نوشته شده توسط : پریسا راد

سیم پیچی موتورهای الکترونیک از مراحل گوناگونی تشکیل شده است که در مرحله اول و پیش از شروع به کار می بایست از طریق فرمول های سیم پیچی موتور، محاسبات سیم پیچی را انجام داد. در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل این فرمول ها همراه با ذکر مثال بپردازیم، با ما همراه باشید.

فرمول محاسبه تعداد دور سیم پیچ موتور

در صنعت دور موتورها را بر دقیقه بیان می کنند و روی پلاک موتورها تعداد دور در دقیقه را به صورت R.P.M نشان می دهند. سرعت گردش حوزه دوار را “دور سنکرون” می گویند و آن را با Ns   نشان می دهند که اندازه آن بر اساس فرمول زیر به دست می آید.

فرمول محاسبه تعداد دور سیم پیچ موتور

Nsدور سنکرون (سرعت گردش حوزه دوار) در هر دقیقه

f: فرکانس جریان متناوب

۲p: تعداد قطب های موتور

فرمول محاسبه سرعت رتور را می توان از رابطه زیر به دست آورد:

محاسبه تعداد دور روتور

مثال: سرعت گردش رتور یک موتور سه فاز ۴ قطب ۱۴۱۰ دور در دقیقه است. اگر فرکانس شبکه ۵۰هرتز باشد، لغزش موتور چند درصد است؟

تعداد دور موتور

فرمول تعداد شیارهای هر فاز در زیر هر قطب

اگر تعداد شیارهای یک استاتور برابر با Z باشد، در موتورهای m فاز، به هر فاز Z/M شیار خواهد رسید. هر فاز ۲P تشکیل می دهد. بنابراین تعداد شیارهای زیر هر قطب برای هر فاز از تقسیم Z/M به تعداد قطب به دست می آید.

تعداد شیارهای هر فاز

محاسبه زاویه الکتریکی بین شیارها

اختلاف زاویه الکتریکی هر شیار را از شیار مجاور آن، زاویه الکتریکی شیار می نامند و آن را نماد aez نشان می دهند.زاویه الکتریکی بین شیارها از رابطه زیر به دست می آید.

محاسبه زاویه الکتریکی بین شیارها

P: نصف قطب ها و Z: تعداد شیارهای استاتور را نشان می دهد.

محاسبه زاویه مکانیکی بین شیارها

از تقسیم ۳۶۰ درجه به تعداد شیارها، زاویه مکانیکی بین دو شیار به دست می آید. این زاویه را با amz  نشان می دهند. زاویه مکانیکی از رابطه زیر محاسبه می شود:

محاسبه زاویه مکانیکی بین شیارها

از مقایسه روابط aez و amz می توان نتیجه گرفت:

زاویه مکانیکی بین شیارها

αez با تعداد قطب ولی αmz مستقل از تعداد قطب است.

مثال: استاتور یک موتور سه فاز، ۳۶ شیار دارد. زاویه الکتریکی و زاویه مکانیکی شیارها را برای حالت های ۲، ۴ و ۶ قطب به دست آورید.

فرموا محاسبه زاویه مکانیکی بین شیارها

فرمول های سیم پیچی موتور، گام سیم بندی

تعداد شیارهای موجود بین دو بازوی یک کلاف را گام سیم بندی می گویند و آن را Yz نشان می دهند.

اندازه Yz از رابطه زیر به دست می آید.

محاسبه گام سیم بندی

Yp گام قطبی و n شماره هارمونی است.

فرمول سیم پیچی موتور، محاسبه گام فازی

گام فازی، تعداد شیارهایی است که بین شروع دو فاز قرار دارند. گام فازی را با Yph نشان می دهند. در موتورهای سه فاز، بین فازها ۱۲۰ درجه الکتریکی اختلاف فاز وجود دارد. از آنجا که یک گام قطبی ۱۸۰ درجه الکتریکی است، لذا در موتورهای سه فاز، گام فازی مساوی ۳/۲ گام قطبی است.

محاسبه گام فازی

تعداد شیارهایی که در یک گام فازی قرار می گیرند، به زاویه الکتریکی شیارها αez بستگی دارد. تعداد شیارهای موجود در یک گام فازی، بر اساس رابطه روبه رو قابل محاسبه است.

فرمول محاسبه گام فازی

در این مقاله به طور کامل فرمول های سیم پیچی موتور را با ذکر مثال بررسی کردیم. در صورتی که قصد دارید به صورت کامل و تخصصی سیم پیچی موتورهای الکتریکی را فرا بگیرید توصیه می کنیم در دوره های آموزش سیم پیچی آموزشگاه فنون برق ثبت نام کنید. دوره های آموزشی سیم پیچی فنی حرفه ای زیر نظر سازمان فنی حرفه ای برگزار شده و به شما کمک می کند تا هر آنچه برای ورود به بازار کار سیم پیچی موتور به آن نیاز دارید را فرا بگیرید.

 این آموزشگاه علاوه بر دوره فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. آموزش طراحی و مونتاژ تابلو برق صنعتی، آموزش پی ال سی فنی حرفه ای، دوره برق ساختمان، دوره هوشمند سازی خانه برخی از دیگر دوره ها در این آموزشگاه است.

 


:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

امروزه برق صنعتی و پی ال سی کاربردهای بسیاری در کارخانجات، کارگاه های صنعتی، بیمارستان ها، ساختمان ها و برج ها دارد.

پی ال سی به عنوان یک کنترل گر منطقی برنامه پذیر کلیه فرایندها بخش صنعتی را مدیریت می کند و بروز مشکل در آن اختلالات بسیاری را به همراه می آورد. به طور مثال خط تولید کارخانه را متوقف کرده و خسارات بسیاری را به همراه می آورد.

 بروز مشکل در تابلوهای برق صنعتی نیز خسارات و مشکلات بسیاری را به همراه می آورد، اهمیت تابلوهای برق و plc همچنین تخصصی بودن کار طراحی، نصب و عیب یابی آنها نشان می دهد که بازار کار برق صنعتی بسیار عالی بوده و متخصصان حرفه ای این حوزه از درآمد بالایی برخوردار می باشند.

از آنجایی که تعداد نیروی متخصص در این حوزه اندک بوده می توان با یک برنامه ریزی صحیح و کسب آموزش تابلو برق صنعتی و پی ال سی می توان کلیه مهارت های مورد نیاز این مشاغل را به دست آورد و به یک برقکار صنعتی و plcman حرفه ای تبدیل شد.

چگونه وارد بازار کار برق صنعتی و پی ال سی شویم؟

از آنجایی که کار با پی ال سی و تابلوهای برق صنعتی بسیار تخصصی می باشد بنابراین شرط لازم برای ورود به بازار کار این مشاغل کسب مهارت های مورد نیاز از طریق آموزش های حرفه ای و تخصصی می باشد.

باید بگوییم هر چه میزان تخصص و مهارت شما بیشتر باشد در این مشاغل جایگاه بهتری داشته و درآمد بیشتری کسب خواهید نمود.

اما در این مشاغل به چه مهارت هایی نیاز است و چگونه می توان مهارت های این شغل را کسب نمود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت برای کسب مهارت های این مشاغل روش های متفاوتی وجود دارد، برخی به روش استاد-شاگردی به یادگیری مهارت ها می پردازند، این روش برای یادگیری مهارت های این مشاغل مناسب نیست.

زیرا در این روش به صورت تخصصی با مفاهیم مربوطه آشنا نشده، ضمن اینکه این روش یادگیری به زمان بسیاری نیاز دارد.

روش دیگر آموزش برق صنعتی و plc از طریق شرکت در  دوره های آموزش PLC و برق صنعتی می باشد. در این دوره ها ضمن آموزش تخصصی به آموزش عملی و پروژه محور مفاهیم برق صنعتی و پی ال سی پرداخته می شود.

در پایان دوره نیز مدرک معتبر فنی حرفه ای در اختیار شما قرار می گیرد که با این مدرک می توانید به استخدام کارخانه ها و بسیاری از کارگاه ها صنعتی درآیید. به دلیل عملی بودن آموزش ها در این دوره های آموزشی، شما می توانید در مدت زمان کوتاهی در این مشاغل حرفه ای شده و درآمد بالایی کسب کنید.

بنابراین توصیه می کنیم بهترین آموزشگاه برق صنعتی و plc را شناسایی کرده و در دوره های آن ثبت نام نمایید. آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین آموزشگاه های فعال در زمینه برگزاری دوره های فنی حرفه ای برق و الکترونیک است که دوره های فوق را زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و به صورت تخصصی وعملی برگزار می نماید.

چگونه در بازار کار plc و برق صنعتی درآمدزایی کنیم؟

روش های گوناگونی برای درآمدزایی از بازار کار این مشاغل وجود دارد. در ادامه به صورت مختصر به بررسی بهترین روش های درآمدزایی از این مشاغل می پردازیم.

روش اول: شما می توانید به استخدام کارخانجات، کارگاه های صنعتی، ادارات، فروشگاه ها، برج های مسکونی و کلیه متقاضیان برقکار صنعتی و plc درآیید و این طریق درآمد متوسط ۸ تا ۱۵ میلیون تومان در ماه کسب کنید.

روش دوم: می توانید به صورت شخصی پروژه های مربوط به این حوزه را جذب کرده و به فعالیت در این حوزه بپردازید. این روش نسبت به روش اول درآمد بیشتری دارد، اما ریسک و مسئولیت کاری در این روش درآمدزایی بیشتر بوده و نیاز به مهارت ها و تخصص های بیشتر و حرفه ای تری دارد.

برای جذب پروژه های برق صنعتی هر چه میزان روابط و ارتباطات شما بیشتر باشد، بدون شک پروژه های بیشتری جذب خواهید کرد. بنابراین توصیه می کنیم روابط خود را با فروشندگان تجهیزات الکترونیک و پی ال سی، مهندسان برق و الکترونیک، تکنسین های ساختمان و صنایع، مهندسان پروژه  و غیره بیشتر کنید.

توصیه ما به شما:

با توجه به کمبود نیروی متخصص در زمینه برق صنعتی و پی ال سی و بازار کار عالی و درآمدزا این مشاغل توصیه می کنیم در صورت علاقه مندی به برق صنعتی مهارت های مورد نیاز این مشاغل را کسب کرده و آینده شغلی خود را متحول کنید.

آموزشگاه برق گستران دوره های فوق را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید. آموزش تعمیر لوازم خانگی در تهران، آموزش سیم پیچی موتور فنی حرفه ای، آموزش تعمیر لپ تاپ برخی از دیگر دوره های برگزار شده در این آموزشگاه است. 



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

با ایجاد اختلال و مشکل در عملکرد لوازم برقی، نخستین و بهترین راهکار مراجعه به تعمیرکار لوازم خانگی می باشد. تعمیرکاران لوازم خانگی با تکیه بر دانش و مهارت و تخصص خود، با عیب یابی و شناسایی مشکل وسایل برقی، درصدد برطرف کردن مشکلات و تعمیر آن بر می آیند.

از سوی دیگر، با توجه به نوسانات موجود در وضعیت اقتصادی و به تبع آن افزایش فزاینده قیمت های لوازم برقی، بهترین راه حل در مواقع خرابی و بروز مشکلات در قطعات این وسایل، استفاده از خدمات تعمیرکار لوازم خانگی می باشد. تعمیرکار لوازم خانگی توانایی تعمیرات تخصصی بسیاری از وسایل برقی مانند کولرهای گازی، جاروبرقی، تلویزیون های ال ای دی، ماشین لباسشویی، یخچال فریزر و غیره را دارا می باشد.

تعمیرکار لوازم خانگی

تعمیرکار لوازم خانگی

نگاهی به حرفه تعمیرکار لوازم خانگی

به محض وجود خرابی و ایراد جدی در کارکرد لوازم برقی، مراجعه به تعمیرکار لوازم خانگی در دستور کار افراد قرار می گیرد. از آنجایی که بسیاری از لوازم خانگی برای مدت زمان طولانی و مستمر مورد استفاده قرار می گیرند، بروز عیب و ایراد در ساختار و قطعات و متعلقات این دستگاه ها محتمل می باشد. بر همین اساس، نگهداری و مراقبت صحیح و اصولی از این دستگاه ها از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

با توجه به رونق و رشد قابل توجه استفاده مردم از لوازم و وسایل برقی، میتوان چنین برداشت نمود که در مقایسه با سال های قبل، حرفه تعمیرات لوازم خانگی رشد و رونق چشمگیری را تجربه نموده است. از سوی دیگر، با توجه به افزایش 70 الی 100 درصدی لوازم خانگی در سال های اخیر، مقوله تعمیرات لوازم خانگی داغ تر از همیشه دنبال می شود.

علاوه بر این، افزایش 25 درصدی تقاضا برای تعمیر وسایل و لوازم برقی در میان اقشار مختلف جامعه، خبر از رشد و رونق قابل توجه بازار کاری تعمیرکار لوازم خانگی می دهد. بر همین اساس، داشتن مهارت و توانایی، در کنار تخصص در این حرفه میتواند درآمد مناسب و مطلوبی را برای تعمیرکاران با خود به همراه داشته باشد.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که حوزه تعمیرات لوازم برقی همواره یک حوزه بسیار وسیع و در عین حال پرسود تلقی می گردد. بنابراین، با فراگیری و آموزش تعمیرات لوازم خانگی میتوان به عنوان یک تعمیرکار لوازم خانگی متخصص مشغول به کار شد.

تعمیرکار لوازم خانگی

تعمیرکار لوازم خانگی

چگونه تعمیرکار لوازم خانگی شویم؟

شغل تعمیرکار لوازم خانگی یک حوزه کاملا تخصصی و در عین حال حرفه ای به شمار می آید. بر همین اساس، مهارت بالا، دانش لازم، تخصص و تجربه کافی، از عوامل مهم و حائز اهمیت در این حوزه محسوب می شوند. شایان ذکر است که شناخت و آشنایی با قطعات و مدارهای الکتریکی لوازم برقی، از پیش شرط های لازم برای متخصص شدن در این عرصه می باشد.

 همچنین، آشنایی با بردهای لوازم خانگی، تسلط و اشراف داشتن بر پاورهای موجود در بردها، آشنایی با اجزای وسایل برقی به صورت ولتاژی و اهمی و آشنا بودن با قطعات DIP و SMD از دیگر موارد کاربردی برای حرفه ای شدن در شغل تعمیرات لوازم خانگی تلقی می گردد.

بهترین شیوه برای فراگیری تعمیرات لوازم خانگی و حرفه ای شدن در این شغل، شرکت در دوره های آموزش تعمیر لوازم خانگی در آموزشگاه های معتبر و شناخته شده می باشد. در این آموزشگاه ها با فراهم آوردن یک محیط کاملا حرفه ای و در پرتو استفاده از تجربه و تخصص اساتید کارکشته، آخرین اصول و قواعد تعمیرات لوازم خانگی به متقاضیان آموزش داده می شود.

 فراگیری آموزش های لازم در کارگاه های عملی و تحت نظر مربیان متخصص، در بالا بردن سطح دانش و مهارت متقاضیان تاثیر بسزایی برجای می گذارد. لازم به ذکر است که افراد پس از طی کردن دوره های تخصصی و به دست آوردن مهارت ها و دانش کافی، میتوانند به صورت مستقل به شغل تعمیر لوازم خانگی مشغول شوند.

همچنین، با تهیه و ارسال رزومه کاری مبتنی بر توانایی ها و تخصص های خود، میتوانند شانس خود را برای استخدام در نمایندگی ها و شرکت های معتبر امتحان کنند. ناگفته نماند که در حال حاضر اپلیکیشن های مختلفی وجود داشته که امکان ثبت نام افراد و ارائه خدمات به مشتریان به عنوان یک تعمیرکار حرفه ای را محقق می سازد.

نیم نگاهی به میزان درآمد تعمیرکار لوازم خانگی

بدون تردید، کسب درآمد مناسب و مطلوب با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، مورد توجه و دلخواه بسیاری از افراد می باشد. میزان درآمد تعمیرکار لوازم خانگی مبتنی بر عوامل و مؤلفه های مختلفی قرار دارد. سابقه کاری، تجربه، تخصص و مهارت، از مهمترین پارامترها برای افزایش درآمد تعمیرکاران لوازم خانگی به شمار می رود.

از سوی دیگر، با توجه به تنوع بسیار بالای لوازم خانگی، کسب دانش و تخصص لازم در این عرصه میتواند درآمد مطلوب و مناسبی را برای تعمیرکاران با خود به ارمغان آورد. با توجه به معیارهای مهم مهارت و تخصص، به انضمام تجربه، میزان درآمد ماهیانه تعمیرکار لوازم خانگی 6 تا 12 میلیون تومان متغیر می باشد.

بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی کدام است؟

همانطور که اشاره شد موفقیت در این شغل وابسته به میزان مهارت شما می باشد. و بهترین راه برای کسب مهارت های مورد نیاز این شغل شرکت در دوره های آموزشی تعمیر لوازم خانگی آن هم در آموزشگاهی معتبر می باشد.

آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی برق گستران یکی از بهترین آموزشگاه تعمیر لوازم خانگی در ایران است که به صورت تخصصی و کاملا عملی در محیطی شبیه به محیط واقعی به آموزش صفر تا صد تعمیرات برد و مکانیکی انواع لوازم خانگی می پردازد.

این آموزشگاه کلیه مطالب آموزشی را در کارگاه های کاملا عملی و زیر نظر اساتید متخصص آموزش داده و کارآموزان می توانند در حضور اساتید دوره کلیه مطالب آموزشی را تمرین کرده و خود را برای ورود به بازار کار آماده نمایند.

آموزش کامل تعمیرات سخت افزار آیفون، اموزش نصب کولر گازی، آموزش تعمیرات کولر گازی، آموزش برق ساختمان، آموزش برق صنعتی، آموزش تعمیرات ایسیو برخی از دیگر دوره های آموزشی این مرکز می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های این مرکز و ثبت نام می توانید به سایت آموزشگاه برق گستران به آدرس https://barghgostaran.com/  مراجعه نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان نیز می توانید با شماره 02166597305 تماس حاصل نمایید.

آدرس آموزشگاه برق گستران: میدان انقلاب – ابتدای خیابان کارگر شمالی –بین خیابان فرصت شیرازی و خیابان نصرت – نبش کوچه مستعلی – پلاک 2– طبقه اول – واحد ۱



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

در گذشته تعمیر خودروها بسیار وقت گیر و هزینه بر بود. برای مثال وقتی یک خودرو دچار خرابی می شد، تعمیرکار برای عیب یابی مجبور بود قطعات مختلف خودرو را باز کرده و مورد بررسی قرار دهد تا به عیب ایجاد شده در خودرو دست یابد. به همین دلیل خودروسازان بزرگ دنیا در پی راه حلی بودند تا بتوان بدون باز کردن قطعات متعدد، عیب خودرو را تشخیص داد. این اندیشه سال ها مورد بررسی قرار گرفت تا اینکه سرانجام ایسیو یا همان کامپیوتر داخلی خودرو تولید شد.

ایسیو ecu خودرو چیست؟

ecu قطعه ای است که بر کارکرد قطعات مختلف خودرو نظارت دارد و بر اساس برنامه ای که برای آن تعریف شده، اطلاعات کارکرد این قطعات را ثبت می کند. در نتیجه می توان با اطلاعات بدست آمده از این کامپیوتر علت خرابی خودرو را تشخیص داد، و بدون باز کردن قطعات مورد نظر به سراغ قطعه معیوب رفته و آن را تعمیر یا تعویض کرد.

همچنین با استفاده از ایسیو یا همان کامپیوتر داخلی خودرو می توان تنظیمات بهتری را در کارکرد قطعات مختلف خودرو لحاظ کرد و بازدهی کاری آنها و در نتیجه کارکرد ماشین را افزایش داد.

ECU خودرو از چه سنسورهایی تشکیل شده است؟

در حالت کلی در یک ایسیو سنسورهای مختلفی وجود دارد که باید برای کارکرد منظم خودرو میزان استانداردی به آنها داده شود. از مهمترین سنسورهایی که در یک ایسیو خودرو وجود دارند می توان به این موارد اشاره کرد:

  • سنسور RPM یا همان دور موتور
  • سنسور دریچه گاز یا به اختصار TPS
  • سنسور فشار داخل مانیفولد یا MAP
  • سنسور IAT یا همان دمای هوا
  • سنسور CTS یا دمای آب
  • سنسور ضربه
  • سنسور لامبدا یا اکسیژن

وظایف ایسیو خودرو چیست؟

ایسیو خودرو وظیفه دارد همه کارکردهای خودرو را ضبط و ثبت نماید و با بررسی این کارکردها وضعیت خودرو را تحلیل و ارزیابی نماید. تنظیم کردن درجه و بررسی میزان پایش سوخت از مهم ترین وظایف ایسیو خودرو می باشد. در صورت که ایسیو به خوبی عمل نکرده و نتواند میزان پایش سوخت را بررسی نماید عمل احتراق در خودرو به درستی صورت نگرفته و میزان آلایندگی افزایش خواهد داشت.

با توجه به اینکه ایسیو خودرو از سنسورهای گوناگونی تشکیل شده است، عیب یابی خودرو نیز از طریق ایسیو انجام می شود. بدین صورت که دستگاه دیاگ به ایسیو متصل شده و عملکرد هر یک از سیستم های خودرو بررسی می شود. در پایان کدهای خطایی در کامپیوتر خودرو نمایش داده می شود که با بررسی آنها می توان مشکل خودرو را شناسایی و رفع نمود.

برخی از وظایف ایسیو خودرو عبارتند از:

  • نظارت بر کارکرد کلی موتور
  • تنظیم مصرف سوخت
  • نمایش میزان باد لاستیک
  • تنظیم درجه پاشش سوخت در انژکتور خودرو
  • نمایش هشدارهای مربوطه
  • شناسایی وضعیت های بحرانی خودرو
  • تنظیم میزان آلایندگی
  • نمایش اطلاعات کارکرد موتور به راننده
  • نمایش میزان مصرف سوخت
  • نمایش باز و بسته بودن درب ها
  • محاسبه کارکرد خودرو با استفاده از داده های خروجی

تعمیرات ایسیو خودرو چگونه صورت می گیرد؟

همانطور که اشاره شد ایسیو خودرو قطعه ای پیچیده و مهم است که از سنسورهای مختلفی تشکیل شده است. خودروهای امروزی دارای ایسیوهای مختلفی هستند و با توجه به اینکه هر خودرو آپشن های مختلفی دارد، در نتیجه می توان گفت که سنسورهای موجود در ایسیو نیز در خودروها متفاوت می باشند .

تعمیرات ایسیو یکی از مهم ترین موضوعات در رابطه با این قطعه است زیرا بروز مشکل در ای سی یو منجر به عملکرد نامناسب دیگر سیستم های خودرو خواهد شد. خودرو با توجه به پیچیدگی این قطعه تعمیرات آن بسیار تخصصی بوده و نیازمند دانش و مهارت کافی می باشد.

روش های متعددی برای کسب مهارت های لازم برای تعمیرات این قطعه وجود دارد. شما می توانید مدت زمانی در مغازه تعمیرات ایسیو در کنار استادی ماهر سپری کرده و از این طریق با طریقه عیب یابی ایسیو خودرو آشنا شوید. این روش نیازمند مدت زمانی طولانی حداقل دو ساله می باشد.

روش دیگر ثبت نام در دوره های اموزش تعمیرات ecu خودرو در آموزشگاهی معتبر مانند آموزشگاه فنون برق است. این آموزشگاه به صورت کاملا عملی در کارگاه های مجهز دوره آموزش تعمیرات ای سی یو خودرو را برگزار می نماید. از مزایای شرکت در دوره های تعمیرات ایسیو کسب مهارت های لازم برای ورود به این شغل در مدت زمانی کوتاه است.

بنابراین در دنیای امروز که رقابت بسیاری وجود دارد زمان نقش مهم و کلیدی برای موفقیت هر چه بیشتر داشته، در چنین شرایطی به نظر می رسد شرکت در دوره تعمیرات ای سی یو برای کسب مهارت های تعمیرات ایسیو روشی مناسب باشد.

آموزشگاه فنون برق بهترین انتخاب برای کارآموزان برق و الکترونیک

آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های برق و الکترونیک در کشور است که به صورت تخصصی و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای دوره های متعددی را برگزار می نماید. فنون برق با هدف افزایش اشتغالزایی و تربیت نیروی انسانی متخصص دوره های برق و الکترونیک را برگزار می نماید.

آموزش تعمیرات موبایل، آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری و کولرگازی، آموزش برق صنعتی و ساختمان، آموزش تعمیر لوازم خانگی، اموزش تعمیرات برد، دوره آموزش plc برخی از دوره های آموزشی پرطرفدار در این آموزشگاه است.

این مرکز آموزشی معتبر سالانه بیش از ۲۵۰۰ کارآموز مختلف را در رشته های مختلف آموزش داده و روانه بازار کار می کند. بر طبق آمار بدست آمده بیش از هشتاد درصد کارآموزان این مرکز در رشته های مختلف به راحتی به بازار کار ورود می کنند. دلیل اصلی این موضوع نیز برگزاری دوره ها در سطوح علمی بالا و حرفه ای است.

برای شرکت در دوره های این آموزشگاه می توانید به وب سایت رسمی مجتمع فنون برق به آدرس اینترنتی  https://fonoonbargh.com/  مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس حاصل نمایید.

آدرس آموزشگاه فنون برق: میدان انقلاب خیابان کارگر شمالی ۱۰۰ متر بالاتر از میدان انقلاب روبروی ورودی پارکنیگ مهرسان پلاک ۲ طبقه اول

منبع: ایسیو چیست؟

 

 


:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد
نصاب و تعمیرکار پکیج و کولر گازی شغلی است که امروزه در ایران و دیگر کشورهای دنیا از بازار کار بسیار خوبی برخوردار است. در این شغل افراد باید به آخرین تکنولوژی ها روز در این حوزه مسلط باشند تا بتوانند کار نصب و تعمیر این وسایل را به خوبی انجام دهند.
چگونه نصاب و تعمیرکار حرفه ای پکیج و کولر گازی شویم؟
نصاب و تعمیرکار پکیج و کولر گازی فردی است که باید به علم روز و استانداردهای تعمیر این لوازم آگاه بوده و بتواند انواع مدل های پکیج و کولر گازی را نصب کرده و در صورت بروز مشکل به خوبی مشکلات به وجود آمده را بررسی و عیب یابی نماید.
امروزه با توجه به مزایای بیشمار پکیج و کولر در مقایسه با دیگر سیستم های تهویه تقاضا برای نصب و تعمیرات کولر و پکیج افزایش یافته و این امر نشان از بازار کار عالی و پولساز این مشاغل می دهد. ورود به این بازار کار مستلزم کسب مهارت های تخصصی این مشاغل می باشد. در ادامه این مطلب به معرفی شغل نصاب و تعمیرکار پکیج و کولر گازی و نحوه ورود به آن می پردازیم.
 
معرفی شغل پکیج دیواری
نصاب و تعمیرکار پکیج دیواری فردی است که می بایست از چند تخصص به صورت همزمان برخوردار باشد. پکیج دیواری وسیله ای است که نصب آن نیازمند رعایت اصول و استانداردهای ایمنی می باشد و نصب اشتباه آن مشکلات بسیاری را به همراه خواهد آورد.
نصاب و تعمیرکار پکیج دیواری می بایست مهارت لازم در لوله کشی آب پکیج دیواری، جوشکاری برق و آب، فلز کاری، رسوب گیری، سرویس پکیج، عیب یابی و تعمیر قطعات، محاسبات مربوط به دودکش، هواگیری، تنظیم کنترل دما و ایمنی پکیج و غیره داشته باشد.
چگونه وارد بازار کار شغل پکیج دیواری شویم؟
باید گفت شرط لازم برای ورود به این شغل کسب مهارت های لازم جهت نصب و تعمیرات انواع مدل های پکیج دیواری از طریق شرکت در دوره های آموزش پکیج دیواری آن هم در آموزشگاهی معتبر می باشد.
زیرا در این دوره های آموزشی در کارگاه های مجهز به صورت تخصصی و عملی به آموزش نصب پکیج و آموزش تعمیر پکیج دیواری پرداخته می شود. از طریق این دوره های آموزشی شما می توانید کلیه مهارت های لازم برای ورود و موفقیت در شغل نصب و تعمیرات پکیج دیواری را کسب کرده و بدون هیچ گونه ترس و استرسی وارد بازار کار این شغل شوید.
معرفی شغل کولر گازی
شغل کولر گازی نیز همانند پکیج دیواری جز مشاغل پردرآمد و پولساز فنی می باشد و تعمیرکار و نصاب کولر گازی در صورت کسب مهارت های لازم این شغل می تواند از درآمد بالایی برخوردار باشد.
نصاب و تعمیرکار کولر گازی می بایست مهارت لازم برای نصب انواع مدل ها و برندهای کولر گازی را داشته باشد و بتواند انواع مشکلات کولر گازی را شناسایی و عیب یابی نماید.
آشنایی با انواع کولر گازی، مهارت در نصب یونیت داخلی و خارجی، توانایی شارژ گاز کولر، آشنایی با قطعات کولر گازی و نحوه تعمیر و عیب یابی آنها، مهارت در سوهان کاری و سوراخ کاری قطعات ، مهارت کار کردن لوله مسی، مهارت در جوشکاری، مهارت در سیم کشی، کابل کشی و داکت کشی و غیره برخی از مهم ترین مهارت هایی است که نصاب و تعمیرکار کولر گازی می بایست با آن آشنا باشد.
چگونه وارد بازار کار شغل کولر گازی شویم؟
همانطور که اشاره شد شغل کولر گازی جز مشاغل تخصصی و چند مهارتی می باشد و لازمه ورود به آن کسب کلیه مهارت های مورد نیاز جهت نصب و تعمیرات انواع مدل های کولر گازی می باشد.
از آنجایی که مهارت های این شغل بسیاری تخصصی می باشد بنابراین نمی توان با مشاهده فیلم های آموزشی یا مطالعه جزوات و کتاب های مربوطه وارد این شغل شده و به کسب درآمد بپردازید. باید گفت بهترین راه یادگیری تعمیرات و نصب کولر گازی آموزش عملی از طریق شرکت در دوره های آموزشی کولر گازی آن هم در آموزشگاهی معتبر می باشد.
زیرا در این آموزشگاه ها به صورت عملی به آموزش نصب کولر گازی و آموزش تعمیرات کولر گازی پرداخته شده و صفر تا صد اصول و مهارت های لازم برای ورود و موفقیت در بازار کار این شغل آموزش داده می شود.
برای فراگیری مهارت های نصب و تعمیرات پکیج و کولر گازی به کجا مراجعه کنیم؟
نصاب و تعمیرکار پکیج و کولر گازی جز مشاغل تخصصی است که افراد با داشتن تجربه کافی در آن موفق خواهند بود و در غیر این صورت نمی توانند از عهده امورات این مشاغل به خوبی برآیند. در واقع در این مشاغل داشتن دانش و مهارت اولین شرط موفقیت است، و از آنجایی که هر ساله مدل های جدیدی از کولر و پکیج دیواری روانه بازار می شوند و عمدتا به استانداردهای جدیدی مجهز هستند، در نتیجه افراد نصاب و تعمیرکار پکیج و کولر گازی نیز باید دانشی بروز داشته باشند.
 به همین دلیل توصیه بر این است که افراد برای فراگیری این مشاغل تخصصی در دوره های آموزش نصب و تعمیر کولر گازی و پکیج دیواری شرکت کنند. البته این شغل ها را می توان به صورت مجزا و به صورت تجربی نیز فرا گرفت اما، در روش تجربی دانش، اطلاعات و مهارت افراد محدود است و برای فراگیری آنها نیاز به سال ها کار است، اما در شیوه علمی و شرکت در دوره آموزشی می توان این مهارت را به صورت فشرده و کوتاه، و با آخرین استانداردهای روز دنیا فراگرفت.
آموزشگاه فنی پارس بهترین مرکز آموزش نصب و تعمیرات پکیج و کولر گازی
آموزشگاه فنی پارس به عنوان یک مرکز آموزش حرفه ای، دوره آموزش نصب و تعمیر کولر گازی و پکیج دیواری را به صورت جامع و با رعایت استانداردهای روز دنیا برگزار می کند. همچنین مدرک اعطایی این آموزشگاه تخصصی مورد تایید تمامی سازمان های نظارتی از جمله سازمان فنی و حرفه ای کشور است، و به همین دلیل افراد با داشتن مدرک اعطایی این آموزشگاه تخصصی می توانند به راحتی به بازار کار ورود کنند.
این آموزشگاه علاوه بر دوره های پکیج و کولر گازی دوره های آموزشی متعدد دیگری را در زمینه برق، الکترونیک و مکانیک برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید. دوره آموزش تعمیرات موبایل، اموزش مکانیک خودرو، آموزش برق ساختمان، آموزش تعمیرات لپ تاپ  برخی از دیگر دوره های این آموزشگاه است.
شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشگاه فنی پارس می توانید به وب سایت رسمی این آموزشگاه به آدرس اینترنتی HTTPS://AMOOZESHGAHFANNI.COM/ مراجعه نمایید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۲۹۰۸ تماس حاصل نمایید.


:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی یکی از بازار کارهای مهمی است که جامعه امروزی به آن نیاز شدیدی دارد. بسیاری از لوازم خانگی برقی، تلفن های همراه، رایانه ها، قطعات خودروها و به طور کلی لوازم الکترونیکی دارای بردهای الکترونیک هستند و در صورت خرابی و اشکال در بردهای آنها لازم است به تعمیرکاران بردهای الکترونیکی مراجعه شود. در ایران این بازار کار سابقه چندانی ندارد، و به همین دلیل می توان بازار کار تعمیر بردهای الکترونیکی را یک بازار نوپا دانست.

چگونه وارد بازار کار تعمیرات برد الکترونیکی شویم؟

افراد با ورود به این بازار می توانند صاحب یک شغل آینده دار و دائمی شوند. به دلیل خرابی لوازم مختلف همواره برای این شغل، بازار کار مناسب وجود دارد، و افراد می توانند با برنامه ریزی در این شغل مشتریان زیادی را جذب کرده و درآمد خود را افزایش دهند.

بازار کار شغل تعمیرات بردهای الکترونیکی یک بازار کار تخصصی است که با سایر حرفه های تعمیراتی تفاوت دارد. برای مثال در حرفه تعمیرات لوازم خانگی علاقه مندان می توانند این مهارت را به صورت تجربی فرا گیرند اما این شیوه در بازارکار تعمیرات بردهای الکترونیکی جوابگو نیست، و افراد به هیچ وجه نمی توانند مهارت مورد نیاز این شغل را به صورت کامل و از طریق روش های تجربی فرا بگیرند، چون در این صورت آنها همواره چندین قدم از بازار بروز این رشته عقب خواهند بود، و نتیجه این عقب ماندگی عدم موفقیت در شغل تعمیرات بردهای الکترونیکی خواهد بود.

در ادامه بهترین راه برای ورود به بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی را به شما معرفی می کنیم.

 

بهترین راه برای ورود به بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی

برای ورود به بازار کار شغل تعمیرات برد باید تخصص و مهارت های لازم این شغل را به دست آورد. برای کسب تخصص های این شغل بهترین و حرفه ای ترین راه شرکت در دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی فنی حرفه ای در آموزشگاهی معتبر است. زیرا همانطور که اشاره شد این شغل بسیار تخصصی بوده و نمی توان به صورت تجربی مهارت های مورد نیاز آن را کسب نمود.

امروزه مراکز آموزشی مختلفی در سراسر کشور این دوره آموزشی مهم را برگزار می کنند و برای ورود موفق به بازار کار این رشته لازم است در انتخاب مرکز آموزشی مورد نظر نهایت دقت و توجه را به خرج داد. برای مثال اگر یک مرکز آموزشی سطح علمی و تجربی مناسبی نداشته باشد، کاراموزان آن نمی توانند از تخصص لازم برای ورود به بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی برخوردار شوند، و در مدت کوتاهی به دلیل عدم تجربه و نبود مشتری مجبور به خروج از بازار کار می شوند.

چگونه وارد بازار کار تعمیرات برد الکترونیکی شویم؟

آموزشگاه برق گستران بهترین آموزشگاه تعمیرات برد الکترونیکی

امروزه آموزشگاه های متعددی در سراسر کشور اقدام به برگزاری دوره های برد می نمایند در این دوره های آموزشی مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا مهارت مورد نیاز شغل تعمیرات بردهای الکترونیکی به افراد آموزش داده می شود. و افراد می توانند به صورت علمی و عملی تعمیر بردهای الکترونیکی را فرا گیرند.

آموزشگاه برق گستران در تهران یکی از بهترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای در کشور است که به صورت کاملا تخصصی دوره های برد را برگزار می نماید. دوره آموزش تعمیرات برد دوره ای بسیار کاربردی برای علاقه مندان به بازار کار تعمیرات برد الکترونیکی و افرادی که در این زمینه فعال بوده و قصد حرفه ای شدن دارند می باشد.

در این دوره آموزشی، آموزشگاه برق گستران بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا، در کارگاه های مجهز و تخصصی، زیر نظر اساتید متخصص و با تجربه، صفر تا صد کلیه مطالب مربوط به تعمیرات انواع برد را به صورت عملی و علمی آموزش می دهد.

کارآموزان در این دوره ابتدا با انواع قطعات برد و کاربرد آنها آشنا شده، طریقه کار با دستگاه ها و ابزارهای لازم برای عیب یابی و تعمیر برد را فرا می گیرند، سپس به صورت تخصصی با انواع مشکلات برد الکترونیکی و طریقه عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات آشنا می شوند.

این آموزشگاه علاوه بر دوره های فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. آموزش هوشمند سازی ساختمان، آموزش برق ساختمان در تهران ، آموزش برق صنعتی، آموزش تعمیرات موبایل، کلاس آموزش نصب دوربین مدار بسته ، آموزش تعمیرات کولر و آموزش پکیج دیواری  برخی از دیگر دوره های آموزشی این آموزشگاه می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های این آموزشگاه می توانید به سایت برق گستران به آدرس https://barghgostaran.com/ مراجعه نمایید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره  02166597305 تماس بگیرید.

آدرس آموزشگاه برق گستران: میدان انقلاب، ابتدای خیابان کارگر شمالی، بین خیابان فرصت شیرازی و خیابان نصرت،  نبش کوچه مستعلی، پلاک 2، طبقه اول، واحد ۱

منبع: بازار کار تعمیرات برد الکترونیکی



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

برق‌کشی ساختمان نیازمند رعایت اصول و مراحل خاصی است که در این مطلب به آن اشاره خواهیم کرد.

روش‌های برق‌کشی ساختمان

یکی از مهم‌ترین موضوعات در برق کشی ساختمان انتخاب روش برق‌کشی هست. به طور کلی برق‌کشی در ساختمان به دو روش برق‌کشی ساختمان به روش روکار و برق‌کشی به روش تو کار وجود دارد.

در برق‌کشی ساختمان به روش روکار کلیه سیم‌های برق ساختمان از روی دیوار رد شده و قابل‌ مشاهده هست. برای پوشیده‌شدن سیم‌های برق در این روش از داکت استفاده می‌شود.

در برق‌کشی به روش توکار برخلاف روش روکار کلیه سیم‌های برق از داخل دیوار ساختمان و از زیر گچ و سیمان‌ها رد می‌شود. در این روش هیچ‌ یک از سیم‌های برق دیده نمی‌شود و نسبت به روش روکار متداول‌تر است.

اصول برق‌کشی ساختمان

برق‌کار حرفه‌ای ساختمان می‌بایست با اصول برق‌ کشی ساختمان آشنا بوده و آنها را اجرا کند. رعایت اصول سیم‌کشی ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است، در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین اصول برق‌کشی در ساختمان می‌پردازیم:

ﻧﺴﺒﺖ ﻗﻄﺮ داﺧﻠﻲ ﻟﻮﻟﻪ ﺑﻪ ﻗﻄﺮ دﺳﺘﻪ سیم‌ها حداقل ۱.۳ باشد. 

لوله‌ها ﺑﺎﻳﺪ در ﻫﻨﮕﺎم ﻧﺼﺐ ﺧﺎﻟﻲ ﺑﺎﺷﻨﺪ.

ﻓﻘـﻂ ﺑـﺎ اﺳـﺘﻔﺎده از لوله‌های ﻓﻮﻻدی ﻳﺎ ﭘﻼﺳﺘﻴﻜﻲ ﻣﺪارﻫﺎﻳﻲ ﻛﻪ در زﻳﺮ کف‌ها ﻗﺮار می‌گیرند ﺑﺎﻳـﺪ ﺻﻠﺐ اﺟﺮا ﺷﻮﻧﺪ.

نباید بیش از چهار خم ۹۰ درجه در ﻃﻮل ﻫﺮ قسمت از لوله‌کشی ﻛﻪ ﺑﻴﻦ دو جعبه‌تقسیم ﻳـﺎ وسیله‌ای ﻣـﺸﺎﺑﻪ قرار دارد وجود داشته باشد.

 اﺳﺘﻔﺎده از ﻟﻮﻟﻪﺑﺮ در لوله ‌کشی‌ برق ساختمان ﻣﻤﻨﻮع اﺳﺖ.

  ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻧﻮع ﻟﻮﻟﻪ ﺑﺪون ﺗﻌﺒﻴﻪ ﻧﻮﻋﻲ ﺟﻌﺒـﻪ در ﻣﺤﻞ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻣﻤﻨﻮع اﺳﺖ.

سیم‌های استفاده‌شده در سیم‌کشی‌ها باید تا مقطع ۱۰ میلی‌متر مربع از نوع تک مفتولی با عایق‌بندی پی‌وی‌سی باشد.

 ﭘﻴﭽﻴﺪن سیم‌ها ﺑﻪ دورهم ﺑﺮای اﻳﺠﺎد اﺗﺼﺎل اﻟﻜﺘﺮﻳﻜﻲ ﻣﻤﻨﻮع اﺳﺖ.

اﻧﺠﺎم ﺳﻴﻢ‌کشی‌های روﻛﺎر ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از سیم‌های ﭼﻨـﺪﻻیه ﻣﺎﻧﻨـﺪ ﺑﻨـﺪﻫﺎی اﻛﻴﺪا ﻣﻤﻨﻮع اﺳﺖ.

و بسیاری از موارد دیگر

 

 

مراحل برق کشی ساختمان

پس از آشنایی با اصول برق کشی در ساختمان برق‌کار حرفه‌ای می‌بایست با آگاهی از مراحل برق کشی در ساختمان اقدام به سیم کشی کند. مراحل برق کشی در ساختمان عبارتند از:

پیش از کف سازی و کاشی‌کاری و سفیدکاری دیوار

نقشه برق ساختمان را بکشید

تراز کردن قوطی کلیدها و شیار زدن مسیر لوله‌ها

کندن قوطی کلیدها و سوراخ کردن محل روشنائی سقفی

اجرای لوله برق گذاری

پوشاندن لوله‌های برق

نصب جعبه‌فیوز، آنتن، ماهواره و تلفن

تامین ارتینگ ساختمان

گذاشتن لوله فولادی 

بعد از کف سازی و کاشی‌کاری و سفیدکاری دیوار

تمیز کردن قوطی کلیدها

سیم گذاشتن در لوله پولیکاها

گذاشتن کابل شیلد دار برای بلندگوها

کابل‌کشی برق، کابل‌کشی تلفن، آنتن، ماهواره و آیفون

انجام اتصالات سر سیم‌ها

قلع اندود و عایق‌کاری کل اتصالات

بعد از نقاشی و کف تمام‌شده

بستن کلیه کلید و پریها

بستن ترمینال بر روی سر سیم‌ها

نصب دتکتورهای دود و شستی

نصب آیفون تصویری، آنتن مرکزی، نور مخفی‌ها و غیره

نصب پایه سینی برق بر روی دیوار

نصب لوله زیرسینی برق

برق‌کشی ساختمان را از کجا آغاز کنیم؟

همانطور که اشاره شد برق کشی ساختمان یکی از مهم‌ترین موضوعات در آماده سازی ساختمان هست که با توجه به رشد بازار ساختمان‌سازی در دنیای امروز از بازار کار عالی برخوردار بوده و برق‌کاران حرفه‌ای ساختمان از درآمد بالایی برخوردار می‌باشند؛ اما سؤالی که مطرح می‌شود این است که برق‌کاری ساختمان را چگونه و از کجا آغاز کنیم.

برای کسب مهارت‌های لازم در زمینهٔ برق‌کاری ساختمان راه‌های مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید برای مدتی نزد استاد برق ساختمان شاگردی کرده و از این طریق مهارت‌های لازم این شغل را به دست آورید. البته باید گفت این روش نیاز به زمان زیادی داشته و در این مدت‌زمان ممکن است افراد بسیاری وارد بازار کار این شغل شده و از شما سبقت بگیرند.

روش دیگر شرکت در دوره آموزش برق ساختمان در آموزشگاهی معتبر است. ما شرکت در دوره‌های آموزش برق ساختمان آموزشگاه فنون برق را پیشنهاد می‌کنیم، زیرا این آموزشگاه به‌صورت تخصصی و کاملاً پروژه محور و عملی صفر تا صد برق کشی ساختمان و نصب انواع سیستم‌های امنیتی و رفاهی مانند آموزش نصب دزدگیر اماکن، آموزش نصب دوربین مدار بسته، آموزش نصب اعلام حریق و غیره را آموزش می دهد.

آموزشگاه فنون برق از بهترین مراکز برگزارکننده دوره‌های برق و الکترونیکی در ایران است و همه‌ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازارکار می‌نماید.

این آموزشگاه علاوه بر دوره‌های فوق دوره‌های متعدد دیگری را برگزار می‌نماید، آموزش تعمیرات برد، آموزش برق صنعتی، آموزش پی ال سی، آموزش تعمیرات موبایل ، دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی، برخی از دوره‌های پرطرفدار این آموزشگاه است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این آموزشگاه به سایت فنون برق به آدرس /https://fonoonbargh.com مراجعه کرده یا با شماره ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس حاصل نمایید.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

تعميرات برد الكترونيكي : امروزه زندگي ما تا حدود زيادي به لوازم الكترونيكي گره خورده و اين ابزار در سطوح مختلف بسياري از امورات را براي جامعه بشري آسان مي كنند. تمامي دستگاه هاي الكترونيكي داراي يك قسمت مهم هستند كه به آن برد الكترونيكي گفته مي شود. برد الكترونيكي صفحه اي است كه مدارهاي مختلفي بر روي آن تعريف شده و قطعات متعددي بر روي آن نصب مي شوند.

 

بردهاي الكترونيكي انواع گوناگوني دارند، و با توجه به نوع وسيله و كاربرد آن از انواع متفاوت بردهاي الكترونيكي استفاده مي شود، به همين دليل براي عيب يابي و تعمير بردهاي الكترونيكي مي بايست از تخصص و مهارت لازم برخوردار بود تا بتوان به صورت اصولي و تعميرات بردهاي مختلف را انجام داد.

 

اما گاهي پيش مي آيد كه با يك وسيله روبرو هستيد كه برد آن دچار آسيب ديدگي شده است و شما دانش كافي در زمينه تشخيص عيب پيش آمده را نداريد. ما در ادامه اين متن بهترين روش براي تشخيص اوليه عيوب ايجاد شده در بردهاي الكترونيكي را به شما آموزش مي دهيم. براي تعميرات و عيب يابي تخصصي بردهاي الكترونيكي توصيه مي كنيم در دوره هاي تعميرات برد الكترونيكي ثبت نام نماييد.

 

7 مرحله اساسي براي عيب يابي بردهاي الكترونيكي

مرحله اول:

اگر دستگاه الكترونيكي پيش روي شما دچار خرابي شده است و شما مطمئن هستيد اين عيب مربوط به قسمت برد است در اولين مرحله مي بايست كاوري كه با چند پيچ بر روي برد قرار گرفته است را برداريد.

مرحله دوم:

در دومين مرحله مي بايست برد مورد نظر را باز كرده و اتصالات آن را به صورت ايمن از دستگاه جدا كنيد. افرادي كه دوره آموزش تعميرات برد الكترونيك را فراگرفته اند مي دانند كه باز و بسته كردن اين قطعات بايد با دقت خاصي انجام شود زيرا در بعضي از دستگاه ها چندين برد وجود دارد كه همه آنها به وسيله اتصالاتي به هم متصل هستند و هر گونه عجله و يا بي توجهي مي تواند به آنها آسيب زند.

 

قطعات در برخي از بردها به صورت تراشه اي يا سوكتي جا زده مي شوند، و به همين دليل مسائلي مثل گرد و غبار مي تواند بر بازدهي آنها تاثيرگذار باشد. به همين دليل توصيه مي شود اينگونه قطعات را به آرامي جدا كرده و پس از نظافت دوباره در جاي خود قرار دهيد.

 

مرحله سوم:

گاهي وسايل خارجي مي توانند باعث اختلال در كاركرد برد شوند. اين اشياء مي توانند از يك تكه چوب، كاغذ تا يك تكه فلز متغير باشند. گاهي وجود آب در برد نيز باعث اتصالي يا مختل شدن كاركرد آن مي شود. به همين دليل اگر با خيسي و آب در برد مواجه شديد حتما آن را كاملا خشك كنيد. بنابراين تمام برد را بررسي كرده و به دنبال اشيا خارجي باشيد.

 

مرحله چهارم:

اتصالات سيمي قرار گرفته در برد را بررسي كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه اتصالات سيمي پوسيده يا آسيب ديده نباشند.

 

مرحله پنجم:

قطعات قرار گرفته بر روي برد را از نظر سياهي، شكسته بودن، ذوب شدن، متورم شدن، رنگ پريده شدن و مسائلي از اين قبيل بررسي كنيد.

 

مرحله ششم:

تَرَك ها و مسيرهاي شكسته در برد را بررسي كنيد.

 

مرحله هفتم:

پس از تشخيص خرابي نوبت آن است كه عيب به وجود آمده را تعمير نماييد. براي مثال در بردهاي daughter و piggy-back مي بايستي اتصالات سيمي ثانويه حتما چك شوند چون پوسيدگي آنها مي تواند تاثير منفي بر روند كاركرد برد داشته باشد.

 

با توجه به حساس و پيچيده بودن بردهاي الكترونيك تعميرات آن امري تخصصي بوده و نيازمند دانش و مهارت لازم در اين زمينه است. توصيه مي كنيم در صورت نداشتن تخصص و مهارت لازم در اين زمينه به هيچ عنوان نسبت به تعمير و عيب يابي آن اقدامي نكنيد زيرا ممكن است آسيب بيشتري به برد وارد شود.

 

آموزش تعميرات برد الكترونيك بهترين راه عيب يابي و تعمير بردها

گذراندن دوره هاي آموزش تعمير بردهاي الكترونيكي بهترين گزينه براي فعاليت در زمينه تعمير بردهاي الكترونيكي به شمار مي رود. در واقع عيب يابي به تنهايي نمي تواند كمكي در تعمير بردهاي الكترونيك كند. بهترين گزينه اين است كه عيب يابي و تعميرات در كنار هم صورت گيرد به همين دليل توصيه مي شود افراد علاقه مندان و مستعد در اين زمينه حتما اين دوره آموزشي را فرا بگيرند.

 

افرادي كه جوياي كار هستند مي توانند با فراگيري دوره آموزش تعميرات برد الكترونيك صاحب تخصص شوند و از آن پس مي توانند به صورت شخصي و يا در قالب مراكز تعميراتي مختلف مشغول به كار شوند. تنها نكته مهم در مورد طي نمودن دوره آموزش تعميرات برد الكترونيك اين است كه حتما در مراكز تخصصي و حرفه اي گذرانده شود.

 

آموزش تعميرات برد الكترونيك دوره اي است كه مجتمع فني برق آن را مطابق با استانداردهاي روز دنيا و به وسيله بهترين اساتيد آموزشي ايران برگزار مي كند، و در نتيجه مدرك آموزشي آن از اعتبار بالايي برخوردار است.

 

اين مركز آموزشي همچنين دوره هاي ديگري در رشته هاي تعميرات موبايل، تعميرات ايسيو، نصب و تعميرات كولر و پكيج،اموزش پي ال سي،  برق ساختمان و آموزش برق صنعتي و بسياري از ديگر رشته هاي برق و الكترونيك برگزار مي نمايد، و هر ساله از اين طريق چند هزار كارآموز زبده را روانه بازار كار مي كند.

 

آموزش تعميرات موبايل و ايسيو رشته هاي با بازاركار عالي

دوره آموزشی تعميرات موبايل و آموزش تعميرات ايسيو از جمله رشته هاي پرطرفدار با بازار كار عالي و پردرآمد مي باشند كه اين آموزشگاه به صورت كاملا حرفه اي و جهت ورود كارآموزان به بازار كار برگزار مي نمايد.

 

در دوره تعميرات موبايل كارآموزان با صفر تا صد تعميرات انواع مشكلات نرم افزاري و سخت افزاري انواع موبايل هاي اندرويد و آيفون آشنا شده و در پايان دوره به عنوان متخصصي حرفه اي مي توانند وارد بازار كار شده و درآمدزايي داشته باشند.

 

در دوره آموزش تعمير اي سي يو خودرو نيز به صورت كاملا تخصصي انواع مشكلات ايسيو خودرو و طريقه عيب يابي آن آموزش داده مي شود. با توجه به عملي بودن دوره تعميرات اي سي يو خودرو كارآموزان در پايان اين دوره مي توانند ايسيو انواع خودروهاي داخلي و خارجي را عيب يابي و تعمير نمايند.

 

شما براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد دوره هاي اين آموزشگاه مي توانيد به وب سايت رسمي اين مركز آموزشي به آدرس اينترنتي www.fannibargh.com مراجعه نماييد يا با شماره 02166121029 تماس حاصل نموده و مشاوره رايگان بگيريد.

منبع: نكات تعميرات برد الكترونيكي

 



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

مشكلات رايج پكيج ديواري گوناگون بوده و از جمله مهم ترين مسائلي است كه بسياري از مصرف كنندگان پكيج هاي ديواري با آن روبه رو شده و دنبال راهي براي رفع آن مي باشند.

 

در حال حاضر و با افزايش قيمت منابع سوخت هاي فسيلي و محدود بودن آنها، ديگر نمي توان به روش هاي سنتي براي گرم كردن ساختمان ها اقدام كرد، و در نتيجه بهترين اقدام اين است كه از ابزار و تجهيزات بروز براي اين كار استفاده شود.

 

يكي از بهترين تجهيزات گرمايشي و رفاهي ساختمان هاي نوين پكيج ها هستند كه مي توانند با كمترين ميزان مصرف انرژي بيشترين بازدهي ها را به همراه داشته باشند. پكيج ديواري در واقع وسيله اي است كه با مصرف مناسب سوخت و همچنين بهره گيري از تجهيزات الكترونيكي به صورت مناسب در زمينه گرمايش قسمت هاي مختلف يك ساختمان اقدام مي كند.

 

به همين دليل مي توان تعميرات اساسي و حرفه اي پكيج ديواري را يك فن تخصصي دانست كه تنها افرادي مي توانند آن را انجام دهند كه دوره آموزش تعمير پكيج ديواري را در مراكز معتبر سپري كرده اند. اما گاهي مي توان با يك سري اطلاعات قسمتي از مشكلات و تعميرات پكيج ها ديواري را به صورت شخصي انجام داد. در ادامه به بررسي مشكلات ايجاد شده در پكيج هاي ديواري و دلايل بروز آنها پرداخته مي شود.

 

رايج ترين مشكلات پكيج ديواري چيست و چگونه مي توان آن را رفع نمود؟

پكيج ديواري وسيله اي پيچيده بوده تعميرات آن نيز به دانش و مهارت كافي نياز دارد، نداشتن تخصص لازم در اين زمينه منجر به وارد شدن خسارات جبران ناپذيري خواهد شد.

براي تعميرات پكيج ديواري به صورت پيشرفته بايد حتما دوره هاي آموزش تعميرات پكيج ديواري در مراكز آموزشي طي شود ولي با اين حال، ما در اين قسمت مشكلات رايج پكيج ديواري را عنوان و دلايل ايجاد اين مشكلات را بررسي مي كنيم. مهمترين و معمول ترين مشكلاتي كه در كاركرد يك پكيج ديواري به وجود آيد عبارتند از:

 

پكيج بيش از اندازه داغ مي كند:

داغ شدن بيش از اندازه آب پكيج يكي از مشكلات رايج در رابطه با پكيج ديواري است. اين مشكل مربوط به ترموستات دستگاه است و باعث مي شود دماي آب را پايين تر از ميزان واقعي نشان دهد. براي حل اين مشكل توصيه مي كنيم ترموستات دستگاه را تعمير و يا تعويض كنيد.

 

روشن نشدن پكيج:

اين مشكل بنا به دلايل گوناگوني ممكن است اتفاق بيفتد. از جمله دلايلي كه موجب اين اتفاق مي شوند مي توان به عدم تنظيم فشار مناسب، مسدود بودن لوله ها، خرابي ترموستات و مشكلات شمعك اشاره كرد.

 

براي رفع اين مشكل مي توان با تامين كردن فشار آب نوسان آن را كنترل كرد و با استفاده از محافظ برق، جريان برق را كنترل كرد يا با تعويض شير ورودي گاز، نقص ورودي گاز را از بين برد و با تعويض كردن سوئيچ فشار هوا، نقص ناشي از فشار هوا را از بين برد.

 

كار نكردن دكمه هاي پكيج:

اين مورد مربوط به قسمت هاي الكترونيكي و احتمالا برد دستگاه است. اين مشكل بايد بلافاصله پس از بروز رفع شود، در غير اين صورت مشكلات ديگري را به همراه خواهد داشت. جهت رفع مشكل كار نكردن دكمه هاي پكيج ديواري نسبت به تعميرات برد پكيج ديواري اقدام كنيد.

 

هواگيري شوفاژ:

حتما بايد براي نصب پكيج از افرادي استفاده شود كه در دوره هاي آموزش نصب پكيج ديواري شركت كرده و موفق به اخذ مدرك شده اند. براي نصب پكيج حتما بايد آن را در حالت تراز نصب كرد تا آب به قسمت هاي مختلف شوفاژ و رادياتور برسد. اگر شوفاژ در قسمت بالايي سرد و در قسمت پايين گرم بود بايد، هواگيري پكيج را انجام داد.

 

گرم نشدن شوفاژ:

گاهي پيش مي آيد كه آب پكيج گرم است اما شوفاژها همچنان سرد هستند. اين مشكل به دليل ايجاد عيب در شير سوئيچ رخ مي دهد. شير سوئيچ قطعه اي است كه به صورت قفلي عمل مي كند و اولويت آب پكيج را به سمت شيرهاي آب و يا شوفاژها هدايت مي كند. زماني كه اين قطعه خراب شود تقسيم آب را به درستي انجام نمي دهد و مشكلات ذكر شده در پكيج يا شوفاژ رخ مي دهد. بنابراين براي رفع اين مشكل سريعا نسبت به تعويض شير سوئيچ اقدام كنيد.

 

پكيج به كلي آب را گرم نمي كند:

در اين حالت حتما يك متخصص حوزه تعميرات، بايد از پكيج مورد نظر بازديد كند تا بتواند عيب آن را تشخيص دهد. زيرا اين حالت بنا به دلايل مختلفي در پكيج ها رخ مي دهد.

 

معرفي دوره آموزش پكيج ديواري آموزشگاه فنون برق

آموزش پكيج ديواري دوره هاي پولساز و آينده دار به شمار مي رود كه با رشد روز افزون پكيج ها در زندگي بشر، نياز به افراد متخصص در اين حوزه بيشتر احساس مي شود. اين دوره آموزشي شامل دو دوره آموزش تعميرات پكيج ديواري و آموزش نصب پكيج ديواري مي باشد.

 

در دوره تعميرات پكيج ديواري به صورت تخصصي و كاملا عملي صفر تا صد تعميرات انواع برندهاي پكيج ديواري مانند بوتان، ايران رادياتور و غيره آموزش داده مي شود. دوره آموزش نصب پكيج ديواري نيز به صورت كاملا مرحله به مرحله و كاملا عملي صفر تا صد طريقه نصب پكيج ديواري را آموزش مي دهد. كارآموزان پس از طي نمودن دوره هاي فوق و اخذ مدرك معتبر از اين آموزشگاه مي توانند در داخل و خارج كشور به صورت شخصي و يا در قالب مراكز تعميرات و خدماتي مشغول به كار شوند.

 

آموزشگاه فنون برق علاوه بر دوره پكيج ديواري دوره هاي آموزشي متعدد ديگري را نيز برگزار مي نمايد. دوره آموزشی تعميرات موبايل، آموزش كولر گازي، دوره آموزش تعمير لوازم خانگي، آموزش تعميرات اي سي یو خودرو، آموزش برق خودرو برخي از دوره هاي آموزشي پرطرفدار اين آموزشگاه است كه زير نظر بهترين اساتيد آموزشي ايران و به وسيله بروزترين تجهيزات آموزشي روز دنيا برگزار مي شوند.

 

علاقه مندان به مشاغل فني از سراسر كشور مي توانند در دوره هاي آموزشي اين مجتمع آموزشي شركت كنند. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد دوره هاي اين آموزشگاه مي توانيد به وب سايت رسمي مجتمع فنون برق به آدرس اينترنتي https://fonoonbargh.com مراجعه نماييد. همچنين براي دريافت مشاوره رايگان با شماره 02166576476 تماس حاصل نماييد.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

تعميرات موبايل همانند هر كار ديگري نيازمند رعايت نكات و قوانين و مقرراتي است كار فير مستقيمي بر كيز . در اين مطلب به بررسي نكات تعميرات موبايل مي پردازيم با ما همراه باشيد.

نكته 1: از ابزارهاي مناسب براي تعميرات موبايل استفاده كنيد.

يكي از مهم ترين نكات در تعميرات موبايل توجه و به كارگيري ابزارهاي مناسب براي تعميرات مي باشد. داشته باشيد استفاده به خاطر از ابزار نامناسب براي تعميرات موبايل باعث بروز آسيب جدي هاي و جبران ناپذور متاسفانه بسياري از تعميركاران به اين موضوع توجه نكرده و به زور يا از استفاده ابزارهاي نامناسب,

به طور مثال براي شل كردن قاب گوشي مي بايست از ابزارهاي آياسكلك (iSclack) قاب كش و ساكشن كاپ استفاده كرد اما برخي از تعميركاران از اين ابزارها استفاده نكرده يا با زور قاب گوشي را جدا مي نمايند و اين امر باعث مي شود تا به كابل ها و ديگر قطعات گوشي آسيب وارد شود.

نكات طلايي كه هنگام تعميرات موبايل بايد رعايت كرد

نكته 2: در جداسازي قطعات گوشي دقت داشته و عجله نكنيد.

دقت و حوصله از ديگر نكات مهم براي موفقيت در شغل تعميرات موبايل است بنابراين هنگام جداسازي اجزاي گوشي عجله نداشته و با دقت و حوصله قطعات را جدا كنيد, زيرا بسياري از كابل ها و قطعات گوشي مانند سيم آنتن, كابل دوربين, كانكتورهاي روي برد بسيار حساس بوده و سهل انگاري هنگام جداسازي قطعات گوشي ممكن است آسيب هاي جبران ناپذيري را به اين قطعات وارد

نكته 3: چينش صحيح قطعات گوشي و بستن تمام پيچ ها

يكي از مهم ترين نكات هنگام تعمير گوشي چينش مناسب اجزاي گوشي پس از باز كردن و بستن تمامي پيچ ها است. Photos

براي جلوگيري از بروز اين مشكل توصيه مي كنيم هنگام باز كردن قطعات هر يك از قطعات گوشي به همراه كابل ها , پيچ ها و متعلقاتش را در گوشه اي از ميز كار قرار داده و به تربيت ديگر اجزا باز شده در هر مرحله را در كنار آن بگذاريد. با انجام اين كار هنگام بستن گوشي دچار سردرگمي نبوده و مي دانيد كدام قطعه را در كدام مرحله بايد نصب

نكات طلايي كه هنگام تعميرات موبايل بايد رعايت كرد

نكته 4: به اطلاعات حافظه گوشي مشتري و سيمكارت او اهميت دهيد.

توصيه مي كنيم هنگام تحويل گوشي براي تعميرات حافظه گوشي و سيمكارت او را بازگردانيد. در صورتي كه فراموش كرديد اين كار را انجام دهيد , حتما سيمكارت و حافظه را در باتتا شاشته و نام مشر 

همچنين هنگام تعمير گوشي از مشتري بخواهيد از اطلاعاتي كه بر روي حافظه گوشي ذخيره شده است نسخه پشتيبان تهيه كند , تا حد ممكن تلاش كنيد تا اطلاعات گوشي پاك نشود و تا حد امكان از پاك شدن اطلاعات گوشي مشتري جلوگيري به عمل آوريد .

نكته 5: از قطعات مرغوب استفاده كنيد.

به كارگيري قطعات مرغوب يكي از مهم ترين نكاتي است كه هنگام تعميرات موبايل بايد در نظر داشته باشيد. Photos اين امر باعث مي شود تا موبايل در مدت زمان كوتاهي مجددا خراب شود و اين امر منجر به نارضايتي مشتري و عدم اعتو

نكته 6: دانش خود را در زمينه تعميرات موبايل بروز كنيد.

همانطور كه مي دانيد تكنولوژي موبايل روز به روز در حال توسعه است , بنابراين تعميركار حرفه اي موبايل مي بايست خود را با اين تغييرات هم سو كرده و مهارت ها و تخصص لازم براي تعميرات به روز ترين مدل هاي گوشي را داشته باشد . متاسفانه بسياري از تعميركاران گوشي در زمينه تعميرات گوشي هاي جديد مهارت و تخصص لازم را نداشته و بدون داشتن مهارت اقدام به تعمير و عيب يابي مي كنند و در بسياري از موارد به دليل نداشتن تخصص لازم به جاي عيب يابي خسارت و لطمه بيشتري را به گوشي وارد مي نمايند.

اما تعميركاران حرفه اي موبايل با اطلاعات و دانش روز تعميرات موبايل آشنا بوده و دوره ها و كلاس هاي آموزش تعميرات موبايل را به صورت تخصصي و حرفه اي گذارنده اند . بنابراين توصيه مي كنيم پيش از آن كه وارد بازار كار تعميرات موبايل شويد. 

اگر به دنبال آموزشگاهي حرفه اي براي گذراندن دوره تعميرات موبايل هستيد , آموزشگاه فني برق يكي از بهترين آموزشگاه ها در اين حوزه است كه به صورت كاملا تخصصي و حرفه اي در كارگاه هاي مجهز و زير نظر اساتيد متخصص دوره آموزش تعميرات موبايل را برگزار مي نمايد . دوره مي هاي توصيه كنيم  اموزش تعميرات موبايل را با و برق درآموزشگاه فني سپري كرده دريافت مدرك معتبر فني حرفه اي آماده ورود به شغل تعميرات موبايل شويد.

نكات طلايي كه هنگام تعميرات موبايل بايد رعايت كرد

مزاياي شركت در دوره هاي تعميرات موبايل فني برق چيست؟

آموزشگاه فني يكي از بهترين آموزشگاه هاي برگزار كننده دوره هاي موبايل در تهران است كه به صورت تخصصي و حرفه اي به آموزش تعميرات سخت افزاري و نرم افزاري انواع برندهاي موبايل اندرويد و آيفون مي پردازد . از جمله مزاياي شركت در دوره تعميرات موبايل اين آموزشگاه عبارتند از:

  • آموزش بر اساس جديدترين سرفصل هاي آموزشي تعميرات موبايل
  • آموزش عملي در كارگاه ها مجهز
  • آموزش زير نظر اساتيد با تجربه و حرفه اي تعمير موبايل
  • آموزش زير نظر سازمان فني حرفه اي
  • ارائه مدرك معتبر فني حرفه اي
  • برگزاري دوره در ساعات منعطف
  • پشتيباني نامحدود كارآموزان پس از پايان يافتن دوره آموزشي
  • برگزاري مجدد دوره به صورت رايگان در صورت عدم يادگيري كارآموزان
  • ارائه مشاوره هاي بازاريابي جهت ورود موفق به بازار كار
  • رفت و آمد آسان به دليل نزديك بودن به وسايل حمل و نقل عمومي
  • تدارك خوابگاه براي كارآموزاني كه ساكن استان تهران نيستند.
  • اين آموزشگاه علاوه بر دوره هاي تعميرات موبايل دوره هاي آموزشي ديگري در زمينه برق و الكترونيك برگزار . در ادامه به صورت مختصر با يكي از پردرآمد ترين دوره هاي اين آموزشگاه كه طرفداران بسياري نيز دارد 
     

    آموزش كولر گازي دوره اي با درآمد بالا

    آموزش كولر گازي  از دوره بسيار هاي اين است كه پرطرفدار آموزشگاه امروزه به با توجه افزايش تقاضا براي از نصب كولر گازي درآمد بالايي نيز برخوردار مي باشد. آموزش كولر گازي به دو دوره آموزش تعميرات كولر گازي و آموزش نصب كولر گازي تقسيم مي شود. در دوره  آموزش تعميرات كولر گازي  صفر تا صد مطالب مربوط به طريقه عيب يابي, در دوره نصب كولر گازي نيز به صورت كاملا تخصصي كليه مراحل مربوط به نصب كولر گازي آموزش داده مي شود. 

    كارآموزان در دوره كولر گازي به صورت كاملا.
  • توانند وارد بازار كار كولر گازي شده و همانند استادكاري ماهر به نصب و تعميرات انواع برندهاي كولر بپ
  • هاي برق فني آموزشگاه دوره متعدد ديگري از جمله دوره اموزش تعمير لوازم خانگي و آموزش تعميرات اي سي يو خودرو نام برد. كسب براي اطلاعات بيشتر درباره اين دوره هاي و از آموزشگاه بهره مندي تخفيف به سايت هاي برق ويژه فني به آدرس https: // fannibargh.com/  مراجعه كنيد. براي دريافت مشاوره رايگان نيز با شماره 02166121029 تماس حاصل نماييد. 


:: برچسب‌ها: تعمیرات موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()