چگونه تعمیرکار لوازم خانگی شویم ؟
نوشته شده توسط : پریسا راد

با ایجاد اختلال و مشکل در عملکرد لوازم برقی، نخستین و بهترین راهکار مراجعه به تعمیرکار لوازم خانگی می باشد. تعمیرکاران لوازم خانگی با تکیه بر دانش و مهارت و تخصص خود، با عیب یابی و شناسایی مشکل وسایل برقی، درصدد برطرف کردن مشکلات و تعمیر آن بر می آیند.

از سوی دیگر، با توجه به نوسانات موجود در وضعیت اقتصادی و به تبع آن افزایش فزاینده قیمت های لوازم برقی، بهترین راه حل در مواقع خرابی و بروز مشکلات در قطعات این وسایل، استفاده از خدمات تعمیرکار لوازم خانگی می باشد. تعمیرکار لوازم خانگی توانایی تعمیرات تخصصی بسیاری از وسایل برقی مانند کولرهای گازی، جاروبرقی، تلویزیون های ال ای دی، ماشین لباسشویی، یخچال فریزر و غیره را دارا می باشد.

تعمیرکار لوازم خانگی

تعمیرکار لوازم خانگی

نگاهی به حرفه تعمیرکار لوازم خانگی

به محض وجود خرابی و ایراد جدی در کارکرد لوازم برقی، مراجعه به تعمیرکار لوازم خانگی در دستور کار افراد قرار می گیرد. از آنجایی که بسیاری از لوازم خانگی برای مدت زمان طولانی و مستمر مورد استفاده قرار می گیرند، بروز عیب و ایراد در ساختار و قطعات و متعلقات این دستگاه ها محتمل می باشد. بر همین اساس، نگهداری و مراقبت صحیح و اصولی از این دستگاه ها از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

با توجه به رونق و رشد قابل توجه استفاده مردم از لوازم و وسایل برقی، میتوان چنین برداشت نمود که در مقایسه با سال های قبل، حرفه تعمیرات لوازم خانگی رشد و رونق چشمگیری را تجربه نموده است. از سوی دیگر، با توجه به افزایش 70 الی 100 درصدی لوازم خانگی در سال های اخیر، مقوله تعمیرات لوازم خانگی داغ تر از همیشه دنبال می شود.

علاوه بر این، افزایش 25 درصدی تقاضا برای تعمیر وسایل و لوازم برقی در میان اقشار مختلف جامعه، خبر از رشد و رونق قابل توجه بازار کاری تعمیرکار لوازم خانگی می دهد. بر همین اساس، داشتن مهارت و توانایی، در کنار تخصص در این حرفه میتواند درآمد مناسب و مطلوبی را برای تعمیرکاران با خود به همراه داشته باشد.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که حوزه تعمیرات لوازم برقی همواره یک حوزه بسیار وسیع و در عین حال پرسود تلقی می گردد. بنابراین، با فراگیری و آموزش تعمیرات لوازم خانگی میتوان به عنوان یک تعمیرکار لوازم خانگی متخصص مشغول به کار شد.

تعمیرکار لوازم خانگی

تعمیرکار لوازم خانگی

چگونه تعمیرکار لوازم خانگی شویم؟

شغل تعمیرکار لوازم خانگی یک حوزه کاملا تخصصی و در عین حال حرفه ای به شمار می آید. بر همین اساس، مهارت بالا، دانش لازم، تخصص و تجربه کافی، از عوامل مهم و حائز اهمیت در این حوزه محسوب می شوند. شایان ذکر است که شناخت و آشنایی با قطعات و مدارهای الکتریکی لوازم برقی، از پیش شرط های لازم برای متخصص شدن در این عرصه می باشد.

 همچنین، آشنایی با بردهای لوازم خانگی، تسلط و اشراف داشتن بر پاورهای موجود در بردها، آشنایی با اجزای وسایل برقی به صورت ولتاژی و اهمی و آشنا بودن با قطعات DIP و SMD از دیگر موارد کاربردی برای حرفه ای شدن در شغل تعمیرات لوازم خانگی تلقی می گردد.

بهترین شیوه برای فراگیری تعمیرات لوازم خانگی و حرفه ای شدن در این شغل، شرکت در دوره های آموزش تعمیر لوازم خانگی در آموزشگاه های معتبر و شناخته شده می باشد. در این آموزشگاه ها با فراهم آوردن یک محیط کاملا حرفه ای و در پرتو استفاده از تجربه و تخصص اساتید کارکشته، آخرین اصول و قواعد تعمیرات لوازم خانگی به متقاضیان آموزش داده می شود.

 فراگیری آموزش های لازم در کارگاه های عملی و تحت نظر مربیان متخصص، در بالا بردن سطح دانش و مهارت متقاضیان تاثیر بسزایی برجای می گذارد. لازم به ذکر است که افراد پس از طی کردن دوره های تخصصی و به دست آوردن مهارت ها و دانش کافی، میتوانند به صورت مستقل به شغل تعمیر لوازم خانگی مشغول شوند.

همچنین، با تهیه و ارسال رزومه کاری مبتنی بر توانایی ها و تخصص های خود، میتوانند شانس خود را برای استخدام در نمایندگی ها و شرکت های معتبر امتحان کنند. ناگفته نماند که در حال حاضر اپلیکیشن های مختلفی وجود داشته که امکان ثبت نام افراد و ارائه خدمات به مشتریان به عنوان یک تعمیرکار حرفه ای را محقق می سازد.

نیم نگاهی به میزان درآمد تعمیرکار لوازم خانگی

بدون تردید، کسب درآمد مناسب و مطلوب با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، مورد توجه و دلخواه بسیاری از افراد می باشد. میزان درآمد تعمیرکار لوازم خانگی مبتنی بر عوامل و مؤلفه های مختلفی قرار دارد. سابقه کاری، تجربه، تخصص و مهارت، از مهمترین پارامترها برای افزایش درآمد تعمیرکاران لوازم خانگی به شمار می رود.

از سوی دیگر، با توجه به تنوع بسیار بالای لوازم خانگی، کسب دانش و تخصص لازم در این عرصه میتواند درآمد مطلوب و مناسبی را برای تعمیرکاران با خود به ارمغان آورد. با توجه به معیارهای مهم مهارت و تخصص، به انضمام تجربه، میزان درآمد ماهیانه تعمیرکار لوازم خانگی 6 تا 12 میلیون تومان متغیر می باشد.

بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی کدام است؟

همانطور که اشاره شد موفقیت در این شغل وابسته به میزان مهارت شما می باشد. و بهترین راه برای کسب مهارت های مورد نیاز این شغل شرکت در دوره های آموزشی تعمیر لوازم خانگی آن هم در آموزشگاهی معتبر می باشد.

آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی برق گستران یکی از بهترین آموزشگاه تعمیر لوازم خانگی در ایران است که به صورت تخصصی و کاملا عملی در محیطی شبیه به محیط واقعی به آموزش صفر تا صد تعمیرات برد و مکانیکی انواع لوازم خانگی می پردازد.

این آموزشگاه کلیه مطالب آموزشی را در کارگاه های کاملا عملی و زیر نظر اساتید متخصص آموزش داده و کارآموزان می توانند در حضور اساتید دوره کلیه مطالب آموزشی را تمرین کرده و خود را برای ورود به بازار کار آماده نمایند.

آموزش کامل تعمیرات سخت افزار آیفون، اموزش نصب کولر گازی، آموزش تعمیرات کولر گازی، آموزش برق ساختمان، آموزش برق صنعتی، آموزش تعمیرات ایسیو برخی از دیگر دوره های آموزشی این مرکز می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های این مرکز و ثبت نام می توانید به سایت آموزشگاه برق گستران به آدرس https://barghgostaran.com/  مراجعه نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان نیز می توانید با شماره 02166597305 تماس حاصل نمایید.

آدرس آموزشگاه برق گستران: میدان انقلاب – ابتدای خیابان کارگر شمالی –بین خیابان فرصت شیرازی و خیابان نصرت – نبش کوچه مستعلی – پلاک 2– طبقه اول – واحد ۱





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: