این، افزایش 25 درصدی تقاضا برای تعمیر وسایل و لوازم برقی در میان اقشار مختلف جامعه، خبر از رشد و رونق قابل توجه بازار کاری تعمیرکار لوازم خانگی می دهد. بر همین اساس، داشتن مهارت و توانایی، در کنار تخصص در این حرفه میتواند درآمد مناسب و مطلوبی را برای تعمیرکاران با خود به همراه داشته باشد.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که حوزه تعمیرات لوازم برقی همواره یک حوزه بسیار وسیع و در عین حال پرسود تلقی می گردد. بنابراین، با فراگیری و آموزش تعمیرات لوازم خانگی میتوان به عنوان یک تعمیرکار لوازم خانگی متخصص مشغول به کار شد.

تعمیرکار لوازم خانگی

تعمیرکار لوازم خانگی

چگونه تعمیرکار لوازم خانگی شویم؟

شغل تعمیرکار لوازم خانگی یک حوزه کاملا تخصصی و در عین حال حرفه ای به شمار می آید. بر همین اساس، مهارت بالا، دانش لازم، تخصص و تجربه کافی، از عوامل مهم و حائز اهمیت در این حوزه محسوب می شوند. شایان ذکر است که شناخت و آشنایی با قطعات و مدارهای الکتریکی لوازم برقی، از پیش شرط های لازم برای متخصص شدن در این عرصه می باشد.

 همچنین، آشنایی با بردهای لوازم خانگی، تسلط و اشراف داشتن بر پاورهای موجود در بردها، آشنایی با اجزای وسایل برقی به صورت ولتاژی و اهمی و آشنا بودن با قطعات DIP و SMD از دیگر موارد کاربردی برای حرفه ای شدن در شغل تعمیرات لوازم خانگی تلقی می گردد.

بهترین شیوه برای فراگیری تعمیرات لوازم خانگی و حرفه ای شدن در این شغل، شرکت در دوره های آموزش تعمیر لوازم خانگی در آموزشگاه های معتبر و شناخته شده می باشد. در این آموزشگاه ها با فراهم آوردن یک محیط کاملا حرفه ای و در پرتو استفاده از تجربه و تخصص اساتید کارکشته، آخرین اصول و قواعد تعمیرات لوازم خانگی به متقاضیان آموزش داده می شود.

 فراگیری آموزش های لازم در کارگاه های عملی و تحت نظر مربیان متخصص، در بالا بردن سطح دانش و مهارت متقاضیان تاثیر بسزایی برجای می گذارد. لازم به ذکر است که افراد پس از طی کردن دوره های تخصصی و به دست آوردن مهارت ها و دانش کافی، میتوانند به صورت مستقل به شغل تعمیر لوازم خانگی مشغول شوند.

همچنین، با تهیه و ارسال رزومه کاری مبتنی بر توانایی ها و تخصص های خود، میتوانند شانس خود را برای استخدام در نمایندگی ها و شرکت های معتبر امتحان کنند. ناگفته نماند که در حال حاضر اپلیکیشن های مختلفی وجود داشته که امکان ثبت نام افراد و ارائه خدمات به مشتریان به عنوان یک تعمیرکار حرفه ای را محقق می سازد.

نیم نگاهی به میزان درآمد تعمیرکار لوازم خانگی

بدون تردید، کسب درآمد مناسب و مطلوب با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، مورد توجه و دلخواه بسیاری از افراد می باشد. میزان درآمد تعمیرکار لوازم خانگی مبتنی بر عوامل و مؤلفه های مختلفی قرار دارد. سابقه کاری، تجربه، تخصص و مهارت، از مهمترین پارامترها برای افزایش درآمد تعمیرکاران لوازم خانگی به شمار می رود.

از سوی دیگر، با توجه به تنوع بسیار بالای لوازم خانگی، کسب دانش و تخصص لازم در این عرصه میتواند درآمد مطلوب و مناسبی را برای تعمیرکاران با خود به ارمغان آورد. با توجه به معیارهای مهم مهارت و تخصص، به انضمام تجربه، میزان درآمد ماهیانه تعمیرکار لوازم خانگی 6 تا 12 میلیون تومان متغیر می باشد.

بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی کدام است؟

همانطور که اشاره شد موفقیت در این شغل وابسته به میزان مهارت شما می باشد. و بهترین راه برای کسب مهارت های مورد نیاز این شغل شرکت در دوره های آموزشی تعمیر لوازم خانگی آن هم در آموزشگاهی معتبر می باشد.

آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی برق گستران یکی از بهترین آموزشگاه تعمیر لوازم خانگی در ایران است که به صورت تخصصی و کاملا عملی در محیطی شبیه به محیط واقعی به آموزش صفر تا صد تعمیرات برد و مکانیکی انواع لوازم خانگی می پردازد.

این آموزشگاه کلیه مطالب آموزشی را در کارگاه های کاملا عملی و زیر نظر اساتید متخصص آموزش داده و کارآموزان می توانند در حضور اساتید دوره کلیه مطالب آموزشی را تمرین کرده و خود را برای ورود به بازار کار آماده نمایند.

آموزش کامل تعمیرات سخت افزار آیفون، اموزش نصب کولر گازی، آموزش تعمیرات کولر گازی، آموزش برق ساختمان، آموزش برق صنعتی، آموزش تعمیرات ایسیو برخی از دیگر دوره های آموزشی این مرکز می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های این مرکز و ثبت نام می توانید به سایت آموزشگاه برق گستران به آدرس https://barghgostaran.com/  مراجعه نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان نیز می توانید با شماره 02166597305 تماس حاصل نمایید.

آدرس آموزشگاه برق گستران: میدان انقلاب – ابتدای خیابان کارگر شمالی –بین خیابان فرصت شیرازی و خیابان نصرت – نبش کوچه مستعلی – پلاک 2– طبقه اول – واحد ۱



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

در گذشته تعمیر خودروها بسیار وقت گیر و هزینه بر بود. برای مثال وقتی یک خودرو دچار خرابی می شد، تعمیرکار برای عیب یابی مجبور بود قطعات مختلف خودرو را باز کرده و مورد بررسی قرار دهد تا به عیب ایجاد شده در خودرو دست یابد. به همین دلیل خودروسازان بزرگ دنیا در پی راه حلی بودند تا بتوان بدون باز کردن قطعات متعدد، عیب خودرو را تشخیص داد. این اندیشه سال ها مورد بررسی قرار گرفت تا اینکه سرانجام ایسیو یا همان کامپیوتر داخلی خودرو تولید شد.

ایسیو ecu خودرو چیست؟

ecu قطعه ای است که بر کارکرد قطعات مختلف خودرو نظارت دارد و بر اساس برنامه ای که برای آن تعریف شده، اطلاعات کارکرد این قطعات را ثبت می کند. در نتیجه می توان با اطلاعات بدست آمده از این کامپیوتر علت خرابی خودرو را تشخیص داد، و بدون باز کردن قطعات مورد نظر به سراغ قطعه معیوب رفته و آن را تعمیر یا تعویض کرد.

همچنین با استفاده از ایسیو یا همان کامپیوتر داخلی خودرو می توان تنظیمات بهتری را در کارکرد قطعات مختلف خودرو لحاظ کرد و بازدهی کاری آنها و در نتیجه کارکرد ماشین را افزایش داد.

ECU خودرو از چه سنسورهایی تشکیل شده است؟

در حالت کلی در یک ایسیو سنسورهای مختلفی وجود دارد که باید برای کارکرد منظم خودرو میزان استانداردی به آنها داده شود. از مهمترین سنسورهایی که در یک ایسیو خودرو وجود دارند می توان به این موارد اشاره کرد:

  • سنسور RPM یا همان دور موتور
  • سنسور دریچه گاز یا به اختصار TPS
  • سنسور فشار داخل مانیفولد یا MAP
  • سنسور IAT یا همان دمای هوا
  • سنسور CTS یا دمای آب
  • سنسور ضربه
  • سنسور لامبدا یا اکسیژن

وظایف ایسیو خودرو چیست؟

ایسیو خودرو وظیفه دارد همه کارکردهای خودرو را ضبط و ثبت نماید و با بررسی این کارکردها وضعیت خودرو را تحلیل و ارزیابی نماید. تنظیم کردن درجه و بررسی میزان پایش سوخت از مهم ترین وظایف ایسیو خودرو می باشد. در صورت که ایسیو به خوبی عمل نکرده و نتواند میزان پایش سوخت را بررسی نماید عمل احتراق در خودرو به درستی صورت نگرفته و میزان آلایندگی افزایش خواهد داشت.

با توجه به اینکه ایسیو خودرو از سنسورهای گوناگونی تشکیل شده است، عیب یابی خودرو نیز از طریق ایسیو انجام می شود. بدین صورت که دستگاه دیاگ به ایسیو متصل شده و عملکرد هر یک از سیستم های خودرو بررسی می شود. در پایان کدهای خطایی در کامپیوتر خودرو نمایش داده می شود که با بررسی آنها می توان مشکل خودرو را شناسایی و رفع نمود.

برخی از وظایف ایسیو خودرو عبارتند از:

  • نظارت بر کارکرد کلی موتور
  • تنظیم مصرف سوخت
  • نمایش میزان باد لاستیک
  • تنظیم درجه پاشش سوخت در انژکتور خودرو
  • نمایش هشدارهای مربوطه
  • شناسایی وضعیت های بحرانی خودرو
  • تنظیم میزان آلایندگی
  • نمایش اطلاعات کارکرد موتور به راننده
  • نمایش میزان مصرف سوخت
  • نمایش باز و بسته بودن درب ها
  • محاسبه کارکرد خودرو با استفاده از داده های خروجی

تعمیرات ایسیو خودرو چگونه صورت می گیرد؟

همانطور که اشاره شد ایسیو خودرو قطعه ای پیچیده و مهم است که از سنسورهای مختلفی تشکیل شده است. خودروهای امروزی دارای ایسیوهای مختلفی هستند و با توجه به اینکه هر خودرو آپشن های مختلفی دارد، در نتیجه می توان گفت که سنسورهای موجود در ایسیو نیز در خودروها متفاوت می باشند .

تعمیرات ایسیو یکی از مهم ترین موضوعات در رابطه با این قطعه است زیرا بروز مشکل در ای سی یو منجر به عملکرد نامناسب دیگر سیستم های خودرو خواهد شد. خودرو با توجه به پیچیدگی این قطعه تعمیرات آن بسیار تخصصی بوده و نیازمند دانش و مهارت کافی می باشد.

روش های متعددی برای کسب مهارت های لازم برای تعمیرات این قطعه وجود دارد. شما می توانید مدت زمانی در مغازه تعمیرات ایسیو در کنار استادی ماهر سپری کرده و از این طریق با طریقه عیب یابی ایسیو خودرو آشنا شوید. این روش نیازمند مدت زمانی طولانی حداقل دو ساله می باشد.

روش دیگر ثبت نام در دوره های اموزش تعمیرات ecu خودرو در آموزشگاهی معتبر مانند آموزشگاه فنون برق است. این آموزشگاه به صورت کاملا عملی در کارگاه های مجهز دوره آموزش تعمیرات ای سی یو خودرو را برگزار می نماید. از مزایای شرکت در دوره های تعمیرات ایسیو کسب مهارت های لازم برای ورود به این شغل در مدت زمانی کوتاه است.

بنابراین در دنیای امروز که رقابت بسیاری وجود دارد زمان نقش مهم و کلیدی برای موفقیت هر چه بیشتر داشته، در چنین شرایطی به نظر می رسد شرکت در دوره تعمیرات ای سی یو برای کسب مهارت های تعمیرات ایسیو روشی مناسب باشد.

آموزشگاه فنون برق بهترین انتخاب برای کارآموزان برق و الکترونیک

آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های برق و الکترونیک در کشور است که به صورت تخصصی و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای دوره های متعددی را برگزار می نماید. فنون برق با هدف افزایش اشتغالزایی و تربیت نیروی انسانی متخصص دوره های برق و الکترونیک را برگزار می نماید.

آموزش تعمیرات موبایل، آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری و کولرگازی، آموزش برق صنعتی و ساختمان، آموزش تعمیر لوازم خانگی، اموزش تعمیرات برد، دوره آموزش plc برخی از دوره های آموزشی پرطرفدار در این آموزشگاه است.

این مرکز آموزشی معتبر سالانه بیش از ۲۵۰۰ کارآموز مختلف را در رشته های مختلف آموزش داده و روانه بازار کار می کند. بر طبق آمار بدست آمده بیش از هشتاد درصد کارآموزان این مرکز در رشته های مختلف به راحتی به بازار کار ورود می کنند. دلیل اصلی این موضوع نیز برگزاری دوره ها در سطوح علمی بالا و حرفه ای است.

برای شرکت در دوره های این آموزشگاه می توانید به وب سایت رسمی مجتمع فنون برق به آدرس اینترنتی  https://fonoonbargh.com/  مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس حاصل نمایید.

آدرس آموزشگاه فنون برق: میدان انقلاب خیابان کارگر شمالی ۱۰۰ متر بالاتر از میدان انقلاب روبروی ورودی پارکنیگ مهرسان پلاک ۲ طبقه اول

منبع: ایسیو چیست؟

 

 


:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد
نصاب و تعمیرکار پکیج و کولر گازی شغلی است که امروزه در ایران و دیگر کشورهای دنیا از بازار کار بسیار خوبی برخوردار است. در این شغل افراد باید به آخرین تکنولوژی ها روز در این حوزه مسلط باشند تا بتوانند کار نصب و تعمیر این وسایل را به خوبی انجام دهند.
چگونه نصاب و تعمیرکار حرفه ای پکیج و کولر گازی شویم؟
نصاب و تعمیرکار پکیج و کولر گازی فردی است که باید به علم روز و استانداردهای تعمیر این لوازم آگاه بوده و بتواند انواع مدل های پکیج و کولر گازی را نصب کرده و در صورت بروز مشکل به خوبی مشکلات به وجود آمده را بررسی و عیب یابی نماید.
امروزه با توجه به مزایای بیشمار پکیج و کولر در مقایسه با دیگر سیستم های تهویه تقاضا برای نصب و تعمیرات کولر و پکیج افزایش یافته و این امر نشان از بازار کار عالی و پولساز این مشاغل می دهد. ورود به این بازار کار مستلزم کسب مهارت های تخصصی این مشاغل می باشد. در ادامه این مطلب به معرفی شغل نصاب و تعمیرکار پکیج و کولر گازی و نحوه ورود به آن می پردازیم.
 
معرفی شغل پکیج دیواری
نصاب و تعمیرکار پکیج دیواری فردی است که می بایست از چند تخصص به صورت همزمان برخوردار باشد. پکیج دیواری وسیله ای است که نصب آن نیازمند رعایت اصول و استانداردهای ایمنی می باشد و نصب اشتباه آن مشکلات بسیاری را به همراه خواهد آورد.
نصاب و تعمیرکار پکیج دیواری می بایست مهارت لازم در لوله کشی آب پکیج دیواری، جوشکاری برق و آب، فلز کاری، رسوب گیری، سرویس پکیج، عیب یابی و تعمیر قطعات، محاسبات مربوط به دودکش، هواگیری، تنظیم کنترل دما و ایمنی پکیج و غیره داشته باشد.
چگونه وارد بازار کار شغل پکیج دیواری شویم؟
باید گفت شرط لازم برای ورود به این شغل کسب مهارت های لازم جهت نصب و تعمیرات انواع مدل های پکیج دیواری از طریق شرکت در دوره های آموزش پکیج دیواری آن هم در آموزشگاهی معتبر می باشد.
زیرا در این دوره های آموزشی در کارگاه های مجهز به صورت تخصصی و عملی به آموزش نصب پکیج و آموزش تعمیر پکیج دیواری پرداخته می شود. از طریق این دوره های آموزشی شما می توانید کلیه مهارت های لازم برای ورود و موفقیت در شغل نصب و تعمیرات پکیج دیواری را کسب کرده و بدون هیچ گونه ترس و استرسی وارد بازار کار این شغل شوید.
معرفی شغل کولر گازی
شغل کولر گازی نیز همانند پکیج دیواری جز مشاغل پردرآمد و پولساز فنی می باشد و تعمیرکار و نصاب کولر گازی در صورت کسب مهارت های لازم این شغل می تواند از درآمد بالایی برخوردار باشد.
نصاب و تعمیرکار کولر گازی می بایست مهارت لازم برای نصب انواع مدل ها و برندهای کولر گازی را داشته باشد و بتواند انواع مشکلات کولر گازی را شناسایی و عیب یابی نماید.
آشنایی با انواع کولر گازی، مهارت در نصب یونیت داخلی و خارجی، توانایی شارژ گاز کولر، آشنایی با قطعات کولر گازی و نحوه تعمیر و عیب یابی آنها، مهارت در سوهان کاری و سوراخ کاری قطعات ، مهارت کار کردن لوله مسی، مهارت در جوشکاری، مهارت در سیم کشی، کابل کشی و داکت کشی و غیره برخی از مهم ترین مهارت هایی است که نصاب و تعمیرکار کولر گازی می بایست با آن آشنا باشد.
چگونه وارد بازار کار شغل کولر گازی شویم؟
همانطور که اشاره شد شغل کولر گازی جز مشاغل تخصصی و چند مهارتی می باشد و لازمه ورود به آن کسب کلیه مهارت های مورد نیاز جهت نصب و تعمیرات انواع مدل های کولر گازی می باشد.
از آنجایی که مهارت های این شغل بسیاری تخصصی می باشد بنابراین نمی توان با مشاهده فیلم های آموزشی یا مطالعه جزوات و کتاب های مربوطه وارد این شغل شده و به کسب درآمد بپردازید. باید گفت بهترین راه یادگیری تعمیرات و نصب کولر گازی آموزش عملی از طریق شرکت در دوره های آموزشی کولر گازی آن هم در آموزشگاهی معتبر می باشد.
زیرا در این آموزشگاه ها به صورت عملی به آموزش نصب کولر گازی و آموزش تعمیرات کولر گازی پرداخته شده و صفر تا صد اصول و مهارت های لازم برای ورود و موفقیت در بازار کار این شغل آموزش داده می شود.
برای فراگیری مهارت های نصب و تعمیرات پکیج و کولر گازی به کجا مراجعه کنیم؟
نصاب و تعمیرکار پکیج و کولر گازی جز مشاغل تخصصی است که افراد با داشتن تجربه کافی در آن موفق خواهند بود و در غیر این صورت نمی توانند از عهده امورات این مشاغل به خوبی برآیند. در واقع در این مشاغل داشتن دانش و مهارت اولین شرط موفقیت است، و از آنجایی که هر ساله مدل های جدیدی از کولر و پکیج دیواری روانه بازار می شوند و عمدتا به استانداردهای جدیدی مجهز هستند، در نتیجه افراد نصاب و تعمیرکار پکیج و کولر گازی نیز باید دانشی بروز داشته باشند.
 به همین دلیل توصیه بر این است که افراد برای فراگیری این مشاغل تخصصی در دوره های آموزش نصب و تعمیر کولر گازی و پکیج دیواری شرکت کنند. البته این شغل ها را می توان به صورت مجزا و به صورت تجربی نیز فرا گرفت اما، در روش تجربی دانش، اطلاعات و مهارت افراد محدود است و برای فراگیری آنها نیاز به سال ها کار است، اما در شیوه علمی و شرکت در دوره آموزشی می توان این مهارت را به صورت فشرده و کوتاه، و با آخرین استانداردهای روز دنیا فراگرفت.
آموزشگاه فنی پارس بهترین مرکز آموزش نصب و تعمیرات پکیج و کولر گازی
آموزشگاه فنی پارس به عنوان یک مرکز آموزش حرفه ای، دوره آموزش نصب و تعمیر کولر گازی و پکیج دیواری را به صورت جامع و با رعایت استانداردهای روز دنیا برگزار می کند. همچنین مدرک اعطایی این آموزشگاه تخصصی مورد تایید تمامی سازمان های نظارتی از جمله سازمان فنی و حرفه ای کشور است، و به همین دلیل افراد با داشتن مدرک اعطایی این آموزشگاه تخصصی می توانند به راحتی به بازار کار ورود کنند.
این آموزشگاه علاوه بر دوره های پکیج و کولر گازی دوره های آموزشی متعدد دیگری را در زمینه برق، الکترونیک و مکانیک برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید. دوره آموزش تعمیرات موبایل، اموزش مکانیک خودرو، آموزش برق ساختمان، آموزش تعمیرات لپ تاپ  برخی از دیگر دوره های این آموزشگاه است.
شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشگاه فنی پارس می توانید به وب سایت رسمی این آموزشگاه به آدرس اینترنتی HTTPS://AMOOZESHGAHFANNI.COM/ مراجعه نمایید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۲۹۰۸ تماس حاصل نمایید.


:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی یکی از بازار کارهای مهمی است که جامعه امروزی به آن نیاز شدیدی دارد. بسیاری از لوازم خانگی برقی، تلفن های همراه، رایانه ها، قطعات خودروها و به طور کلی لوازم الکترونیکی دارای بردهای الکترونیک هستند و در صورت خرابی و اشکال در بردهای آنها لازم است به تعمیرکاران بردهای الکترونیکی مراجعه شود. در ایران این بازار کار سابقه چندانی ندارد، و به همین دلیل می توان بازار کار تعمیر بردهای الکترونیکی را یک بازار نوپا دانست.

چگونه وارد بازار کار تعمیرات برد الکترونیکی شویم؟

افراد با ورود به این بازار می توانند صاحب یک شغل آینده دار و دائمی شوند. به دلیل خرابی لوازم مختلف همواره برای این شغل، بازار کار مناسب وجود دارد، و افراد می توانند با برنامه ریزی در این شغل مشتریان زیادی را جذب کرده و درآمد خود را افزایش دهند.

بازار کار شغل تعمیرات بردهای الکترونیکی یک بازار کار تخصصی است که با سایر حرفه های تعمیراتی تفاوت دارد. برای مثال در حرفه تعمیرات لوازم خانگی علاقه مندان می توانند این مهارت را به صورت تجربی فرا گیرند اما این شیوه در بازارکار تعمیرات بردهای الکترونیکی جوابگو نیست، و افراد به هیچ وجه نمی توانند مهارت مورد نیاز این شغل را به صورت کامل و از طریق روش های تجربی فرا بگیرند، چون در این صورت آنها همواره چندین قدم از بازار بروز این رشته عقب خواهند بود، و نتیجه این عقب ماندگی عدم موفقیت در شغل تعمیرات بردهای الکترونیکی خواهد بود.

در ادامه بهترین راه برای ورود به بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی را به شما معرفی می کنیم.

 

بهترین راه برای ورود به بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی

برای ورود به بازار کار شغل تعمیرات برد باید تخصص و مهارت های لازم این شغل را به دست آورد. برای کسب تخصص های این شغل بهترین و حرفه ای ترین راه شرکت در دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی فنی حرفه ای در آموزشگاهی معتبر است. زیرا همانطور که اشاره شد این شغل بسیار تخصصی بوده و نمی توان به صورت تجربی مهارت های مورد نیاز آن را کسب نمود.

امروزه مراکز آموزشی مختلفی در سراسر کشور این دوره آموزشی مهم را برگزار می کنند و برای ورود موفق به بازار کار این رشته لازم است در انتخاب مرکز آموزشی مورد نظر نهایت دقت و توجه را به خرج داد. برای مثال اگر یک مرکز آموزشی سطح علمی و تجربی مناسبی نداشته باشد، کاراموزان آن نمی توانند از تخصص لازم برای ورود به بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی برخوردار شوند، و در مدت کوتاهی به دلیل عدم تجربه و نبود مشتری مجبور به خروج از بازار کار می شوند.

چگونه وارد بازار کار تعمیرات برد الکترونیکی شویم؟

آموزشگاه برق گستران بهترین آموزشگاه تعمیرات برد الکترونیکی

امروزه آموزشگاه های متعددی در سراسر کشور اقدام به برگزاری دوره های برد می نمایند در این دوره های آموزشی مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا مهارت مورد نیاز شغل تعمیرات بردهای الکترونیکی به افراد آموزش داده می شود. و افراد می توانند به صورت علمی و عملی تعمیر بردهای الکترونیکی را فرا گیرند.

آموزشگاه برق گستران در تهران یکی از بهترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای در کشور است که به صورت کاملا تخصصی دوره های برد را برگزار می نماید. دوره آموزش تعمیرات برد دوره ای بسیار کاربردی برای علاقه مندان به بازار کار تعمیرات برد الکترونیکی و افرادی که در این زمینه فعال بوده و قصد حرفه ای شدن دارند می باشد.

در این دوره آموزشی، آموزشگاه برق گستران بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا، در کارگاه های مجهز و تخصصی، زیر نظر اساتید متخصص و با تجربه، صفر تا صد کلیه مطالب مربوط به تعمیرات انواع برد را به صورت عملی و علمی آموزش می دهد.

کارآموزان در این دوره ابتدا با انواع قطعات برد و کاربرد آنها آشنا شده، طریقه کار با دستگاه ها و ابزارهای لازم برای عیب یابی و تعمیر برد را فرا می گیرند، سپس به صورت تخصصی با انواع مشکلات برد الکترونیکی و طریقه عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات آشنا می شوند.

این آموزشگاه علاوه بر دوره های فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. آموزش هوشمند سازی ساختمان، آموزش برق ساختمان در تهران ، آموزش برق صنعتی، آموزش تعمیرات موبایل، کلاس آموزش نصب دوربین مدار بسته ، آموزش تعمیرات کولر و آموزش پکیج دیواری  برخی از دیگر دوره های آموزشی این آموزشگاه می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های این آموزشگاه می توانید به سایت برق گستران به آدرس https://barghgostaran.com/ مراجعه نمایید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره  02166597305 تماس بگیرید.

آدرس آموزشگاه برق گستران: میدان انقلاب، ابتدای خیابان کارگر شمالی، بین خیابان فرصت شیرازی و خیابان نصرت،  نبش کوچه مستعلی، پلاک 2، طبقه اول، واحد ۱

منبع: بازار کار تعمیرات برد الکترونیکی



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()