نوشته شده توسط : پریسا راد

مشکلات لپ تاپ متفاوت بوده و کاربران لپ تاپ ممکن است بنا به دلایل گوناگونی با مشکلاتی در لپ تاپ مواجه شوند. برخی از این مشکلات بسیار آزاردهنده بوده و به‌سرعت می‌بایست آنها را عیب‌یابی و رفع نمود.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام برق گستران، برای رفع مشکلات لپ تاپ روش‌های متفاوتی وجود دارد که متناسب با مشکل به وجود آمده می‌بایست مهم‌ترین روش را انتخاب نمود. در این متن همراه ما باشید تا به بررسی مهم‌ترین مشکلات لپ تاپ بپردازیم.

عدم اتصال به اینترنت بی سیم یکی از مشکلات متداول لپ تاپ

یکی از این مشکلات عدم اتصال به اینترنت بی سیم و یا وای فای است. در این حالت با خطای مکرر توقفtime out هنگام مرور صفحه‌های اینترنتی مواجه می‌شوید. برای اینکه بتوان از قابلیت اینترنت بی سیم لپ تاپ‌ها استفاده کرد بایستی از روشن بودن قابلیت اسکن شبکه‌های وایرلس اطراف خود اطمینان داشت.

اگر این دکمه روشن بود باید SSID یا شناسه‌ی سرویس دستگاه به حالت برودکست باشد تا بتوان اتصال اینترنت را به شبکه مورد نظر انجام داد. اگر با این مورد نیز مشکل اتصال رفع نشد می‌توان از نرم افزارهای تخصصی در این حوزه مثل Network Magic استفاده کرد.

داغ شدن بیش از حد یکی از مشکلات متداول لپ تاپ

لپ تاپ‌ها معمولا شکل جمع و جور تری نسبت به رایانه های رومیزی قرار دارند و تنها راه تهویه آنها در قسمت زیرین و کنار تعبیه شده است. این موضوع باعث شده که این ابزار بیشتر در معرض داغ شدن قرار گیرند.

توصیه می‌شود در مرحله اولیه برای لپ تاپ خود یک فن تهیه کنید تا بتوانید در حین کار گرمای تولید شده توسط قطعات را رفع نمایید. همچنین برای جلوگیری از وارد شدن صدمه به قطعات توصیه می‌شود زمان‌های کاری خود با این وسیله را کوتاه‌تر کنید.

خراب شدن هارد دیسک یکی از مشکلات متداول لپ تاپ

معمولا خرابی هارد دیسک با صداهای مختلفی در لپ تاپ همراه است که در این صورت، تعویض آن امری واجب است. برای اینکه از خرابی و یا سلامت هارد دیسک خود مطلع شوید می توانید عبارت CMD را در منوی جستجو و یا run لپ تاپ خود وارد کنید.

روی اولین نتیجه جستجو کنید با این کار پنجره ای باز می‌شود داخل این پنجره عبارت زیر را در روی خط فرمان تایپ کنید:

Chkdsk C:

حالا سیستم عامل مورد نظر کار بررسی هارد دیسک را انجام می‌دهد و اگر ایرادی یافت شد می‌توان آن را با عبارت زیر رفع کرد:

Chkdsk C: /f /r

رفع مشکلات هارد دیسک لپ تاپ بسیار تخصصی می باشد و نیازمند آموزش تخصصی تعمیرات لپ تاپ به صورت حرفه ای و تخصصی دارد.

بررسی خرابی باتری و مشکلات متداول لپ تاپ

امروزه تمامی لپ تاپ‌ها با باتری‌های لیتیوم یونی تولید می‌شوند و به همین دلیل این باتری‌ها طول عمر معینی دارند. در نتیجه توصیه می‌شود برای دریافت بهترین بازدهی و طول عمر از این باتری‌ها آنها را به طور کامل خالی نکنید. همچنین تا شارژ نشدن مناسب باتری از آن استفاده نکنید.

استفاده از شارژر دیگر لپ تاپ‌ها می‌تواند باعث کاهش طول عمر مفید باتری آن شود. غیر فعال کردن برنامه پس زمینه غیرضروری و همچنین جلوگیری از داغ شدن باتری می‌تواند در افزایش طول عمر مفید باتری تاثیر داشته باشد.

بررسی خرابی های صفحه نمایش لپ تاپ

سیاه بودن صفحه نمایش یکی از مشکلات رایجی است که به دلیل باز و بسته شدن مکرر درب لپ تاپ‌ها به وجود می‌آید در این حالت احتمالا اتصالات صفحه نمایش دچار قطعی شده‌اند و باید برای تعمیر آن به افراد حرفه‌ای و یا مراکز تعمیراتی مراجعه کرد.

ثابت ماندن پیکسل‌ها از دیگر مشکلات صفحه نمایش لپ تاپ است . این مشکل معمولا به دلیل سوختن یک یا چند پیکسل رخ می‌دهد و اگر سوختن قطعی باشد راه خاصی برای آن وجود ندارد اما می‌توان با یک پارچه نرم و کشیدن آن دور تا دور نقطه ثابت مانده این مشکل را تا حدودی رفع کرد.

به‌طورکلی باید گفت مشکلات لپ تاپ بسیار گسترده بوده و عیب‌یابی بسیاری از آنها نیازمند دانش و مهارت لازم در این زمینه می‌باشد که در دوره‌های تعمیرات لپ تاپ به‌صورت تخصصی به آنها پرداخته می‌شود.

بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از آن که اقدام به تعمیر لپ تاپ کنید دوره‌های آموزش تعمیرات لپ تاپ را در آموزشگاهی معتبر سپری کنید.

آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین آموزشگاه‌های تعمیرات لپ تاپ در کشور است که به عملی و تخصصی در کارگاه‌های مجهز عیب‌یابی انواع مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لپ تاپ را آموزش می‌دهد.

این آموزشگاه دوره‌های متعدد دیگری را از جمله آموزش تخصصی تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات تخصصی لوازم خانگی، آموزش تخصصی تعمیرات یخچال، آموزش برقکاری ساختمان، آموزش تعمیرات برد و بسیاری از دیگر دوره‌های برق و الکترونیک را برگزار می‌نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌های این آموزشگاه می‌توانید به وب سایت برق گستران به آدرس https://barghgostaran.com/ مراجعه کرده یا با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس بگیرید.

 


:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

امروزه که استفاده از تلفن های همراه به دلیل کاربرد و مزایای بسیار آن افزایش پیدا کرده و فناوری های موبایل از نظر سخت افزاری و نرم افزاری تخصصی تر شده است. این موارد باعث شده تا نیاز به متخصصان تعمیرات موبایل برای تعمیر مشکلات گوشی بیشتر احساس شود.

افزایش تقاضا برای استفاده از موبایل و پیشرفت تکنولوژی های آن شغل تعمیرات موبایل را به یکی از مشاغل آینده دار تبدیل کرده است. بیشتر جوانان نیز با شناخت بازار کار این شغل درصدد ورود به این حرفه هستند. اما هر کسب وکاری حتی اگر هم ورود به آن آسان باشد، اصولی دارد که باید رعایت شود. ورود به بازار کار تعمیرات موبایل نیز اصولی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

گذراندن دوره های تخصصی تعمیرات موبایل

پیچیده شدن تکنولوژی موبایل های امروزی تعمیرات موبایل را بسیار تخصصی کرده است. ورود به این شغل نیاز به تحصیلات و مدرک دانشگاهی ندارد اما پیش از ورود به این شغل می بایست مهارت های مورد نیاز را از طریق شرکت در دوره های آموزش تخصصی تعمیرات موبایل به دست آورید.

بسیاری از افراد تنها به مشاهده فیلم آموزشی و مطالعه جزوه و کتاب اکتفا کرده وارد بازار کار شده و پس از گذشت مدت زمانی کوتاه شکست می خورند، در کلاس های تعمیرات موبایل به صورت تخصصی و زیرنظر اساتید متخصص و حرفه ای با صفر تا صد تعمیرات موبایل آشنا شده و مدت زمانی کوتاه اصول فنی و تخصصی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع موبایل را به دست می  آورید.

 

اجاره کردن میز تعمیرات موبایل یا یک واحد کوچک

برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل می توانید یک میز تعمیرات موبایل در فروشگاه های موبایل و تعمیرات آن اجاره کنید و مشتریان خود را جذب کرده و مهارت و تخصص خود را بیشتر کنید.

همچنین می توانید مکانی را اجاره کرده و کار خود را آغاز کنید. این شغل نیاز به واحد بزرگ نداشته حتی می توانید کار خود را با زیر پله ها در پاساژها آغاز کنید.

توصیه ما به شما عزیزان اجاره میز تعمیرات موبایل است زیرا بسیاری از افراد کار تعمیرات موبایل گوشی خریداری شده را به همان مغازه ای که از آن خریداری کرده اند می سپارند.

در صورت اجاره مغاز توصیه می کنیم مغازه خود را در پاساژهای موبایل یا مکان های پر رفت و آمد هستند اجاره کنید.

هزینه راه اندازی مغازه تعمیرات موبایل چقدر است؟

هزینه های راه اندازی مغازه تعمیرات موبایل به چند بخش تقسیم می شود. اولین هزینه، هزینه آموزش است که حداقل می بایست حدود یک میلیون تومان برای یادگیری مهارت های تعمیرات موبایل پرداخت کنید. دومین هزینه، هزینه کسب جواز است که آن هم حدود ۱ میلیون تومان است.

هزینه بعدی هزینه اجاره میز یا مغازه است که بسته به محل انتخابی متغییر می باشد. اما مهم ترین هزینه که می بایست در نظر بگیرید هزینه خرید ابزارهای تعمیرات موبایل است. ابزارهای تعمیرات موبایل گسترده می باشد و هزینه خریداری هر یک متفاوت می باشد. گیره برد، شابلون، لوپ، هیتر، دسته هیتر، دسته هویه، نازل، پیچ گوشتی، منبع تغذیه، کابل پاور، کابل تست شوکر، مولتی متر، سیم قلع کش، خمیر قلع، چسب نسوز، لامپ یووی، اسپری فرز، عایق برد، کاردک، سشوار صنعتی، اسیلوسکوپ، سیم چین، فن و هواکش برخی از مهم ترین ابزارهای مورد نیاز برای تعمیرات موبایل است.

کلاس تعمیرات موبایل کجا برویم؟

همانطور که اشاره شد یادگیری مهارت های تعمیرات موبایل و شرکت در دوره های آن اولین و مهم ترین مرحله برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل است. آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل در کشور است که به صورت تخصصی و زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای اقدام به برگزاری دوره های عملی و تخصصی تعمیرات موبایل می پردازد. این آموزشگاه زیر نظر اساتید با تجربه تعمیرات موبایل دوره های فوق را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید.

کارآموزان در دوره های موبایل این آموزشگاه به صورت عملی و با در اختیار داشتن موبایل و ابزارهای آن کلیه مطالب آموزشی را تمرین کرده و بدون استرس وارد بازار کار می شوند.

ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای، ارائه خوابگاه، پشتیبانی نامحدود پس از پایان دوره آموزشی، امکان بازآموزیی رایگان دوره آموزشی، امکان دریافت مشاوره رایگان بازارکار برخی از مزایای شرکت در دوره های تعمیرات موبایل این آموزشگاه است.

آموزشگاه فنی برق علاوه بر دوره های تعمیرات موبایل دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. آموزش نصب پکیج فنی حرفه ای، آموزش نصب کولر گازی فنی حرفه ای ، آموزش تخصصی تعمیرات برد ، آموزش دوربین مدار بسته، آموزش برق ساختمان برخی از دیگر دوره های برگزار شده در این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزشی این آموزشگاه به وب سایت فنی برق به آدرس https://fannibargh.com/ مراجعه کرده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس بگیرید و از تخفیفات ویژه این آموزشگاه برخوردار شوید.

 


:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

در دنیای امروز که همه کارها به صورت آنلاین انجام می شود، میتوان گفت که آموزش تعمیرات موبایل و همچنین آموزش تعمیرات لپ تاپ هم جز بخش های مهم به شمار می آیند. شما میتوانید این کار را با شرکت در دوره های تعمیرات موبایل و لپ تاپ یاد بگیرید. امروزه آموزشگاه های متعددی این دوره ها را برگزار می نمایند البته بسیاری از این آموزشگاه ها در برگزاری دوره دقت نظر نداشته و کارآموز در پایان دوره تنها به صورت آکادمیک با مباحث  آشنا شده و توانایی ورود به بازار کار را ندارد. در ادمه به بررسی آموزشگاه ها و معرفی بهترین آموزشگاه برگزار کننده دوره های فنی خواهیم پرداخت.

آموزش تعمیرات موبایل، شامل تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری می شود. همچنین در این دوره ها به صورت تخصصی در زمینه اندروید و اپل برگزار خواهند شد. اینکه شما بتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل در موبایل به صورت کاملا دقیق و تخصصی آن را رفع نمایید.  

چرا باید با آموزش تعمیرات موبایل آشنا شوید؟

زندگی انسان، در این دوره بسیار به تلفن های همراه وابسته است. افراد در واقع تمامی کارهای خود را با استفاده از تلفن همراه انجام می دهند. همین امر باعث می شود که نیاز به خدمات در زمینه تعمیرات موبایل افزایش پیدا کند. در واقع هرچقدر که استفاده از تلفن همراه بیشتر می شود، این نیاز هم بیشتر حس خواهد شد.

همه چیز در مورد آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ

بنابراین در چنین شرایطی بدون شک تعمیرکاران موبایل از بازار کار خوبی برخوردار خواهند بود. شرط ورود به بازار کار تعمیرات موبایل داشتن مهارت و دانش لازم در تعمیرات نرم افزاری و سخت  افزاری انواع مدل های اندروید و آیفون موبایل است و بهترین راه برای رسیدن به این مهارت شرکت در دوره های آموزش تخصصی تعمیرات موبایل آن هم در آموزشگاهی معتبر است.

اهمیت آموزش تعمیرات لپ تاپ و نقش آن در درآمدزایی

پس از بررسی آموزش تعمیرات موبایل حالا نوبت به آموزش تعمیرات لپ تاپ رسیده است. لپ تاپ امروزه جایگزین کامپیوترهای دیگر شده است و افراد بسیاری از فعالیت های خود را از طریق این وسیله انجام می دهند. با توجه به جایگاه گسترده این وسیله در بازار نیاز به تعمیرات لپ تاپ نیز افزایش یافته و افراد هنگام بروز مشکل در آن به دنبال تعمیرکاری متخصص خواهند بود. و این نشان از بازار خوب و پردرآمد تعمیرات لپ تاپ برای متخصصان حرفه ای در این زمینه می دهد.

برای حضور در بازار کار تعمیرات لپ تاپ کافیست دوره های آموزش تعمیرات لپ تاپ را در آموزشگاهی معتبر سپری کنید. در این آموزشگاه ها تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع لپ تاپ به شما آموزش داده خواهد شد. البته لازم به ذکر است که در انتخاب آموزشگاه می بایست دقت نظر داشته و آموزشگاهی را انتخاب کنید که به صورت عملی و زیر نظر اساتید حرفه ای به آموزش این مباحث بپردازد.

شما با آموزش تعمیرات لپ تاپ در واقع همانند یک استاد ماهر در این زمینه می توانید انواع مشکلات در لپ تاپ را عیب یابی و تعمیر نمایید. بنابراین اینکه در دوره های آموزش تخصصی تعمیرات لپ تاپ شرکت کنید به شما این اجازه را خواهد داد که و به مدارج عالی دست پیدا کنید. در واقع اینکه شما بتوانید در کارگاه های مجهز با ابزار این تعمیرات کار کنید به شما اجازه خواهد داد که بالای 100 مدل لپ تاپ را مورد بررسی قرار دهید و در این زمینه کوله باری از تجربه را به دست آورید.

 بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل و لپ تاپ کدام است؟

همانطور که بیان کردیم امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های فوق را برگزار می نمایند. اما در انتخاب آموزشگاه می بایست دقت داشته باشید زیرا بسیاری از این آموزشگاه ها تنها به صورت آکادمیک به آموزش مباحث می پردازند. برای انتخاب آموزشگاه جهت گذراندن دوره های فوق به عواملی همانند: سطح علمی اساتید، برگزاری دوره های آموزشی در کارگاه های مجهز، برگزاری دوره به صورت عملی، ارائه مدرک رسمی فنی حرفه ای، ارائه آموزش تحت نظر سازمان فنی حرفه ای کشور توجه داشته باشید.

با بررسی های صورت گرفته بر روی آموزشگاه های فعال در این زمینه به این نتیجه رسیدیم که آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه ها در زمینه برگزاری دوره های فنی است که با در نظر گرفتن و رعایت موارد ذکر شده در بالا دوره های آموزشی فوق را برگزار می نماید. این آموزشگاه ها همه ساله دوره های متعددی را برگزار کرده و کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید.

آموزشگاه فنی برق علاوه بر دوره های تعمیرات موبایل و تعمیرات لپ تاپ دوره های دیگری را برگزار می نماید که  در ادامه به معرفی برخی از پرطرفدارترین این دوره ها می پردازیم.

همه چیز در مورد آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ

آموزش تعمیرات ECU در آموزشگاه فنی برق

آموزش تعمیرات ECU نیز از دیگر رشته های محبوب در آموزشگاه فنی برق است که همه ساله افراد بسیاری در آن ثبت نام کرده و وارد بازار می شوند. آموزش تعمیرات ایسیو خودرو دوره ای کاملا تخصصی و مهم است که با فراگیری آن از مراکز معتبری مانند آموزشگاه فنی برق می توان به صورت مجزا و یا حتی برای شرکت های فعال در زمینه تعمیرات خودرو مشغول بکار شد.

 تقریبا تمامی افرادی که در دوره های آموزشی تعمیرات ایسیو خودرو آموزشگاه فنی برق شرکت کرده اند، پس از پایان دوره جذب بازار کار می شوند. زیرا کلیه آموزش ها در این آموزشگاه به صورت کاملا عملی و توسط اساتید با تجربه و متخصص این رشته به کارآموزان ارائه می گردد. به همین دلیل باید برای انتخاب مرکز و گذران دوره نصب دزدگیر ماشین نهایت دقت و توجه را به خرج داد.

در این دوره آموزشی طریقه عیب یابی و تعمیر انواع خودرو های داخلی وخارجی مانند تعمیرات ایسیو پراید، پژو 206، 405، سمند، ال نود، کیا، تویوتا و غیره به صورت تخصصی و در کارگاهی مجهز آموزش داده می شود.

آموزش PLC در آموزشگاه فنی برق

از دیگر دوره های پرطرفدار در این آموزشگاه که امروزه متخصصان آن نیز از درآمد بالایی برخوردار هستند آموزش PLC است. PLC به عنوان مرکز کنترل در بخش های مختلف به خصوص بخش صنعتی مورد استفاده قرار گرفته و بروز مشکل در آن مشکلات بسیاری را در خط تولید کارخانه ها به همراه آورده و خسارات بسیاری را به همراه خواهد آورد. . در همین راستا آموزشگاه فنی برق دوره آموزش PLC را با توجه به افزایش اهمیت پی ال سی برگزار می نماید. لذا افراد علاقه مند به فعالیت در زمینه PLC می توانند در کلاس های PLC این آموزشگاه ثبت نام کرده و و با کسب مدرک معتبر در این زمینه به صورت حرفه ای به فعالیت در این شغل بپردازند.

در این دوره آموزشی به صورت کاملا عملی آموزش برنامه نویسی پی ال سی، آموزش کار با پی ال سی دلتا، زیمنس و غیره توسط اساتید متخصص و حرفه ای برق در کارگاه های مجهز به کارآموزان آموزش داده می شود.

همه چیز در مورد آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه فنی برق

آموزش تعمیرات لوازم خانگی نیز یکی از دیگر دوره های پرطرفدار در این آموزشگاه است که همواره از درآمد و بازار کار خوبی برخوردار است. چرا که لوازم خانگی از پرمصرف ترین وسایل در خانه هستند که به دلیل استفاده مداوم از آنها بعد از مدت زمانی خراب شده و نیاز به تعمیرات دارند. به همین خاطر تعمیرات لوازم خانگی از بازار کار خوبی برخوردار است.

آموزشگاه فنی برق این دوره آموزشی را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای و زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص برگزار می نماید. در این دوره عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی مانند تعمیرات لباسشویی، انواع یخچال ساید، معمولی و فریزر، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، غذاساز، چرخ گوشت و سایر لوازم خانگی آموزش داده می شود.

آموزش تعمیر پکیج از صفر تا صد، آموزش صفر تا صد نصب کولر گازی، دوره آموزشی برق ساختمان برخی از دیگر دوره های این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این آموزشگاه و شرکت در دوره های تخصصی آن، همچنین بهره مندی از تخفیف های ویژه به سایت فنی برق به آدرس www.fannibargh.com مراجعه نمایید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره 02166121029 تماس حاصل نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

بروز مشکل در ایسیو مشکلات بسیاری را برای خودرو ایجاد کرده و باعث می شود خودرو عملکرد صحیحی نداشته باشد. به همین دلیل افراد هنگام بروز مشکل در این سیستم به دنبال تعمیرکاری حرفه ای بوده تا عیب به وجود آمده را به سرعت شناسایی و رفع نمایند.

پیچیدگی های ایسیو خودرو شغل تعمیرات ایسیو را به یکی از مشاغل تخصصی تبدیل کرده است. شغلی که در صورتی که در آن حرفه ای شوید می توانید به درآمد ۲۰ میلیونی در ماه دست یابید.

بازار کار تعمیرات ایسیو چگونه است؟

با توجه به تحریم بودن کشور و وارداتی بودن ایسیو، همچنین به دلیل کیفیت پایین خودروهای چینی و تولید داخل و خرابی متعدد ایسیو به هنگام بروز مشکل در ایسیو تعمیر آن نسبت به تعویض به صرفه تر می‌باشد، همین امر بازار کار تعمیرات ایسیو را بسیار عالی و آینده دار کرده است.

 از آنجایی که تعمیرات ایسیو امری تخصصی است و تعداد تعمیرکار متخصص در این زمینه کم می‌باشد، می‌توان با یک برنامه ریزی صحیح و یادگیری تعمیرات ایسیو از طریقه آموزش تعمیرات ecu کلیه مهارت‌های این شغل را یاد گرفته و وارد بازار کار این شغل شوید.

مؤلفه های تاثیرگذار بر موفقیت در بازار کار تعمیرات ایسیو

تعمیرکار ایسیو فردی است که می‌بایست مهارت لازم در عیب یابی و تعمیر انواع ایسیو را داشته باشد. برای موفقیت و درآمدزایی در این شغل می‌بایست مهارت های لازم برای تعمیر انواع مشکلات ایسیو را کسب نمایید.

چرا که ایسیو خودرو قطعه ای بسیار پیچیده بوده و از خازن ها و قطعات گوناگونی تشکیل شده، پیچیدگی‌های این قطعه کار عیب یابی و تعمیر آن را بسیار تخصصی کرده است.

بنابراین در صورتی که می‌خواهید وارد بازار کار این شغل شوید یا در این شغل مشغول فعالیت هستید و می‌خواهید حرفه‌ای شوید، توصیه می‌کنیم پیش از هر اقدامی دانش و مهارت خود را به روز کرده به یادگیری تعمیرات ایسیو بپردازید.

ارائه قیمت‌های مناسب و رقابتی، مشتری مدار بودن، دقت در انجام کار، سرعت عیب یابی برخی از دیگر فاکتورها برای موفقیت در این شغل است.

بهترین روش یادگیری تعمیرات ایسیو

برای یادگیری تعمیرات ایسیو روش های گوناگونی وجود دارد اما بهترین روش یادگیری برای افرادی که قصد ورود به بازار کار و حرفه ای شدن در آن را دارند شرکت در دوره های آموزش صفر تا صد تعمیرات ایسیو می‌باشد. زیرا در این دوره‌های آموزشی به صورت عملی و تخصصی صفر تا صد تعمیرات ایسیو انواع خودرو زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای آموزش داده می‌شود.

امروزه آموزشگاه‌های متعددی در تهران و سایر استان‌ها دوره‌های ایسیو را برگزار می‌نماید، کیفیت دوره آموزشی در این مراکز یکسان نبوده بنابراین پیش از انتخاب توصیه می‌کنیم بهترین آموزشگاه را شناسایی و در دوره‌های آن ثبت نام نمایید.

آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات ایسیو در تهران است که به صورت کاملا عملی و زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای اقدام به برگزاری دوره‌های تعمیرات ایسیو می‌پردازد.همه ساله کارآموزان بسیاری از سراسر تهران در دوره‌های ایسیو این آموزشگاه ثبت نام کرده و وارد بازار کار می‌شوند.

مزایای شرکت در دوره تعمیرات ایسیو فنی پارس

هدف آموزشگاه فنی پارس از برگزاری دوره ایسیو تربیت نیروی متخصص و کارآزموده جهت ورود و موفقیت در بازارکار این شغل است. برای رسیدن به این هدف این آموزشگاه تدابیر گوناگونی اتخاذ نموده است، از جمله اینکه کلیه کلاس‌ها در این آموزشگاه به صورت عملی برگزار می‌گردد و این فرصت برای کارآموزان مهیا شده تا به صورت عملی و با در اختیار داشتن ایسیو انواع مشکلات را عیب یابی و تعمیر نمایند.

اساتید دوره‌های ایسیو بسیار با تجربه و متخصص بوده و طریقه تعمیر و عیب یابی انواع ایسیو را به کارآموزان آموزش می‌دهند. در دوره ایسیو طریقه عیب یابی و تعمیر انواع ایسیو در خودروهای داخلی، خارجی، ماشین آلات راه سازی و ماشین آلات سنگین آموزش داده می‌شود.

در صورتی که کارآموز طی دوره به خوبی مباحث آموزشی را فرا نگیرید می‌تواند به صورت رایگان در دیگر دوره‌های ایسیو آموزشگاه شرکت نماید. کارآموزان این دوره پس از پایان دوره بدون هیچ گونه نگرانی می‌توانند وارد بازار کار شوند زیرا این آموزشگاه پشتیبانی نامحدودی به آنها ارائه می دهد.

ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای و تدارک خوابگاه برخی از دیگر مزایای شرکت در دوره‌های این آموزشگاه است.

آموزش تعمیرات موبایل، آموزش برق ساختمان، دوره مکانیک خودرو، دوره تعمیرات لپ تاپ، آموزش نصب دزدگیر اماکن بیسیم برخی از دیگر دوره‌های آموزشی پولساز در این آموزشگاه است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های آموزشی این مرکز همچنین برخورداری از تخفیف های ویژه همین حالا به سایت این مرکز به آدرس https://amoozeshgahfanni.com/ مراجعه نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان نیز می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱۶۶۱۲۲۹۰۸ حاصل نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

علت گرم نکردن کولر گازی در زمستان می تواند نشات گرفته از عوامل مختلفی صورت گرفته باشد. براین اساس، عدم انجام سرویس دوره ای و ماهانه کولر گازی، کمبود گاز مبرد و خرابی و معیوب شدن قطعات و متعلقات دستگاه، برخی از مهم ترین دلایل اصلی عدم گرمایش بهینه کولر گازی در فصل زمستان محسوب می شود که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت.

۱. کمبود گاز مبرد از دلایل گرم نکردن کولر گازی در زمستان

کمبود گاز مبرد کولر گازی

یکی از مهم ترین دلایل گرم نکردن کولر گازی در زمستان به تخلیه یا کمبود گاز مبرد دستگاه مربوط می شود. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که گاز مبرد، بر عملکرد و کارکرد سرمایش و گرمایش دستگاه تاثیر مستقیم برجای می گذارد.

با شارژ گاز مبرد کولر گازی به راحتی می‌توان این مشکل را مرتفع ساخت. همچنین، سرویس دوره ای کولر گازی به صورت مستمر، یکی از بهترین راهکارها برای جلوگیری از بروز مشکلات مختلف در ساختار این دستگاه می باشد.

۲. خرابی فن داخلی کولر گازی از دیگر علت های گرم نکردن کولر گازی

از دیگر علل گرم نکردن کولر گازی در زمستان می‌توان به کارکرد نامطلوب فن داخلی موجود در کولر گازی، اشاره نمود. معیوب شدن فن دستگاه مانع از تولید هوای گرم می شود. همچنین، خرابی فن بر روی قدرت پرتاب و عملکرد و کیفیت باد کولر گازی تاثیرگذار است. در صورت اطمینان حاصل کردن از عدم کارکرد فن کولر گازی، بهترین و مقرون به صرفه ترین راهکار، تعویض فن معیوب می باشد.

۳. کثیف بودن فیلترهای کولر گازی

کثیف بودن فیلترهای کولر گازی

علت گرم نکردن کولر گازی در زمستان می تواند به دلیل وجود آلودگی و کثیفی در فیلترهای هوای تعبیه شده در ساختار دستگاه باشد. گفتنی است که فیلتر هوا در عملکرد و کارکرد بهینه و درست کولر گازی نقش برجسته و بارزی ایفا می نماید.

برخورداری از فیلترهای تمیز و سالم، راندمان سرمایشی و گرمایشی و در کل بهره وری کولر گازی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. همچنین، عدم تعویض فیلترها می‌تواند به تدریج منجر به خرابی و معیوب شدن قطعات کولر گازی شود.

۴. خرابی ترموستات کولر گازی

یکی از شایع ترین دلایل گرم نکردن کولر گازی در زمستان را باید مربوط به معیوب شدن قطعه ترموستات دانست. در صورت خرابی ترموستات، قابلیت گرم کردن و تامین گرمایش کولر گازی امکان پذیر نمی گردد.

۵. خرابی برد الکتریکی یکی از دیگر علت های گرم نکردن کولر گازی

خرابی برد کولر گازی

برد الکتریکی از جمله قطعات مهم و حائز اهمیت در ساختار کولر گازی به حساب می آید. بروز نقص فنی در این قطعه، علاوه بر ایجاد اختلال در عملکرد دستگاه، می‌تواند منجر به گرم نکردن کولرگازی در زمستان شود.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که برد الکتریکی به عنوان مغز دستگاه، هماهنگ و کنترل کننده کارکرد و عملکرد قسمت های مختلف کولر گازی می باشد. شایان ذکر است که فرآیند عیب یابی برد کولر گازی یک پروسه مهارت و تخصص محور می باشد. برهمین اساس، برای رفع مشکلات به وجود آمده در این قطعه، استفاده از خدمات تعمیرکاران باتجربه، از بهترین راهکارها به شمار می رود.

۶. خرابی سنسور دمایی کولر گازی

یکی دیگر از دلایل رایج گرم نکردن کولر گازی در زمستان معیوب شدن سنسور دمایی یا ترمیستور دستگاه می باشد. در پرتو تعبیه این قطعه در ساختار کولر گازی، قابلیت تشخیص دما به راحتی امکان پذیر می گردد. با تغییر دما، مقاومت سنسور دمایی نیز تغییر پیدا می کند. تغییرات ایجاد شده به برد دستگاه ارسال شده و فرمان مناسب متناسب با دمای هوا صادر می شود.

در صورت خرابی سنسور دمایی این چرخه معیوب شده و هوای سرد در فصل زمستان تولید می گردد. با تعمیر یا تعویض این قطعه مشکلات ناشی از آن نیز برطرف می گردد.

۷. معیوب شدن شیر برقی چهار طرفه

معیوب شدن شیر برقی چهار طرفه

خرابی و مستهلک شدن این قطعه را می‌توان از دیگر دلایلی که باعث گرم نکردن کولر در زمستان می شود عنوان نمود. شیر برقی غالبا در کولرهای گازی دارای قابلیت سرمایش و گرمایش تعبیه می شود. این قطعه وظیفه تغییر مسیر گاز برای توزیع هوای سرد یا گرم در پنل دستگاه را به عهده دارد. در صورت خرابی شیر برقی، به جای باد گرم، باد سرد تولید می شود. تعمیر یا تعویض این قطعه بهترین راهکار برای رفع مشکلات ایجاد شده می باشد.

اصول نگهداری از کولر گازی

با نگهداری و سرویس اصولی و درست می‌توان طول عمر مفید قطعات و بهره وری و راندمان کولر گازی را به میزان چشمگیری ارتقا بخشید.

یکی از اصول مهم در این زمینه نصب کولر گازی به دور از آب و رطوبت و تابش مستقیم نور آفتاب می باشد. همچنین، قراردادن فضای مطلوب در قسمت پشت کولر گازی، زمینه مناسب برای گردش هوا را فراهم می آورد.

قراردادن ترموستات دستگاه بر روی دمای مناسب، مانع از استهلاک و خرابی و معیوب شدن این قطعه می شود. در نظر گرفتن فیوز مستقل، برای حفاظت از کولر گازی در برابر نوسانات برق کمک شایانی می نماید.

ناگفته نماند که خرابی و معیوب شدن دمنده ها، عدم تناسب ظرفیت گرمایش دستگاه با فضای ساختمان، بروز نقص فنی در چرخه گرمایش، خرابی فن پنل خارجی و معیوب شدن برد فرمان را می‌توان از دیگر دلایل مهم و علت گرم نکردن کولر گازی در زمستان قلمداد نمود.

در این مقاله به بررسی علت های گرم نکردن کولر گازی در زمستان و نحوه رفع آن پرداختیم. در صورتی که قصد کسب اطلاعات تکمیلی در زمینه تعمیرات کولرگازی دارید توصیه می کنیم در دوره های آموزش تعمیرات کولر گازی آموزشگاه فنون برق ثبت نام نمایید.

این آموزشگاه علاوه بر دوره نصب کولر گازی و دوره تعمیرات کولر گازی دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. آموزش نصب پکیج، آموزش تعمیر پکیچ، اموزش برق ساختمان برخی از دیگر دوره ها در این آموزشگاه می باشد. 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

سیم پیچی موتورهای الکترونیک از مراحل گوناگونی تشکیل شده است که در مرحله اول و پیش از شروع به کار می بایست از طریق فرمول های سیم پیچی موتور، محاسبات سیم پیچی را انجام داد. در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل این فرمول ها همراه با ذکر مثال بپردازیم، با ما همراه باشید.

فرمول محاسبه تعداد دور سیم پیچ موتور

در صنعت دور موتورها را بر دقیقه بیان می کنند و روی پلاک موتورها تعداد دور در دقیقه را به صورت R.P.M نشان می دهند. سرعت گردش حوزه دوار را “دور سنکرون” می گویند و آن را با Ns   نشان می دهند که اندازه آن بر اساس فرمول زیر به دست می آید.

فرمول محاسبه تعداد دور سیم پیچ موتور

Nsدور سنکرون (سرعت گردش حوزه دوار) در هر دقیقه

f: فرکانس جریان متناوب

۲p: تعداد قطب های موتور

فرمول محاسبه سرعت رتور را می توان از رابطه زیر به دست آورد:

محاسبه تعداد دور روتور

مثال: سرعت گردش رتور یک موتور سه فاز ۴ قطب ۱۴۱۰ دور در دقیقه است. اگر فرکانس شبکه ۵۰هرتز باشد، لغزش موتور چند درصد است؟

تعداد دور موتور

فرمول تعداد شیارهای هر فاز در زیر هر قطب

اگر تعداد شیارهای یک استاتور برابر با Z باشد، در موتورهای m فاز، به هر فاز Z/M شیار خواهد رسید. هر فاز ۲P تشکیل می دهد. بنابراین تعداد شیارهای زیر هر قطب برای هر فاز از تقسیم Z/M به تعداد قطب به دست می آید.

تعداد شیارهای هر فاز

محاسبه زاویه الکتریکی بین شیارها

اختلاف زاویه الکتریکی هر شیار را از شیار مجاور آن، زاویه الکتریکی شیار می نامند و آن را نماد aez نشان می دهند.زاویه الکتریکی بین شیارها از رابطه زیر به دست می آید.

محاسبه زاویه الکتریکی بین شیارها

P: نصف قطب ها و Z: تعداد شیارهای استاتور را نشان می دهد.

محاسبه زاویه مکانیکی بین شیارها

از تقسیم ۳۶۰ درجه به تعداد شیارها، زاویه مکانیکی بین دو شیار به دست می آید. این زاویه را با amz  نشان می دهند. زاویه مکانیکی از رابطه زیر محاسبه می شود:

محاسبه زاویه مکانیکی بین شیارها

از مقایسه روابط aez و amz می توان نتیجه گرفت:

زاویه مکانیکی بین شیارها

αez با تعداد قطب ولی αmz مستقل از تعداد قطب است.

مثال: استاتور یک موتور سه فاز، ۳۶ شیار دارد. زاویه الکتریکی و زاویه مکانیکی شیارها را برای حالت های ۲، ۴ و ۶ قطب به دست آورید.

فرموا محاسبه زاویه مکانیکی بین شیارها

فرمول های سیم پیچی موتور، گام سیم بندی

تعداد شیارهای موجود بین دو بازوی یک کلاف را گام سیم بندی می گویند و آن را Yz نشان می دهند.

اندازه Yz از رابطه زیر به دست می آید.

محاسبه گام سیم بندی

Yp گام قطبی و n شماره هارمونی است.

فرمول سیم پیچی موتور، محاسبه گام فازی

گام فازی، تعداد شیارهایی است که بین شروع دو فاز قرار دارند. گام فازی را با Yph نشان می دهند. در موتورهای سه فاز، بین فازها ۱۲۰ درجه الکتریکی اختلاف فاز وجود دارد. از آنجا که یک گام قطبی ۱۸۰ درجه الکتریکی است، لذا در موتورهای سه فاز، گام فازی مساوی ۳/۲ گام قطبی است.

محاسبه گام فازی

تعداد شیارهایی که در یک گام فازی قرار می گیرند، به زاویه الکتریکی شیارها αez بستگی دارد. تعداد شیارهای موجود در یک گام فازی، بر اساس رابطه روبه رو قابل محاسبه است.

فرمول محاسبه گام فازی

در این مقاله به طور کامل فرمول های سیم پیچی موتور را با ذکر مثال بررسی کردیم. در صورتی که قصد دارید به صورت کامل و تخصصی سیم پیچی موتورهای الکتریکی را فرا بگیرید توصیه می کنیم در دوره های آموزش سیم پیچی آموزشگاه فنون برق ثبت نام کنید. دوره های آموزشی سیم پیچی فنی حرفه ای زیر نظر سازمان فنی حرفه ای برگزار شده و به شما کمک می کند تا هر آنچه برای ورود به بازار کار سیم پیچی موتور به آن نیاز دارید را فرا بگیرید.

 این آموزشگاه علاوه بر دوره فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. آموزش طراحی و مونتاژ تابلو برق صنعتی، آموزش پی ال سی فنی حرفه ای، دوره برق ساختمان، دوره هوشمند سازی خانه برخی از دیگر دوره ها در این آموزشگاه است.

 


:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1399 | نظرات ()