نوشته شده توسط : پریسا راد

همان طور که می دانید امروزه موبایل بسیار پرکاربرد بوده و می توان گفت تمامی افراد جامعه مدت زمان بسیاری را با این وسیله کار می کنند. با توجه به افزایش تقاضا و استفاده گسترده از این وسیله بدون شک تقاضا برای تعمیرات آن نیز افزایش یافته و افراد به دنبال تعمیرکاری حرفه ای برای تعمیر و عیب یابی موبایل می باشند. در چنین شرایطی تعمیرکاران حرفه ای موبایل می توانند از بازار کار خوب این حرفه استفاده کرده و به درآمدزایی بپردازند.

ورود به بازار کار تعمیرات موبایل کار سختی نیست تنها کافیست مهارت و تخصص لازم در زمینه تعمیرات موبایل را به دست آورید و بهترین راه برای کسب این تخصص شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل آن هم در آموزشگاهی معتبر می باشد. اما سوالی که در اینجا مطرح است این است که بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل کدام است؟

آیا بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در ایران را می شناسید؟

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل کدام است؟

با توجه به افزایش تقاضا برای تعمیرات موبایل آموزشگاه های متعددی اقدام به برگزاری دوره های تعمیرات موبایل پرداخته اند. متأسفانه آموزش در بسیاری از این آموزشگاه ها کاربردی نبوده و کارآموز در پایان دوره آموزشی به صورت عملی و در محیط واقعی نمی تواند از آموزش ها بهره گیرد. بنابراین هنگام انتخاب آموزشگاه برای گذراندن دوره های تعمیرات موبایل توجه داشته باشید که  آموزشگاه مربوطه تحت نظارت سازمان فنی حرفه ای کشور و به صورت کاملا عملی و کاربردی، زیر نظر اساتید برجسته به آموزش مباحث مربوطه بپردازد.  بنابراین باید بگوییم هنگام انتخاب آموزشگاه تعمیرات موبایل جهت گذراندن این دوره آموزشی دقت داشته باشید که آموزشگاه انتخاب شده موارد زیر رعایت شده باشد:

آموزش بر اساس آخرین سرفصل‌های آموزشی روز دنیا
ارائه مدرک رسمی فنی حرفه‌ای
آموزش زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای کشور
آموزش عملی و کاربردی
آموزش زیر نظر اساتید باتجربه
آموزش در کارگاه‌های مجهز

با بررسی آموزشگاه های مربوطه در این زمینه به این نتیجه رسیدیم که آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل کشور است که به صورت کاملا تخصصی در محیطی شبیه به محیط واقعی کار و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور به آموزش مباحث مربوطه می پردازد. لازم به ذکر است که کلیه آموزش ها در این آموزشگاه توسط اساتید متخصص آموزش داده شده و کارآموزان می توانند تمامی مباحث را به صورت عملی در کارگاه با تجهیزات کامل انجام دهند. همچنین در پایان دوره مدرک معتبر فنی حرفه ای به کارآموزان ارائه می شود.

فنون برق برای حضور موفق کارآموزان در بازار کار علاوه بر آموزش مباحث مربوط به تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری انواع موبایل اندروید و آیفون مشاوره های کاربردی جهت ورود کارآموزان به بازار کار به آنها ارائه می دهد. بنابراین برای شرکت در دوره های آموزش تعمیر موبایل توصیه می کنیم این دوره را در آموزشگاه تعمیرات موبایل فنون برق سپری کنید.

 این آموزشگاه علاوه بر دوره فوق دوره های تخصصی دیگری را برگزار می نماید. در ادامه به معرفی مختصر دیگر دوره های پرطرفدار و درآمدزا این آموزشگاه می پردازیم.

آیا بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در ایران را می شناسید؟

آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فنون برق

لوازم خانگی به عنوان یکی از مهم ترین لوازم مورد نیاز هر خانه بعد از مدتی ممکن است به دلایل مختلفی دچار نقص و مشکلات فنی شود، به همین خاطر، تعمیرات لوازم خانگی دارای اهمیت بالایی است و افرادی که علاقه مند به یادگیری آموزش تعمیرات لوازم خانگی هستند، می توانند کلاس های آموزشی مربوط به تعمیرات لوازم خانگی را در آموزشگاه فنون برق سپری کرده و با کسب مدرک معتبر در این زمینه به صورت حرفه ای به فعالیت در این شغل بپردازند.

آموزش تعمیرات انواع لوازم خانگی شامل: آموزش تعمیرات انواع یخچال ساید، معمولی و فریزر، آموزش تعمیرات انواع برندهای لباسشویی، آموزش تعمیرات انواع ظرفشویی قدیم و جدید، آموزش تعمیر جارو برقی و دیگر لوازم خانگی از جمله مطالب آموزشی در دوره آموزش تعمیر لوازم خانگی فنون برق می باشد.

آموزش نصب کولرگازی در آموزشگاه فنون برق

آموزش نصب کولر گازی از دیگر دوره های آموزشی پرطرفدار در آموزشگاه فنون برق است که همه ساله کارآموزان بسیاری دراین دوره ثبت نام کرده و وارد بازار کار می شوند. در این دوره آموزشی به صورت کاملا تخصصی و در کارگاهی مجهز تمامی مراحل و نکات مربوط به نصب انواع کولر گازی به کارآموزان ارائه می شود. کارآموزان در پایان این دوره آموزشی قادر به نصب انواع برندهای کولر گازی بوده و در مدت زمان کوتاهی به استادکاری ماهر در زمینه نصب کولر گازی تبدیل خواهند شد.

آیا بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در ایران را می شناسید؟

آموزش برق ساختمان در آموزشگاه فنون برق

برق ساختمان از سری کارهای تخصصی است که نیاز به مهارت بسیار بالایی دارد، این شغل با توجه به اهمیت برق در ساختمان ها همواره از بازار کار خوبی برخوردار می باشد و متخصصان این رشته از درآمد بالایی برخوردار هستند. دوره آموزش برق ساختمان نیز با توجه به بازار کار خوب این رشته از جمله دوره های پرطرفدار آموزشگاه فنون برق می باشد و همه ساله کارآموزان بسیاری در این دوره ثبت نام کرده و وارد بازار کار می شوند.

آموزش کامل سیم کشی ساختمان، آموزش نصب آیفون تصویری، آموزش نصب دوربین مدار بسته، آموزش نصب دزدگیر اماکن، آموزش نصب سیستم اعلام حریق، آموزش نصب انواع درب های برقی از جمله مباحث آموزشی در این دوره می باشد که توسط اساتید متخصص و حرفه ای برق در کارگاه های مجهز به کارآموزان آموزش داده می شود.

آموزش نصب دزدگیر خودرو در آموزشگاه فنون برق

آموزش نصب دزدگیر ماشین نیز از دیگر رشته های محبوب در آموزشگاه فنون برق است که همه ساله افراد بسیاری در آن ثبت نام کرده و وارد بازار می شوند. آموزش نصب دزدگیر خودرو دوره ای کاملا تخصصی و مهم است که با فراگیری آن از مراکز معتبری مانند آموزشگاه فنون برق می توان به صورت مجزا و یا حتی برای شرکت های خدماتی مختلف مشغول بکار شد.

 تقریبا تمامی افرادی که در دوره های آموزشی نصب دزدگیر ماشین فنون برق شرکت کرده اند، پس از پایان دوره جذب بازار کار می شوند. زیرا کلیه آموزش ها در این آموزشگاه به صورت کاملا عملی و توسط اساتید با تجربه و متخصص این رشته به کارآموزان ارائه می گردد. به همین دلیل باید برای انتخاب مرکز و گذران دوره نصب دزدگیر ماشین نهایت دقت و توجه را به خرج داد.

آموزش نصب کولر گازی، آموزش تعمیرات برد، آموزش هوشمند سازی ساختمان، آموزش تعمیرات پکیج برخی از دیگر دوره های این آموزشگاه است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزشی این مرکز، تخفیف دوره ها و سایر اطلاعات تکمیلی به وب سایت رسمی این شرکت به آدرس اینترنتی www.fonoonbargh.com  مراجعه نمایید یا با شماره 02166576476 تماس بگیرید.

آدرس آموزشگاه: تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، بعد از چهار راه فرصت شیرازی نبش کوچه مستعلی، پلاک 2، طبقه اول مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

اگر به دنبال شغلی پردرآمد هستید باید بگوییم که تعمیرات موبایل یکی از مشاغل پردرآمد در بازار کار امروز است. اگر چه برای موفقیت و درآمدزایی در این بازار می بایست دانش و مهارت لازم را داشته باشید اما با شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات موبایل می توانید به این مهارت دست یافته و پس از آن از درآمد خوبی برخوردار شوید. اگر به دنبال دوره آموزشی حرفه ای هستید توصیه می کنیم در دوره آموزش تعمیرات تخصصی موبایل آموزشگاه فنی برق ثبت نام نمایید.

در رابطه با بازار کار تعمیرات موبایل باید گفت، همانطور که می دانید امروزه موبایل جایگاه ویژه ای در زندگی بشر داشته و تقریبا در تمامی سطوح زندگی انسان نفوذ کرده است، به همین دلیل داشتن این وسایل از جمله ضروریات زندگی به شمار می رود. از آنجائیکه تعداد تلفن های همراه موجود در جامعه رقم زیادی است و همچنین خرابی و رفع عیب از این دستگاه ها عضوی جدانشدنی است . این موضوع نشان از بازار کار عالی و پردرآمد برای متخصصان تعمیرات موبایل می دهد.

در صورتی که علاقه مند به حضور در بازاکار تعمیرات موبایل و درآمدزایی در آن هستید، پیش از ورود ابتدا می بایست با شرایط بازار و عوامل تاثیرگذار در موفقیت در شغل تعمیرات موبایل آشنا شوید، در این مطلب به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

چگونه در شغل تعمیرات موبایل موفق شویم؟

با توجه به حساس و پیچیده بودن قطعات موبایل، تعمیرات این وسیله امری تخصصی بوده و نیازمند دانش و مهارت حرفه ای می باشد. در واقع باید گفت مهم ترین عامل برای موفقیت در بازار کار تعمیرات موبایل داشتن مهارت و دانش تخصصی در رابطه با تعمیرات موبایل است.

یک تعمیرکار حرفه ای موبایل می بایست با تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع موبایل های اندروید و آیفون و نحوه عیب یابی و رفع مشکلات آن آشنا باشد و این مهارت از طریق مشاهده فیلم های تعمیرات موبایل یا خواندن جزوه های مربوط به تعمیرات موبایل به دست نمی آید. در واقع باید گفت بهترین راه برای رسیدن به این مهارت شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات موبایل آن هم در آموزشگاهی حرفه ای می باشد. در واقع با حضور در دوره تعمیرات موبایل و فراگرفتن فن تعمیرات موبایل می توان یک حرفه و شغل آینده دار داشت.

اما برای شرکت در یک دوره تعمیرات تخصصی موبایل باید در انتخاب آموزشگاه مورد نظر نهایت دقت و توجه را به خرج داد. دوره تعمیرات موبایل امروزه توسط شرکت ها و آموزشگاه های مختلفی برگزار می شود و لازم است برای یادگیری اصولی این فن، به آموزشگاه تعمیرات موبایل مراجعه شود که از بهترین کادر آموزشی، ابزار و تجهیزات برای برگزاری دوره تعمیرات تخصصی خود استفاده می کنند. از آنجایی که هر روز مدل های جدیدی به بازار گوشی موبایل و تبلت ورود می کند در نتیجه لازم است که آموزشگاه هایی برای اینکار انتخاب شوند که به این مسئله مهم در انجام دوره آموزشی تعمیرات موبایل خود اهمیت می دهند.

برای شرکت در دوره های تعمیرات موبایل پیشنهاد می کنیم در دوره های آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی برق ثبت نام کنید.

علاوه بر داشتن تخصص و مهارت، قیمت گذاری مناسب برای انجام خدمات ، خوش قول بودن، سرعت عمل، ارائه خدمات با کیفیت، تبلیغات مناسب و غیره نیز از عوامل تاثیر گذار بر موفقیت در این شغل هستند.

بازار کار نصب دوربین مدار بسته و نحوه درآمدزایی

نصب دوربین مدار بسته پس از تعمیرات موبایل یکی از رشته های مهمی است که امروزه از رونق بالایی برخوردار است. امروزه وجود دوربین مدار بسته برای بسیاری از مراکز یک امر واجب است و تقریبا در تمامی مراکز اداری، تجاری، خدماتی، رفاهی و عمومی می توان این وسیله را مشاهده کرد، که این امر نشان از بازار کار خوب دوربین مدار بسته می دهد.

برای آن که بتوان وارد این بازار کار دوربین مدار بسته شد و به درآمدزایی پرداخت می بایست مهارت و دانش لازم در نصب انواع دوربین مدار بسته آنالوگ، آی پی، hd و غیره را داشت. بهترین راه برای رسیدن به این مهارت شرکت در دوره های آموزش دوربین مدار بسته است. در این دوره های آموزشی، آموزش صفر تا صد نصب دوربین مدار بسته به صورت عملی آموزش داده می شود. 
البته برای آن که پس از گذراندن دوره آموزشی بتوانید وارد بازار کار شده و به کسب درآمد بپردازید توصیه می کنیم دوره نصب دوربین مدار بسته را در آموزشگاهی معتبر مانند آموزشگاه فنی برق سپری کنید.

چگونه در بازار کار نصب دوربین مدار بسته درآمدزایی کنیم؟

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر کسب درآمد و جذب مشتری در بازار کار نصب دوربین مدار بسته افزایش میزان تعاملات و ارتباطات است. برای اینکه در این شغل موفق شده و به درآمدزایی بپردازید می توانید با فروشگاه های دوربین مدار بسته و تجهیزات آن، مدیران ساختمان ها و ادارات، فروشگاه های قطعات الکتریکی و غیره تعامل داشته و از آن بخواهید شما را به مشتریان معرفی کنند.

همچنین می توانید در نرم افزارهایی مانند استاد کار، آچاره و غیره ثبت نام کرده و از طریق همکاری با آن ها به جذب مشتری بپردازید. می توانید در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته و در تلگرام یا اینستاگرام تبلیغات داشته باشید.

بازار کار دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری

امروزه پکیج های دیواری عضو جدانشدنی ساختمان های هستند و با توجه به افزایش تقاضا و جایگزینی آنها به جای دیگر لوازم گرمایشی مانند آبگرمکن و بخاری نصب و تعمیرات پکیج دیواری از بازار کار خوبی برخوردار است. ورود به بازار کار تعمیرات پکیج دیواری نیاز به سرمایه بسیار نداشته و باید گفت شرط لازم برای حضور در این بازار داشتن تخصص و مهارت است.

در واقع باید گفت تعمیرکار حرفه پکیج دیواری برای موفقیت در بازار کار پکیج می بایست دانش و مهارت لازم در تعمیر و عیب یابی انواع پکیج دیواری را داشته باشد و بهترین راه برای رسیدن به این مهارت شرکت در دوره های آموزش تعمیر پکیج دیواری در آموزشگاهی معتبر می باشد.

در این دوره آموزشی صفر تا صد مباحث مربوط به تعمیرات پکیج مانند مشکلات افت فشار پکیج دیواری، مشکلات شیر انبساط، هواگیری پکیج و بسیاری از موارد دیگر آموزش داده می شود.

دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری در سطوح مختلفی انجام می گیرد و شرکت های مختلفی نیز در زمینه انجام این خدمت فعالیت دارند. در نتیجه توصیه می شود برای حضور در دوره های آموزش تعمیرات پکیج دیواری مرکز آموزشی را انتخاب کنید که از پرسنل مجرب و بهترین ابزار ممکن استفاده می کنند. همچنین سطح کاری و مدرک ارائه شده نیز یکی دیگر از ویژگی های مهم مراکز آموزش تعمیرات پکیج دیواری که لازم است قبل از حضور و ثبت نام در دوره ها، کیفیت مدرک آموزشگاه ها را از مراکز معتبر استعلام کرد، و مراکزی را انتخاب کرد که حتما زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور فعالیت دارند.

این آموزشگاه علاوه بر دوره های فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. از جمله پرطرفدارترین دوره های آموزشی این آموزشگاه عبارتند:

 

دوره تعمیر کولر گازی

دوره تعمیرات ایسیو

دوره تعمیر لوازم خانگی 

و بسیاری از دیگر دوره های آموزشی

بهترین مرکز برگزاری دوره تعمیرات تخصصی موبایل، پکیج و دوربین مدار بسته

در صورتی که به دنبال آموزشگاهی با سابقه و مجهز برای یادگیری مهارت های فنی و ورود به بازار کار هستید ما به شما آموزشگاه فنی برق را توصیه می کنیم. دوره های تخصصی برق و الکترونیک در مجتمع فنی برق برای تمامی افراد از سراسر کشور امکان پذیر است و تمامی داوطلبان می توانند برای شرکت در دوره مورد نظر خود در وب سایت رسمی این مجتمع به آدرس www.fannibargh.com ثبت نام نمایند یا با شماره 02166121029 تماس حاصل نمایند. کارشناسان این مرکز آمادگی دارند برای حضور موفق شما در دوره های آموزشی به شما مشاوره کاملا رایگان دهند.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

در این مطلب به بررسی بازار کار تعمیرات پکیج دیواری و دیگر مشاغل فنی در سال 99 به طور خلاصه و راز موفقیت در این مشاغل و درآمدزایی در آن می پردازیم.

معرفی بازار کار تعمیرات پکیج دیواری

با توجه به جایگزینی پکیج دیواری به جای دیگر سیستم های گرمایشی و حجم بالای استفاده از آن در کشور بدون شک نیاز به خدمت رسانی و تعمیر و عیب یابی پکیج دیواری نسبت به گذشته افزایش یافته و روز به روز بیشتر خواهد شد. این نشان از بازار کار عالی تعمیرات پکیج دیواری و درآمد خوب برای متخصصان پکیج می دهد.

 

بازار کار عالی تعمیرات پکیج دیواری و دیگر مشاغل فنی در سال 99

در صورتی که قصد دارید وارد این بازار شده و به درآمد زایی بپردازید باید با شرایط و عوامل تاثیر گذار بر موفقیت در این شغل آشنا بوده و آنها را پیش بگیرید در این مطلب به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت.

چگونه در شغل تعمیرات پکیج دیواری موفق شویم؟

یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار برای موفقیت در تعمیرات پکیج دیواری دانش و مهارت است. یک تعمیرکار حرفه ای پکیج دیواری می بایست با کلیه مشکلات پکیج دیواری و طریقه عیب یابی آن آشنا بوده و بتواند انواع برندهای پکیج دیواری را تعمیر نماید. لازمه رسیدن به این تخصص شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات پکیج دیواری است. امروزه آموزشگاه های متفاوتی این دوره آموزشی را برگزار می نماید، پیشنهاد می کنیم در دوره آموزش تعمیر پکیج دیواری آموزشگاه فنون برق که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و به صورت عملی این دوره را برگزار می نماید شرکت نمایید.

علاوه بر دانش و مهارت میزان ارتباطات و تبلیغات از عوامل مهم و تاثیر گذار دیگری هستند که برای موفقیت در تعمیر پکیج باید به آن توجه داشت. خوشبختانه امروزه راه هایی گوناگونی برای تبلیغات بدون پرداخت هزینه وجود دارد.

بازار کار عالی تعمیرات پکیج دیواری و دیگر مشاغل فنی در سال 99

به طور مثال می توانید در وب سایت هایی مانند آچاره یا استاد کار ثبت نام کرده و درآمدزایی کنید، یا در شبکه هایی مانند اینستاگرام و تلگرام به تبلیغات بپردازید. همچنین می توانید از طریق پخش تراکت در فروشگاه های تجهیزات برقی و برقراری تعامل با فروشندگان به جذب مشتری بپردازید.

آموزش نصب دوربین مدار بسته و درآمدزایی از آن

نصب دوربین مدار بسته از دیگر مشاغلی است که از بازار کار و درآمد خوبی برخوردار است. امروزه نصب دوربین مدار بسته برای تمامی محل های کاری و سکونت بشر امری ضروری بوده و با توجه به ساخت و سازهای جدید و همچنین استهلاک این دستگاه ها می توان به آینده کاری این حرفه کاملا امیدوار بود.

برای اینکه بتوان در بازار کار این رشته به راحتی جذب شد و درآمدزایی کرد می بایست از دانش و مهارت بالایی برخوردار بوده و مهارت در نصب انواع مدل های دوربین مدار بسته مانند دوربین مدار بسته آنالوگ، دوربین مدار بسته آی پی و غیره را داشت. یکی از راه های کسب این تخصص، حضور در دوره های آموزش دوربین مدار بسته است.

بازار کار عالی تعمیرات پکیج دیواری و دیگر مشاغل فنی در سال 99

دوره های آموزشی نصب دوربین مدار بسته یکی از دوره هایی است که مراکز مختلفی نسبت به برگزاری آن اقدام می کنند. در واقع برای اینکه بتوان پس از گذران دوره نصب دوربین مدار بسته به راحتی جذب بازار کار شد توصیه می کنیم این دوره آموزشی را در آموزشگاهی معتبر سپری کنید.  از مهمترین شاخصه هایی که باید در زمان ثبت نام برای دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته به آنها توجه کرد سطح علمی و کیفیت مدرک ارائه شده این مراکز اشاره نمود. به همین دلیل توصیه می شود برای ثبت نام دوره های نصب دوربین مدار بسته به مراکزی مراجعه شود که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور فعالیت دارند.

آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه ها در زمینه برگزاری دوره های نصب دوربین مدار بسته است که به صورت تخصصی، کاملا عملی و زیر نظر اساتید با تجربه دوره فوق را برگزار می نماید.

آموزش نصب دزدگیر ماشین، بازار کار و نحوه درآمد زایی از آن

نصب دزدگیر ماشین از دیگر مشاغلی است که همواره از بازار کار خوب و پردرآمدی برخوردار است و  ورود به این بازار کار نیاز به سرمایه بسیار نداشته و تنها کافیست از مهارت و تخصص کافی برخوردار باشید . در واقع باید گفت شرط لازم برای ورود و موفقیت در بازار کار نصب دزدگیر ماشین داشتن مهارت و تخصص است زیرا، در هر دوره زمانی آپشن ها و تغییرات جدیدی در سیستم های دزدگیر خودرو توسط تولیدی ها انجام می گیرد، و اگر یک فرد به صورت اصولی و حرفه ای با نصب دزدگیر آشنا نباشد نمی تواند در این شغل موفق شود. بنابراین می توان گفت هر چه تخصص و مهارت شما در این رابطه بیشتر باشد تعداد مشتریان افزایش یافته و در نتیجه درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

بهترین راه برای رسیدن به این تخصص شرکت در دوره های آموزش نصب دزدگیر ماشین است . در این دوره های آموزشی از صفر تا صد طریقه نصب دزدگیر انواع خودرو مانند پراید، پژو 206، پژو 405، سمند، رانا، تیبا و غیره آموزش داده می شود. در واقع دوره آموزشی نصب دزدگیر ماشین یک دوره کاملا تخصصی و کاملا حرفه ای است که در مدت زمانی کوتاه و با پرداخت هزینه ای ناچیز شما را به یک نصاب حرفه ای دزدگیر تبدیل می کند.

بازار کار عالی تعمیرات پکیج دیواری و دیگر مشاغل فنی در سال 99

البته دقت داشته باشید که این دوره آموزشی را در آموزشگاهی معتبر که به صورت جامع آموزش نصب دزگیر بر روی انواع ماشین را بررسی می کند ، ثبت نام کنید. توصیه می کنیم در دوره های آموزشی نصب دزدگیر خودرو آموزشگاه فنون برق ثبت نام نمایید.

مجتمع  فنون برق مرکز تخصصی آموزش برق و الکترونیک

آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های برق و الکترونیک است که با توجه به بازار کار عالی مشاغل فنی دوره های تخصصی برق و الکترونیک را به صورت کاملا تخصصی و توسط بهترین اساتید علمی و تجربی دوره های متعددی را شامل آموزش تعمیر لوازم خانگی، آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تعمیر ایسیو خودرو و غیره برگزار می نماید. این مرکز سالانه بیش از 2500 نیروی کاری را آموزش داده و روانه بازار کار می کند که بیش از 80 درصد آنها جذب مراکز خدماتی و بازار کار حرفه ای می شوند. علاقه مندان به فعالیت در زمینه مشاغل فنی  از سراسر ایران می توانند در دوره های آموزشی این مرکز شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می شود به وب سایت رسمی این مجتمع آموزشی به آدرس اینترنتی www.fonoonbargh.com مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

آموزش تعميرات موبايل را مي توان يكي از دوره هاي موفق و پولسازي دانست كه افراد مي توانند با شركت در آن و فراگرفتن تخصص كافي به يك شغل مناسب و كاملا درآمدزا دست يابند. امروزه تعداد تلفن هاي همراه موجود در جامعه ممكن است از تعداد افراد جامعه بيشتر باشد و اين موضوع  به دليل اينكه بعضي از افراد چندين تلفن همراه دارند امري عادي به نظر مي رسد.

از آنجايي كه هر روزه بر تعداد تلفن هاي همراه موجود در جامعه افزوده مي شود در نتيجه مي توان گفت كه تقاضا براي تعميرات موبايل در جامعه را در حال رشد است زيرا موبايل نيز همانند ديگر لوازم پس از يك دوره كاري دچار خرابي مي شوند، در نتيجه با توجه به افزايش تقاضا تعميرات موبايل مي توان گفت افراد با فراگيري دوره آموزش تعميرات موبايل مي توانند به بازار كار اين رشته وارد شده و درآمد بالايي داشته باشند.

آموزش تعميرات موبايل امروزه به عنوان محبوب ترين رشته در بيشتر مراكز آموزشي كشور تدريس مي شود و با وجود تعداد زيادي تعميركار در جامعه همواره بازار كار اين رشته داراي خلاء نيروي كاري است و در نتيجه مي توان به آينده دوره آموزش تعميرات موبايل خوشبين بود.

با توجه به حساس و پيچيده بودن موبايل هاي امروزي توصيه مي كنيم دوره هاي تعميرات موبايل را در آموزشگاهي معتبر سپري كنيد. آموزشگاه فنون برق يكي از بهترين آموزشگاه هاي برگزار كننده آموزش تعميرات موبايل در ايران است كه به صورت كاملا عملي و تخصصي، زير نظر اساتيد با تجربه و متخصص و جهت ورود به بازار كار برگزار مي نمايد. در اين دوره آموزش كليه مباحث مربوط به آموزش تعميرات نرم افزاري و آموزش تعميرات سخت افزاري موبايل توسط اساتيد با تجربه و متخصص آموزش داده مي شود.

آموزش تعميرات ايسيو دوره اي پولساز و موفق

امروزه تعداد خودروهاي موجود در كشور در حال رشد است و سالانه ميليون ها دستگاه خودرو در ايران مورد معامله و فروش قرار مي گيرد و بيش از نود و پنج درصد آنها از محصولات جديد هستند كه داراي ايسيو يا همان كامپيوتر داخلي مي باشند. ايسيو يكي از قطعات مهم در خودرو است كه بسياري از سيستم هاي خودرو مانند برق، كولر، فن، ترمز، سوخت و غيره را مديريت و كنترل مي نمايد، بنابراين مي توان انتظار داشت كه خراب شدن ايسيو  مشكلات بسياري را براي خودرو به همراه خواهد آورد.

با توجه به اهميت ايسيو، بدون شك در صورت بروز مشكل در ايسيو افراد به دنبال تعميركاري حرفه اي بوده تا مشكل به وجود آمده را عيب يابي و تعمير نمايند.  در چنين شرايطي فردي كه دوره آموزش تعميرات ecu را طي كرده باشد مي تواند به عنوان يك تعميركار حرفه اي ايسيو به نياز افراد پاسخ داده و به عيب يابي و تعمير ايسيو خودروها بپردازد. در نتيجه مي توان گفت دوره آموزش تعميرات ايسيو يك دوره بسيار پولساز و موفق است كه از بازار كار عالي برخوردار مي باشد.

آموزش تعميرات پكيج ديواري دوره اي با بازار كار عالي

دوره آموزش تعميرات پكيج ديواري امروزه به دليل ايجاد ساخت و سازهاي نوين و نياز به پكيج ديواري در آنها داراي اهميت است. امروزه ديگر روش هاي سنتي گرمايش منازل در ساختمان ها مقرون به صرفه نيست، و مي توان با هزينه اي مناسب تر و همچنين خطرات كاري كمتر از پكيج ديواري در منازل استفاده كرد.

با توجه به افزايش تقاضا براي نصب پكيج ديواري بدون شك تقاضا براي تعمير و عيب يابي آن نيز افزايش يافته و در چنين شرايطي افرادي كه دوره آموزش تعميرات پكيج ديواري را فرا گرفته اند مي توانند در زمينه تعميرات و عيب يابي انواع پكيج فعاليت كرده و از بازار كار عالي و پردرآمد اين شغل بهره جويند.

آموزشگاه فنون برق دوره تعميرات پكيج را به صورت كاملا عملي و تخصصي زيرنظر اساتيد حرفه اي و با تجربه پكيج ديواري برگزار كرده و در مدت كوتاهي صفر تا صد تعميرات انواع برندهاي پكيج ديواري را آموزش داده و كارآموزان را براي ورود به بازار كار تربيت مي كند.

آموزش نصب پكيج  نيز همراه با دوره تعميرات پكيج در اين آموزشگاه برگزار مي گردد، تا كارآموزان در تمام زمينه هاي پكيج ديواري حرفه اي شوند. بنابراين توصيه مي كنيم براي ورود موفق و حرفه اي به بازار كار اين شغل در هر دو دوره ثبت نام كرده و متخصصي حرفه اي در زمينه نصب و تعميرات پكيج ديواري شويد.

آموزش تعميرات بردهاي الكترونيكي دوره اي مهم و كاربردي

همانطور كه مي دانيد تمامي دستگاه هايي الكترونيكي كه ما به عنوان قطعه، لوازم خانگي، لوازم كاري و غيره استفاده مي كنيم داراي بردهاي الكترونيكي هستند كه بنا به دلايل مختلف مثل فشار كاري، نوسان برقي، آب خوردگي و غيره دچار خرابي مي شوند. با توجه به حجم گسترده استفاده از بردهاي الكترونيكي بدون شك تقاضا براي تعميرات آنها نيز بسيار بوده و افرادي كه دوره آموزش تعميرات بردهاي الكترونيكي را طي كرده اند مي توانند كار تعميرات اين بردها را انجام دهند.

آموزش تعميرات برد الكترونيكي يكي از دوره هاي تخصصي است كه براي فراگيري آن بايد زير نظر بهترين اساتيد و ابزار آموزشي آن را فراگرفت. به همين دليل لازم است براي طي نمودن دوره آموزش تعميرات بردهاي الكترونيكي به مراكز تخصصي و حرفه اي مراجعه شود.

آموزشگاه فنون برق اين دوره آموزشي را زير نظر سازمان فني حرفه اي كشور و در كارگاه هاي مجهز به صورت كاملا عملي و تخصصي برگزار مي نمايد. در اين دوره كليه مباحث مربوط به تعمير و عيب يابي بردهاي الكترونيكي توسط اساتيد با تجربه و حرفه اي اين آموزشگاه به كارآموزان آموزش داده مي شود.

مجتمع فنون برق مركز تخصصي برگزاري دوره هاي برق و الكترونيك

آموزش تعميرات موبايل، ايسيو، بردهاي الكترونيكي، پكيج ديواري و غيره از دوره هاي مهمي هستند كه با توجه به نياز شديد جامعه و خلا تعميركاران اين حوزه ها در مجتمع فنون برق راه اندازي شده اند. در اين مجتمع آموزشي رشته هاي مذكور زير نظر بهترين اساتيد آموزشي و با بروزترين تجهيزات آموزشي به دانش پذيران آموزش داده مي شوند.

 مجتمع فنون برق به عنوان يك مركز آموزش حرفه اي همواره سعي دارد افرادي را به بازار كار معرفي نمايد كه بتوانند براي حوزه كاري خود موفق باشند. در نتيجه به دليل اين توجهات مدرك اعطايي اين مركز كه در پايان دوره به دانش پذيران ارائه مي شود داراي ارزش بالايي بوده و افراد به راحتي مي توانند جذب شركت هاي مرتبط با رشته خود شوند. شما براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به وب سايت رسمي فنون برق به آدرس اينترنتي https://fonoonbargh.com/ مراجعه نماييد همچنين جهت مشاوره رايگان مي توانيد با شماره 02166576476 تماس حاصل نماييد.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

آموزش برق ساختمان یک دوره تخصصی کاملا کارآمد است که افراد می توانند با طی نمودن آن به عنوان یک برق کش معتبر برای انجام کارهای خرد و عمده برق کشی اقدام کنند. همیشه برق کشی در زمره شغل های تخصصی بوده و به دلیل خطرات جانی و مالی که در اثر اشتباه در برق کشی حادث می شود معمولا افراد ترجیح می دهند خدمات خرده و عمده برق کشی خود را به افراد متخصص واگذار نمایند. به همین دلیل وجود نیروی برق کش متخصص همواره در جامعه لازم و ضروری است، و در نتیجه افراد می توانند با شرکت در دوره برق ساختمان به صورت اصولی و حرفه ای با این کار آشنا شوند.

آموزش برق ساختمان و طی نمودن دوره های تخصصی آن دارای مزایای زیادی است. برای مثال افراد می توانند با شرکت در دوره آموزش برق ساختمان با بروزترین شیوه های برق کشی ساختمان آشنا شوند، که از مهمترین مزیت این آشنایی می توان به صرفه جویی در هزینه ها و همچنین کار با کیفیت تر اشاره کرد.

البته هنگام گذراندن دوره های برق باید دقت نظر داشت و آموزشگاهی را انتخاب کرد که به صورت تخصصی و کاملا عملی این دوره ها را برگزار می نماید. متاسفانه بسیاری از آموزشگاه ها دوره فوق را تنها به صورت تئوری برگزار کرده و کارآموزان پس از پایان دوره مباحث را یاد نگرفته و نمی توانند وارد بازار کار شوند.

 

آموزشگاه فنی برق بهترین مرکز آموزش برق ساختمان

آموزشگاه فنی برق بهترین مرکز آموزش برق ساختمان در ایران است که به صورت کاملا تخصصی و عملی و در کارگاه های مجهز دوره برق ساختمان را برگزار می نماید. در این دوره آموزشی اساتید با تجربه و متخصص برق ساختمان به صورت کاملا عملی و در محیطی شبیه به میحط واقعی کار صفر تا صد اصول برق کشی ساختمان، طریقه نصب سیستم های امنیتی و رفاهی مانند دزدگیر، دوربین، اعلام حریق، آیفون و غیره را به کارآموزان آموزش می دهند.

در پایان دوره نیز با ارائه مشاوره های بازاریابی و مدرک معتبر فنی حرفه ای همچنین پشتیبانی های نامحدود کارآموزان را برای ورود به بازار کار و موفقیت در آن یاری می کنند.

آموزشگاه فنی برق علاوه بر دوره برق ساختمان دوره های متعدد دیگری را در حوزه برق و الکترونیک برگزار می نماید، در ادامه به معرفی برخی از پرطرفدارترین دوره های این آموزشگاه می پردازیم.

آموزش plc یک دوره مهم

آموزش برق ساختمان و دوره آموزش plc دو دوره مهم هستند که فرصت های کاری خوبی را برای افراد علاقه مند فراهم کرده اند. دوره آموزش plc یک دوره تخصصی است که دانش پذیران آن می توانند پس از پایان موفقیت آمیز دوره خود به عنوان تعمیرکار کامپیوترهای صنعتی مشغول به کار شوند. امروز تمامی خطوط تولید شرکت های مختلف از دستگاه های الکترونیکی بهره می برند که همه این دستگاه ها دارای یک کامپیوتر داخلی هستند که به آن plc می گویند. در واقع این کلمه مخفف Programmable Logic Control به معنای کنترل‌گر منطقیِ برنامه‌پذیر است، و کسی که دوره آموزش plc را طی کرده باشد می تواند به عنوان تعمیرکار کامپیوتر دستگاه های خطوط تولید مشغول به کار شود.

 دوره plc حتما بایستی در مراکز معتبر طی شود تا افراد از تخصص کافی در این زمینه برخوردار شوند. زیرا عدم دانش کافی در این حوزه مانعی است که بر سر راه موفقیت افراد قرار می گیرد. آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین مراکز برگزارکننده دوره های پی ال سی در کشور است که به صورت تخصصی به آموزش plc از پایه تا پیشرفته می پردازد.

 

آموزش برق صنعتی رشته ای پرکاربرد

آموزش برق ساختمان و آموزش برق صنعتی دو رشته کاملا مجزا هستند که در اصل با هم ارتباط هایی دارند. برای مثال استفاده از روش های برق کشی مو یا استفاده از لوازم برقی مشترک از جمله این ارتباط ها به شمار می رود. اما به هیچ وجه فردی که در برق کشی ساختمان تبحر دارد نمی تواند در برق کشی صنعتی نیز موفق باشد اما با استفاده از دانش خود می تواند دوره آموزش برق صنعتی را با زمان کمتر و موفقیت بیشتری به پایان رساند.

افرادی که دوره آموزش برق صنعتی را طی می کنند می تواند برای اجرای پروژه های برقی مراکز صنعتی مشغول به کار شوند. در نتیجه با توجه به آمار بالای مراکز صنعتی و رشد روز افزون آنها می توان دوره آموزش برق صنعتی را یک فرصت برای ورود به دنیای کسب و کار قلمداد نمود. افرادی که این دوره را طی نمایند می توانند به صورت شخصی و یا در استخدام مراکز صنعتی و یا تاسیساتی نیز مشغول به کار شوند.

آموزشگاه فنی برق تهران آموزش برق صنعتی را به صورت کاملا عملی و تخصصی و زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص برگزار می نماید، در این دوره آموزشی کارآموزان با صفر تا صد برق صنعتی آشنا شده و به دلیل پروژه محور و عملی بودن دوره به راحتی می توانند وارد بازار کار شده و درآمدزایی داشته باشند.

آموزش نصب دوربین مداربسته دوره ای پردرآمد

آموزش دوربین مدار بسته از دیگر دوره های کاربردی و مهم می باشد که افراد می توانند با داشتن کمی استعداد و پشتکار به راحتی آن را فرا گرفته و وارد یک حرفه مناسب و درآمدزا شوند. امروزه امنیت الکترونیک بخش جدانشدنی بسیاری از مراکز تجاری، مسکونی، اداری، نظامی، تفریحی و غیره می باشد و با توجه به نیاز شدید جامعه به این تجهیزات، در نتیجه افراد می توانند با فراگرفتن دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته یک شغل آینده دار و دائمی داشته باشند. دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته در سطوح مختلفی برگزار می شود و افراد می توانند با توجه به توانایی های خود در یکی از سطوح مورد نظر آن شرکت کنند. به همین دلیل باید در انتخاب یک مرکز تخصصی نهایت دقت و توجه را به خرج دهند.

آموزشگاه فنی برق این دوره آموزشی را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای برگزار می نماید. در این دوره آموزشی صفر تا صد نصب دوربین مداربسته آنالوگ، تحت شبکه، دیجیتال آموزش داده میشود. کارآموزان در این دوره به صورت کاملا عملی تمامی مراحل نصب را انجام داده و آماده ورود به بازار کار می شوند.

آموزشگاه فنی برق علاوه بر دوره های فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید، آموزش تعمیرات موبایل، تعمیرات لوازم خانگی، دوره آموزشی تعمیر برد الکترونیکی و غیره بخشی از دیگر دوره های آموزشی این آموزشگاه است.

این آموزشگاه در تلاش است تا شرایطی را فراهم نماید تا کلیه علاقه مندان به دوره های برق و الکترونیک از سراسر ایران در دوره های این آموزشگاه ثبت نام نمایند، در همین راستا جهت رفاه بیشتر خوابگاه هایی در نزدیکی محل برگزاری دوره تدارک دیده و دوره هایی در ساعات منعطف و متناسب با برنامه زمانی کارآموزان برگزار می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های این آموزشگاه همچنین بهره مندی از تخفیف های ویژه به سایت فنی برق به آدرس https://fannibargh.com/ مراجعه نمایید، همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02166121029 تماس حاصل نمایید.



:: برچسب‌ها: آموزش برق ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

پی ال سی مخفف عبارت  Programmable Logic Controllerبوده و یک کنترل کننده منطقی می باشد. این کامپیوتر کاربردهای بسیاری به خصوص در بخش صنعتی داشته و می توان گفت یکی از اجزای جدایی ناپذیر بخش صنعتی است. مزایای پی ال سی باعث شده است که امروزه از این کامپیوتر در بخش صنعتی استفاده بسیار شود، بروز مشکل در این کامپیوتر مشکلات بسیاری را به همراه خواهد آورد و ممکن است بسیاری از فرآیندهای کاری متوقف شده و در نتیجه خسارات بسیاری وارد شود.

همه چیز درباره مزایا پی ال سی (plc)| آموزش PLC

 

مزایای plc کدام است؟

پی ال سی مزایای بسیاری داشته در ادامه به بررسی مزایای این کنترل کننده می پردازیم.

  • دقت و سرعت عملکرد بالای
  • عیب یابی بسیار سریع و آسان PLC
  • قابلیت اتصال به انواع درایوهای صنعتی و بردهای کنترلی صنعتی
  • صرفه جویی در هزینه ها
  • استهلاک مکانیکی ندارد
  • دارای عمر بیشتری می باشد
  • استفاده از PLC پی ال سی موجب کاهش حجم و پیچیدگی تابلو می شود
  • استفاده از پی ال سی باعث کابل کشی کمتر و کاهش عناصر می شود
  • داخل PLC  پی ال سی می توان برنامه نویسی نمود
  • مصرف انرژي در plc (به دليل کاهش استفاده از رله ها کنتاکتورهاي و...) کمتر است
  • به دلیل کاهش کابل کشی وکاهش تعداد عناصر تابلوی PLC حجم و فضای بسیار کمتری اشغال می کند
  • امکان اجرای محاسیات پیچیده
  • تاخیرکمتر
  • و بسیاری از موارد دیگر

 

همه چیز درباره مزایا پی ال سی (plc)| آموزش PLC

آموزش plc و درآمدزایی از آن

همانطور که اشاره شد پی ال سی مزایای بسیاری داشته و کاربرد بسیاری در بخش صنعتی دارد. به همین دلیل بازار کار پی ال سی عالی بوده و متخصصان این رشته از درآمد بالایی برخوردار می باشند. برای ورود به بازار کار پی ال سی تنها کافیست مهارت های لازم این شغل را از طریق شرکت در دوره آموزش plc در آموزشگاهی معتبر همچون آموزشگاه فنون برق سپری کرد. در این آموزشگاه به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی plc از پایه تا پیشرفته آموزش داده می شود. کلیه آموزش ها در این دوره به صورت عملی بوده و کارآموزان در کارگاه های مجهز و زیر نظر اساتید حرفه ای هر آنچه که برای موفقیت در این شغل مورد نیاز است را فرا می گیرند.

آموزش پی ال سی دلتا، آموزش پی ال سی زیمنس که از محبوب ترین پی ال سی ها در بازار کار می باشد و بیشتر  کارخانه ها از این نوع پی ال سی استفاده می کنند بخشی از مطالب آموزشی در این دوره می باشد. در پایان دوره plc آموزشگاه فنون برق مدرک معتبر فنی حرفه ای و مشاوره های بازاریابی به کارآموزان ارائه شده و کارآموزان می توانند بدون استرس وارد بازار کار plc  شوند.

آموزشگاه فنون برق علاوه بر دوره پی ال سی دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی، آموزش برق ساختمان، آموزش تابلو برق صنعتی، آموزش نصب دوربین مدار بسته  بخش کوچکی از دوره های این آموزشگاه می باشد. در ادامه به صورت مختصر دوره های این آموزشگاه آشنا خواهیم شد.

آموزش برق ساختمان

آموزش برق ساختمان دوره ای است که همواره پرطرفدار بوده و افراد بسیاری در آن ثبت نام می کنند. همانطور که می دانید برق یکی از مهم ترین نیازها در ساختمان است و تمامی ساختمان ها از آن بهره می برند. امروزه با توجه به افزایش تعداد ساخت و سازها و افزایش تعداد پروژه های ساختمانی بازار کار برق ساختمان رونق بیشتری داشته و می توان گفت در آینده از بازار کار بهتری برخوردار خواهد بود. بنابراین با توجه به بازار کار عالی این حرفه می توان با برنامه ریزی صحیح و کسب مهارت های لازم وارد بازار کار این شغل شده و درآمدزایی کرد.

دوره آموزش برق ساختمان آموزشگاه فنون برق در همین راستا و با هدف آموزش صفر تا صد برق ساختمان برگزار شده و کارآموزان را برای ورود به بازار کار این شغل آماده می کند. در این دوره آموزشی آموزش سیم کشی برق ساختمان، آموزش نصب انواع سیستم های رفاهی و امنیتی نظیر نصب دزدگیر، نصب دوربین مدار بسته، نصب آیفون، نصب سیستم های اعلام حریق و غیره به صورت کاملا عملی و تخصصی آموزش داده می شود. کارآموزان به دلیل عملی بودن این دوره به راحتی می توانند وارد بازار کار شده و درآمدزایی داشته باشند.

 

همه چیز درباره مزایا پی ال سی (plc)| آموزش PLC

آموزش تابلو برق صنعتی

از دیگر دوره های بسیار کاربردی و پرطرفدار این آموزشگاه دوره آموزش تابلو برق صنعتی می باشد. این دوره آموزشی با توجه به کاربردهای بسیار تابلو برق صنعتی و استفاده بسیار از آن از بازار کار عالی و پردرآمدی برخوردار بوده و به دلیل تخصصی بودن آن بازار کار آن اشباع نشده و می توان با کسب مهارت های لازم این شغل از طریق شرکت در دوره های تابلو برق صنعتی به موفقیت دست یافت. آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های آموزش تابلو برق در کشور است که در کلاس های کاملا عملی و تخصصی زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای صفر تا صد طراحی، ساخت و مونتاژ تابلو برق صنعتی را آموزش می دهد و با ارائه مشاوره های بازاریابی و پشتیبانی نامحدود کارآموزان را برای موفقیت هر چه بیشتر در بازار کار این شغل یاری می کند.

آموزش نصب دوربین مدار بسته

دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته  از دیگر رشته های پرطرفدار آموزشگاه فنون برق است که  با توجه به اینکه امنیت در ساختمان ها و مراکز تجاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و یک نیاز اساسی شمرده می شود از بازار کار بسیار خوب و درآمدزایی برخوردار می باشد.  این دوره آموزشی به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای و به صورت کاملا عملی در این آموزشگاه برگزار می شود، کارآموزان بعد از گذراندن این دوره می توانند به صورت مستقل وارد بازار کار شده و پروژه های شرکتی، اداری و تجاری را سفارش بگیرند یا با ارسال رزومه به استخدام شرکت ها و نمایندگی های نصب دروبین مدار بسته درآمده و درآمد ثابت و معینی را به دست آورند.

آموزشگاه فنون برق یکی از مجهزترین و بزرگترین آموزشگاه های دوربین مدار بسته در کشور می باشد که کلاس های آموزش نصب دوربین مدار بسته را برگزار می نماید، در این دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته آنالوگ، تحت شبکه(ip) و دوربین اچ دی آموزش داده می شود. این کلاس ها کاملا به صورت عملی و با کیفیت بالای آموزشی تحت نظر اساتید مجرب برگزار می شود.

آموزش برق ساختمان، آموزش plc، آموزش برق صنعتی و آموزش نصب دوربین مداربسته دوره هایی هستند که در مجتمع فنون برق با بهترین هزینه برگزار می شوند. علاوه بر دوره های فوق دوره های متعدد دیگری نظیر دوره آموزش نصب پکیج دیواری، دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری، آموزش تعمیر و نصب کولر و غیره نیز در این آموزشگاه برگزار می گردد. برای آشنایی بیشتر با این دوره ها و دیگر دوره های این آموزشگاه و ثبت نام در آنها می توانید به وب سایت مجتمع فنون برق به آدرس اینترنتی https://fonoonbargh.com/ مراجعه نمایید یا با شماره 02166576476 تماس حاصل نمایید.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

 آموزشگاه فنی برق یکی از بزرگترین و بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های برق و الکترونیک است که با سال ها تجربه و توسط کادری با تجربه و متخصص دوره های برق و الکترونیک را برگزار می نماید. این آموزشگاه در تلاش است تا با برگزاری دوره های تخصصی و متناسب با نیاز بازار، افرادی متخصص و حرفه ای را در سراسر ایران تربیت کرده و وارد بازار کار مشاغل برق و الکترونیک نماید. آموزشگاه فنی برق برای رسیدن به هدف خود تدابیر گوناگونی را اتخاذ کرده است، این آموزشگاه با تدارک خوابگاه این امکان را برای علاقه مندانی که ساکن شهر تهران نیستند فراهم کرده تا در این دوره ها شرکت کنند، همچنین با برگزاری دوره در ساعات انعطاف پذیر و روزهای پایانی هفته امکان شرکت در دوره های برق و الکترونیک برای افراد شاغل که علاقه مند به یادگیری مهارت های برق و الکترونیک هستند، فراهم شده است.

آموزشگاه فنی برق همواره تلاش می کند تا کارآموزان پس از پایان دوره کلیه مهارت های لازم را کسب کرده و وارد بازار کار شوند. از جمله مزایای شرکت در دوره های این آموزشگاه عبارتند از:

  • برگزاری دوره به صورت کاملا عملی در کارگاه های مجهز
  • برگزاری دوره زیر نظر بهترین اساتید آموزشی
  • برگزاری دوره زیر نظر سازمان فنی حرفه ای
  • ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای
  • برگزاری دوره در ساعات منعطف
  • پشتیبانی نامحدود کارآموزان پس از پایان یافتن دوره آموزشی
  • برگزاری مجدد دوره به صورت رایگان در صورت عدم یادگیری کارآموزان
  • ارائه مشاوره های بازاریابی جهت ورود موفق به بازار کار
  • رفت و آمد آسان به دلیل نزدیک بودن به وسایل حمل و نقل عمومی
  • تدارک خوابگاه برای کارآموزانی که ساکن استان تهران نیستند

پردرآمدترین دوره های آموزشگاه فنی برق کدام اند؟

آموزشگاه فنی برق بیش از 50 دوره آموزشی در زمینه برق و الکترونیک برگزار کرده به همین علت می توان گفت این آموزشگاه مرجع دوره های برق و الکترونیک بوده و بهترین انتخاب برای گذراندن این دوره ها می باشد. در ادامه به طور مختصر به معرفی برخی از پردرآمدترین دوره های فنی برق که همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید، می پردازیم.

آموزش تعمیرات ایسیو

امروزه با توجه به انژکتوری شدن خودروها ایسیو قطعه ای مهم می باشد که از آن به عنوان مغز خودرو نیز یاد می کنند. این قطعه وظیفه نظارت و کنترل بسیاری سیستم های خودرو نظیر سوخت، روشنایی، ترمز و غیره را بر عهده داشته و بروز مشکل در آن مشکلات بسیاری را برای خودرو به همراه آورده و باعث بروز خسارات خواهد شد. از آنجایی که عمر این قطعه کم بوده و می توان گفت حدود 20 سال می باشد بنابراین بازار کار شغل تعمیرات ایسیو اشباع نشده و می توان با گذراندن دوره های تعمیرات ایسیو کلیه مهارت های لازم این شغل را کسب کرده و وارد بازار کار عالی این شغل شد.

آموزشگاه فنی برق در همین راستا دوره  آموزش تعمیرات ایسیو خودرو  را برای علاقه مندان به این شغل به صورت کاملا عملی و تخصصی برگزار می نماید. در این دوره آموزشی اساتید متخصص ایسیو صفر تا صد طریقه عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات ایسیو انواع خودرو را آموزش می دهند. این آموزشگاه این امکان را فراهم کرده است تا کارآموزان به صورت عملی کلیه مباحث آموزشی را تمرین کرده و از این طریق بدون ترس و واهمه وارد بازار کار شوند. 

آموزش تعمیرات پکیج دیواری

آموزش تعمیر پکیج دیواری  از دیگر دوره های پرطرفدار و پردرآمد برق و الکترونیک است و کارآموزان بسیاری با توجه به افزایش تعداد نصب پکیج دیواری و جایگزینی آن به جای دیگر سیستم های گرمایشی در ساختمان ها همچنین  بازار کار عالی تعمیرات پکیج در این دوره ثبت نام می نمایند. آموزشگاه فنی برق دوره تعمیرات پکیج را همانند دیگر دوره های آموزشی در کارگاه های عملی برگزار می نماید در این کارگاه ها کارآموزان به صورت عملی و در محیطی شبیه به محیط واقعی کار کلیه مشکلات مربوط به تعمیر پکیج دیواری از جمله تعمیر منبع انبساط، هواگیری پکیج، مشکلات افت فشار پکیج دیواری، تعمیر فن، پمپ و دیگر قطعات پکیج دیواری را بررسی کرده و صفر تا صد تعمیر انواع برندهای پکیج دیواری مطرح بازار از جمله تعمیر پکیج بوتان و ایران رادیاتور را فرا می گیرند.

آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی

از دیگر دوره های پردرآمد آموزشگاه فنی برق دوره  آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی  است که هر هفته کارآموزان بسیاری در این دوره ثبت نام و پس از پایان دوره وارد بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی می شوند. همانطور که می دانید برد مهم ترین قطعه در لوازم الکترونیکی است و خراب شدن مشکلات بسیاری را به همراه می آورد. بنابراین با توجه به استفاده گسترده برد الکترونیک تقاضا برای تعمیرات آن نیز بسیار است و هر چه تعداد نیروی کار این حوزه افزایش یابد بازار کار آن اشباع نخواهد شد.

دوره تعمیرات بردهای الکترونیکی آموزشگاه فنی برق مناسب آن دسته از افرادی است که قصد ورود به بازار کار تعمیرات برد الکترونیکی را دارند یا در این حوزه مشغول فعالیت بوده اما می خواهند تخصص خود را بالا برده و حرفه ای تر در این شغل فعالیت داشته باشند. در این دوره آموزشی طریقه تعمیر انواع بردها از جمله تعمیر بردهای دیجیتال ، کامپیوتری و مخابراتی، تعمیر بردهای صنعتی پرکاربرد، تعمیر برد آسانسور، تعمیر بردهای آیفون صوتی و تصویری، تعمیر بردهای لوازم ورزشی و غیره همچنین طریقه کار با ابزارهای لازم برای تعمیرات برد به صورت کاملا عملی آموزش داده می شود.  

دوره آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات کولر گازی، آموزش plc، دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی، دوره آموزش نصب کولر گازی از دیگر دوره های پردرآمد در زمینه برق و الکترونیک است که توسط این آموزشگاه برگزار می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های این آموزشگاه، سرفصل های آموزشی دوره ها، ثبت نام و بهره مندی از تخفیف های ویژه همین حالا به سایت فنی برق به آدرس https://fannibargh.com/ مراجعه کنید. جهت دریافت مشاوره رایگان نیز با شماره 02166121029 تماس حاصل نمایید.

آدرس آموزشگاه فنی برق: تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، بعد از چهار راه فرصت شیرازی نبش کوچه مستعلی، پلاک 2، طبقه اول



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان BMS که خلاصه کلمه Building Management System می‌باشد، یکی از دوره‌های بسیار تخصصی و مهم برای متخصصین برق ساختمان است. با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی و فناوری های بسیار جدید در خانه های مدرن، این دوره بسیار پر طرفدار شده است و یکی از بروزترین رشته‌های صنعت ساختمان است.

 دوره خانه هوشمند شامل: آموزش طراحی یک سیستم خانه هوشمند، آموزش نحوه نصب و سرهم بندی قطعات ساختمان هوشمند، آموزش برنامه نویسی ماژول‌های روشنایی، سیستم سرمایش و گرمایش و . . . ، آموزش مانیتورینگ و کنترل خانه هوشمند و غیره می‌باشد. آموزشگاه فنی برق دوره آموزشی هوشمند سازی ساختمان را زیر نظر اساتید مجرب در کارگاهای مجهز و به صورت کاملا عملی و تخصصی برگزار می‌کند، هنرجویان پس از گذراندن دوره آموزش خانه هوشمند می‌تواند نسبت به طراحی و پیاده سازی هوشمند سازی ساختمان اقدام نمایند و وارد بازار کار این حوزه شوند.

دوره هوشمند سازی ساختمان

معرفی دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان

آموزش هوشمند سازی ساختمان دوره‌ای بسیار جدیدی است که نه تنها نظر متخصصین برق را به خود جلب کرده بلکه افراد بسیاری هستند که خواستار یادگیری این دوره هستند. برای یادگیری بهتر دوره آموزشی هوشمند سازی ساختمان توصیه می‌شود آشنایی کامل با برق ساختمان داشته باشد. در این دوره اصول کلی خانه هوشمند، معرفی پروتکل های استاندارد، طراحی یک سیستم خانه هوشمند، طراحی یک سیستم خانه هوشمند، طراحی یک سیستم خانه هوشمند، نرم افزار ETS ، آدرس دهی و نصب قطعات مختلف در نرم افزار و اجرا و پیاده سازی پروژه خانه هوشمند صفر تا صد و ..... به طور کامل در دوره هوشمند سازی ساختمان در آموزشگاه فنی برق آموزش داده می‌شود.

سرفصل های دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان:

  • آشنایی با سیستم آموزش هوشمند سازی ساختمان
  • آموزش اصول کلی خانه هوشمند
  • آموزش اصول پروتکل های استاندارد آموزش هوشمند سازی ساختمان (روش های ارتباطی بیسیم و سیمی)
  • معرفی پروتکل های استاندارد PLCBus,X10,Zigbee,Zwave,can-bus,S-bus,KNX
  • آشنایی با تاسیسات ساختمانی مرتبط
  • آموزش طراحی یک سیستم خانه هوشمند
  • آموزش معماری شبکه های هوشمند
  • آموزش معماری شبکه های اطلاعاتی
  • آموزش چگونگی کارکرد پروتکل استاندارد بین المللی KNX
  • معرفی قطعات کنترلی و تجهیزات و سیستم های هوشمندسازی ساختمان
  • آموزش عملکرد قطعات کنترلی و تجهیزات و سیستم های هوشمندسازی ساختمان
  • آموزش نحوه انتخاب قطعات در طراحی یک پروژه ساختمان هوشمند BMS
  • بهینه سازی طراحی پروژه های هوشمند سازی منازل مسکونی
  • و غیره

 

بازار کار هوشمند سازی ساختمان به چه صورت است؟

آموزش هوشمند سازی ساختمان یکی از دوره‌های نوین و درآمد زا می‌باشد. ساختمان هوشمند تشکیل شده از همه ی سیستم های الکتریکی روشنایی ، گرمایش ، پرده ، سیستم های صوتی و تصویری و....که در جهت کنترل این ها از طریق یک پنل کنترلی و یا کنترل از راه دور از طریق اینترنت و تبلت یا کامپیوتر می باشد. بیشتر مردم جهت سطح آسایش زندگی خود و طرفه جویی در انرژی و بالا بردن امنیت، ساختمان خود را هوشمند می سازد که تمامی این تاسیسات باهم کارکنند. این دوره به دلیل تازگی که دارد بازار کار بسیار داغی و پر سودی دارد. هنرجویان بعد از گذراندن این دوره ها می توانند به عنوان مهندس برق ساختمان وارد بازار شوند و هنگام ورود به این بازار داغ می توانید:

  • تعامل و همکاری با فروشندگان دزدگیر و دوربین مداربسته و تجهزات امنیتی داشته باشید
  • با سایت ها و اپلیکیشن‌های موبایل که در راستای کار سیستم های حفاظتی و امنیتی و هوشمند سازی ساختمان فعالیت می کنند از جمله استادکار و دیوارو شیپور و... تعامل و همکاری داشته باشید.
  • با مشاغل مرتبط با سیستم های امنیتی مثل نصاب دوربین مداربسته ، سیستم های اعلام حریق، آیفون تصویری و درب های اتوماتیک و ..... از طریق کارت ویزیت لینک سازی کنید.
  • در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام به صورت محلی در زمینه هوشمند سازی ساختمان تبلیغ کنید.
  • تبلیغ بنری و تراکتی و برچسبی در اطراف ساختمان های نیمه ساخت و یا ساخته شده نوساز، سازمان ها و شرکت ها و .... چاپ کنید.
  • در آخر می توانید مغازه و یا دفتر شخصی درارتباط با نصب سیستم های امنیتی و برق ساختمان ( در صورت گذراندن دوره های حفاظتی و امنیتی ) را افتتاح کنید و یا در این گونه شرکت هایی که متقاضی مهندس برق ساختمان هستند از طریق پرکردن رزومه در سایت های کاریابی استخدام شوید.

 



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد